• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik krijste het uit van de pijn en voelde tranen over mijn wangen glijden. Ik begon nu nog harder tegen te stribbelen terwijl ik bleef schreeuwen van de pijn. Ik hapte naar lucht en keek naar Jesse, doelend op dat ze gevaarlijk waren.

    Will Schuester

    'Rachel,' zei ik bezorgd en ik liep naar haar toe. 'Wat is er aan de hand?' vroeg ik bezorgd. 'Je moet in bed blijven liggen, je bent zwak!' zei ik streng tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "L-luke en jayden, ze hebben Kurt en Jesse u moet helpen" snik ik wanhopig.
    Ik voelde me op dit moment een groot hoop ellende en niet meer. Op 1 dag had ik meer dan 2 bijna dood ervaringen gehad en het wered me teveel. Hik zou straks echt helemaal gek worden.

    Luke
    ik sla in zijn gezicht "kop houden"sis ik naar hem.
    Ik schiet in de lach "bewijs het maar" spottend kijk ik naar Andrew.
    Al werden we opgepakt we waren zo weer eruit

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 17:58 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St. James
    ik kijk naar kurt en begrijp het..
    'wel, ik heb wel een reden.
    omdat ik een agent ben van de FBI, ik hoef maar één knop in te drukken en er staat hier een heel leger van de FBI.
    dus je laat die jongen los, of je hebt een groot probleem.' zeg ik..


    Music is my life

    Kurt Hummel

    Ik kreunde pijnlijk omdat hij me in mijn gezicht sloeg liet mijn ogen dichtvallen, hopend op dat hij er in geloofde met wat Jesse zei. Mijn polsen deden ongelofelijk veel pijn. En die klap in mijn gezicht deed me denken aan Steven. Ik voelde tranen in mijn ogen prikken. 'Laat me los.' zei ik nogmaals.

    Will Schuester

    Geschrokken keek ik Rachel aan en stond ik op, ik hield een arts aan. 'Stuur snel een heel veel beveiliging naar kamer 3C, onmiddellijk!' riep ik naar ze. De arts fluisterde wat in zijn walkitalkie en meteen knikte hij. Ik bleef bij Rachel en zorgde ervoor dat het niet erger wordt. 'Ze kunnen echt niet op tegen de beveiligers, maak je niet druk.' zei ik heel erg bezorgd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesse St. James
    Ik haal mijn politie spelt tevoorschijn. het is geen echte maar toevallig had ik er nog een van een musical waar ik in speelde
    'bewijs genoeg voor je?' vraag ik..
    ik loop op hem af en ga voor hem staan
    'ik zeg het geen laatste keer, loslaten!' roep ik..


    Music is my life

    Rachel
    Huilend laat ik me op de grond zakken.
    "hij wou me uit het raam gooien" snik ik zacht.
    Mijn keel was droog en deed stik veel pijn aangeizen Jayden erin had lopen te knijpen. Ik had het nu echt gehad met alles.

    Luke
    Ik liet zijn armen niet los maar ik deed ze wel wat losser.
    Ik gaf onze homo eenk us op zijn wang "niet huilen ik ben lief voor je" ik grijnsde even. Ik begin te lachen "die heb ik thuis ook, voor een suprise party" lachend kijk ik hem aan.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 18:07 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Met waterige ogen keek ik verbaasd naar Luke, ik huiverde omdat hij een kus op mijn wang gaf. Ik was wel opgelucht omdat hij mijn armen wat losser liet. Ik wilde hier weg, nu meteen! Ik snapte niet wat Luke probeerde te bereiken, maar ik wilde het niet eens weten. De tranen baande een weg naar beneden, omdat ik flashbacks kreeg van Steven en ik voelde me trillen uit angst. Ineens werd de deur open gedaan en stond er heel veel beveiliging klaar. Eindelijk was ik gered.

    Jayden Ian Archibald

    Ineens stond er heel veel beveiliging en zuchtte ik, ik keek naar Luke die Kurt nog vast had, met een blik van ''wat nu?''

    Will Schuester

    'Het komt nu goed, de beveiliging hier is heel goed.' stelde ik Rachel gerust.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Uit het niets tilde ik Kurt op en trok ik jayden mee.
    "snel weg hier voor hij iemand nog pijn doet" riep ik.
    Ik knipoogde even naar Jayden. Ik zette Kurt neer op een stoel en fluisterde dat hij mee moest werken of ik Emily wat aan zou doen. Ik maakte snel wat tranen aan en begon te huilen.

    Rachel


    De tranen bleven maar stromen over mijn wangen. Ik zou niets meer geloven tot ik Kurt vast zou mogen houden en het zelf zou mogen zien. De tranen prikte ongelovig in de wonden die nu extra hard brandde door die klap

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 18:16 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Overdonderd was ik toen hij me optilde en dat zei, hij zette me op een stoel en toen hij iets fluisterde kreeg ik grote ogen en keek ik angstig voor me uit. Ze wilden Jesse ervoor laten opdraaien. Ik zag dat Luke begon te huilen en beet op mijn wang en keek naar de grond. Ik keek nog even naar Jesse met een schuldige blik in mijn ogen en keek naar de vloer.

    Jayden Ian Archibald

    'Hij is één van die bendeleden!' riep ik naar de beveiligers waarna ze naar Andrew keken en hem wapens voor hielden en deed alsof ik bang was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    lUke
    Van binnen had ik echt een mega grijns op mijn kop.
    "haal hem alsjeblieft weg" smeekte ik voorledig in tranen.
    "w-we gaan even weg zodat u uw w-werk kunt d-doen" stamel ik en trek Kurt mee.
    Die zogenaamd in schock is. Ik trek hem mee om het hoekje en grijns. "voila"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {ik moet gaan want mijn computer doet vaag. doe maar alsof jesse is opgepakt of iets..}


    Music is my life

    [oki]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Geweldig, Luke.' complimenteerde ik hem lachend, hij was echt geniaal en kon goed toneelspelen. Ze geloofden het gewoon en nu draaide die Andrew voor alles op en kwamen we er gemakkelijk van af.

    Kurt Hummel

    'Je kan beter naar Hollywood verhuizen en een acteercarrière opbouwen' mompelde ik sarcastisch waarna ik de andere kant op keek. 'Kan ik nu gaan?' zuchtte ik, terwijl ik probeerde om heen angst te tonen. Ik beet op mijn lip en hoopte dat ze nu eens op hielden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Hoe langer het duurde hoe wanhoperiger ik werd.
    mijn lichaam deed pijn, mijn wonden deden pijn kort gezegd alles.
    Ik snapte niet dat Shue zo rustig kon blijven maarja die heeft alles niet zelf moeten meemaken.

    Luke
    "we brenen je veilig weg want je bent in schok " ik grijns en trek hem mee.
    We lopen zoekend een rondje en vinden uiteindelijk een kleine kantine waar we ze zien zitten. "en gedraagje" met een glimlach loop ik naar de vage Spaans docent en ik zie Berry wanhopig op de grond waardoor er een grijns verscheen. "niets aan de hand Meneertje is opgepakt"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    Ineens zag ik Jayden, Luke en Kurt naar ons toe lopen, ik dacht dat ze waren opgepakt? Ik keek boos naar ze en hield Rachel veilig achter me. Ik snapte niet goed wat ze bedoelden maar keek ze aan. 'Jullie twee verzieken jullie leven, ik dacht altijd dat er meer in jullie zat dan pesters. Dat jullie ook talenten hadden en ooit een goede toekomst voor de boeg hadden. Maar het enige wat er nu gebeurt is dat jullie over paar jaar of opgesloten zitten in een strenge gevangenis of dood zijn.' zei ik tegen Jayden en Luke. Ik zag dat het ook maar gewoon kinderen waren, maar ik vond dit niet normaal gedrag. 'Het is nog niet te laat om die bende achter jullie te laten, begin eerst maar eens met Rachel met rust te laten.' zei ik rustig. Het leek misschien alsof ik rustig was, maar van binnen was ik dat dus echt niet.

    Kurt Hummel

    'Ik ben niet in..-' Ik stopte met praten en rolde mijn ogen. Na een tijdje kwamen we de kantine in en zag ik Mr. Schue en Rachel. Rachel was overstuur en ik sloeg mijn ogen neer toen ze dat zeiden over Jesse.

    Jayden Ian Archibald

    'Hoor je, Luke. Er is nog hoop voor ons.' zei ik spottend waarna ik begon te lachen. 'Bende leven verdient hartstikke goed, veel beter dan die banen die je kunt krijgen van school.' mompelde ik.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 18:42 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.