• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Berna Casillas



    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Eindelijk weekeeeeend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga gezichtmaskertje doen, even Wiien en TVOH kijken, morgen schrijven. (wbw)


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Amy,
    Stiekem vindt ik dat jij ook een Teen Wolf verhaal moet beginnen. _O_


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aurelius schreef:
    Amy,
    Stiekem vindt ik dat jij ook een Teen Wolf verhaal moet beginnen. _O_

    Ik heb op dit moment drie lopende verhalen, lol. Dat kan ik echt niet bijhouden dan, denk ik, plus ik heb geen inspiratie voor een verhaallijn. ;a;a


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    (...)
    Ik heb op dit moment drie lopende verhalen, lol. Dat kan ik echt niet bijhouden dan, denk ik, plus ik heb geen inspiratie voor een verhaallijn. ;a;a


    Sucks. :c

    Ik heb al mijn abo's verwijderd omdat ik compleet in de war werd met al die nieuwe hoofdstukken, dus als ik een dag niks heb ga ik wat inhalen. C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aurelius schreef:
    Ik ga gezichtmaskertje doen, even Wiien en TVOH kijken, morgen schrijven. (wbw)


    Begint dat nu weer? Zo ja, doei, ik ben hier niet vanavond.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga schrijven, door al die films heb ik zoveel ideeën. Het wordt echt zielig. :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Ik ga schrijven, door al die films heb ik zoveel ideeën. Het wordt echt zielig. :Y)

    Oeii, in je KJH-story? =O


    ars moriendi

    Criska schreef:
    (...)

    Begint dat nu weer? Zo ja, doei, ik ben hier niet vanavond.


    Ja vanaaf ^^


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Oeii, in je KJH-story? =O


    Jup! Heb het helemaal uitgedacht. Die andere ga ik minder posten. Ik wil me eigenlijk meer focussen op deze, zeker zo in mijn drukste jaartje :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Omygod, iedereen denkt echt dat ik een vieze perv ben in dat prins Harry topic ben volgens mij. Ik moet echt op m'n woorden gaan letten, was helemaal niet zo bedoeld. HAHAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    Omygod, iedereen denkt echt dat ik een vieze perv ben in dat prins Harry topic ben volgens mij. Ik moet echt op m'n woorden gaan letten, was helemaal niet zo bedoeld. HAHAHA.


    Je bent ook een perv. (joehoe)


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Criska schreef:
    (...)

    Jup! Heb het helemaal uitgedacht. Die andere ga ik minder posten. Ik wil me eigenlijk meer focussen op deze, zeker zo in mijn drukste jaartje :Y)

    Mihihi yes. :9~ Hijab is sowieso mijn favoriet van jou stories. *O*


    ars moriendi

    Roden schreef:
    Omygod, iedereen denkt echt dat ik een vieze perv ben in dat prins Harry topic ben volgens mij. Ik moet echt op m'n woorden gaan letten, was helemaal niet zo bedoeld. HAHAHA.

    HAHAHA X'D <3


    ars moriendi

    Aurelius schreef:
    (...)

    Ja vanaaf ^^


    Oehh, girls voortaan ben ik er niet op vrijdagavond ^^. Het is dan Mama-Demiavond <3


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."