• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Damon

    'Trek een mankini aan, bel bij de buren, en doe de macarena' grijns ik.
    Ik grijns breed, en kijk hem aan...


    El Diablo.

    Rachel
    Kurt zette de film op en ik grinnikte door een stukje. Ik merkte dat Kurt ook wat losser werd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    dp]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 14:49 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pepe

    'Is dat alles? goed hoor' grijnsde ik en liep naar de gang om de mankini aan te trekken. Ik had altijd weinig schaamte en liep naar de buren toe en deed de macarena, ze stonden raar op te kijken waardoor ik moest lachen en droogjes liep ik terug en kleedde ik me weer om. 'Done, Jason truth or dare?' grijnsde ik.

    Kurt Hummel

    We keken samen geconcentreerd naar de film en ik schoot af en toe echt in de lach. 'Wat houd ik toch van deze film.' zei ik terwijl ik mijn hoofd op Rachels schouder legde en keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlachte tevreden "Ik ook" zucht ik en kijk weer verder et de film.
    "hoe gaat het met Blaine kurt?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Het gaat al beter met hem, hij is nog erg moe maar alweer aanspreekbaar. We hebben vanmiddag nog gebeld met elkaar. We willen graag bij elkaar zijn, maar ik denk dat het beter is om daar nog even mee te wachten. Want meestal breng ik alleen maar drama met me mee.' verzuchtte ik. 'Af en toe ga ik natuurlijk wel naar hem toe om iets lekkers te brengen of hem te verzorgen.' vertelde ik dromerig over Blaine.

    Jayden Ian Archibald

    Ik had alles gehoord van de bende en ik was geschokt. Ik sms'te Luke, want ik wist dat Tyler en hij ontsnapt waren. 'Dude, waar ben je? En hoe is de politie achter de locatie gekomen, die was toch zo geheim? Kom anders even langs of zo. Jayden' sms'te ik naar hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach even "het is fijn om teh oren dat hetm met hem goed gaat" ik focus me weer even op de film.

    Luke
    Mijn mobiel trilde en ik las het smsje. Ik nam afscheid van Tyler en liep naar mijn auto. Snel reed ik naar Jayden en klopte ik aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik keek ook weer verder naar de film en glimlachte om weer een grappig stukje. Ik hield echt van zulke meisjesfilms, en daar maakte ik niet eens een geheim van. Het kon me echt niets schelen wat mensen daarvan vonden.

    Jayden Ian Archibald

    Ik opende de deur en zag Luke staan. 'Hey Luke,' zei ik waarna ik hem een boks gaf en hem binnen liet. 'Je bent weer een vrij man, is het gevangenis eten echt zo slecht als ze altijd zeggen?' vroeg ik grijnzend aan hem. Ik was blij dat hij weer vrij was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik grijnsde "ach beter dan wat ze bij ons krijgen" lachend geef ik hem een boks terug. Ik loop naar binnen en plof op de bank. "Tyler was pissed of man. Dus hup wij naar het ziekenhuis heeft hij Berry nog een beetje met haar pa verkloot" lachend kijk ik hem aan.

    Rachel
    Ik lag best lekker zo. Kurt lag lekker tegen me aan zodat ik eht wat warmer kreeg want warm had ik het niet echt. Onbewust keek ik telkens naar mijn schouder en dan naar mijn vader.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 15:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik liep naar de keuken toe en haalde een ijskoud biertje voor mezelf en Luke en plofde naast hem op de bank neer. 'Serieus?' vroeg ik lachend aan haar. 'Geniaal.' mompelde ik terwijl ik een slokje nam van mijn bier. 'Denk je dat er een verader rond liep in de bende?' vroeg ik aan Luke, ik had daar lang over nagedacht, maar de locatie was geheim en niet te achterhalen.

    Kurt Hummel

    Ik merkte niet dat Rachel naar haar schouder en naar haar vader keek en bleef geconcenteerd naar de film kijken en lachte af en toe. In die chickflicks films raakte ik gewoon altijd helemaal in verdiept.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik heb geen idee "Ik denk dat iemand van de bende niet volgens de regels gewerkt heeft en ze daarom op het spoor zijn gekomen. Hij heeft haar schouder open gehakt, teksten op haar armen en in haar gezicht nogal diep gekerfd" lachend neem ik een slok van het bier

    Rachel
    Ik staarde naar mijn vader. Als ik er niet was geweest lag hij hier niet. Langzaam voelde ik de tranen weer prikken in mijn wonden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik begon te lachen en probeerde het voor me te zien, maar dat lukte niet. 'Ik wil het zien,' zei ik ineens en ik keek Luke lachend aan. 'Ik moet het gewoon zien en er foto's van maken. Zullen we er naar toe gaan?' vroeg ik aan hem.

    Kurt Hummel

    Ik keek even naar Rachel en zag dat ze weer begon te huilen, ik pakte mijn zakdoekje weer en depte haar tranen van haar gezicht, omdat ik vermoedde dat het pijn moest doen. 'Rachel, hij leeft nog en het komt goed met hem.' stelde ik haar gerust.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    LUke
    Ik grinnik "sgoed, Tyler had camera's en geluidsapparatuur opgehangen maar waar allemaal geen idee dus let's go" ik geef hem een box.

    Rachel
    Ik kruende even pijnlijk. "als ik er niet was. lag hij hier niet" snif ik en probeer mijn trnaen binnen te houden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik gaf hem een boks terug en liep met hem mee naar mijn auto en let hem plaats nemen en reed naar het ziekenhuis toe. Ik was er nu echt benieuwd naar, die Tyler was echt geniaal.

    Kurt Hummel

    'Praat niet zo!' zei ik streng tegen haar. 'Als je er niet was geweest, was hij kapot gegaan van verdriet. Hoe zou jij het vinden als Emily zo zou praten als ze ouder was?' vroeg ik aan haar. 'Hou op, daarmee.' zei ik weer.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 15:32 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht gekweld "je weet hoe ik het bedoel Kurt.
    Ja het was niet leuk voor Emily, maar dit meemoeten maken wel zeker"

    Luke
    Ik grinnik. we reden naar het ziekenhuis. bij de ingang liepen we netjes naar de balie aangezien ik de kamer niet meer wist. "wij komen op bezoek bij Rachel Berry en haar vader. Ze is een goede vrienden" zeg ik en ik kijk verdrietig met tranen in mijn ogen alsof ik eht erg vind.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan