• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Wat jouw vader gedaan heeft voor jou, zou jij ook voor Emily gedaan hebben. Hoe zou je het vinden als Emily zei wat jij zojuist zei?' vroeg ik terwijl ik haar doordringend aankeek. 'Er zijn zoveel mensen die om jou geven en niet zonder jou kunnen, dus zeg zoiets alsjeblieft nooit meer.' zei ik met tranen in mijn ogen. Ineens hoorde ik de deur met een klap open gaan en zag ik Jayden en Luke. Ik hoorde wat Jayden tegen Rachel zei en keek hem woedend aan. 'Ga weg!' riep ik naar ze, ik voelde angst maar ik probeerde het niet te laten merken.

    Jayden Ian Archibald

    Luke was een goede acteur en de receptioniste trapte er in en gaf het kamernummer door. We liepen naar hun kamer en ik opende de deur met een harde klap en keek naar Rachel en Kurt die bij elkaar in bed lagen. Daarna keek ik naar Rachel en naar haar gezicht. 'Die littekens staan je goed, Berry.' zei ik spottend. Ik rukte de spiegel uit de gang van de muur en hield het voor haar. 'Prachtig, niet?' vroeg ik, om haar te kwellen.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 15:38 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knikte naar Kurt, ineens klapte de deur weer open en gelijk begon ik angstig te huilen. De laatste keer dat de deur zo open ging was het bjina mijn dood. Ik trek Kurt aan zijn arm "pas op met wat je zegt Kurt" zeg ik zacht tegen hem. Ineens pakt Jayden een spiegel en houd het voorm e. Geschrokken staar ik naar mijn spiegelbeeld. "ga alsjeblieft weg" fluiser ik.

    Luke
    lachtend kijk ik naarj ayden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik keek stil toe naar wat Jayden deed en hoe Luke aan het lachen was. Ineens knapte er iets in me, ik voelde woede opkomen en keek hem boos aan. 'Vind je dat grappig?' vroeg ik boos aan hem. 'Als je dat al grappig vindt, dan zul je dit vast hilarisch vinden!' riep ik naar hem waarna ik de vaas met bloemen richting zijn hoofd gooide, alleen het was net mis. Daarna keek ik naar Jayden. 'En jij bent gewoon een zielig bang jochie dat maar een beetje meeloopt met de hele groep! Je denkt dat je heel wat bent, nou newsflash, je bent niets anders dan een hoop ellende! Donder gewoon op, allebei!' riep ik woedend naar ze, ik voelde me echt helemaal trillen van woede.

    Jayden Ian Archibald

    Ik lachte om Rachel en wilde nog wat zeggen, tot Kurt ineens heel erg boos werd. Ik keek hem even geschrokken aan, omdat ik dat niet van hem verwachtte maar begon hem daarna gewoon spottend uit te lachen. 'Nu een newsflash voor jou, ik ben heel wat.' zei ik een beetje bozig tegen hem en keek vervolgend Rachel weer aan, bedenkend wat ik nog tegen haar ging zeggen. Het moest iets zijn wat haar zou kwetsen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Geschrokken staar ik naar de gebroken bloemen vaas en kijk verschrikt naar Kurt. Straks deden ze hem wat aan.

    Luke
    Ik schiet in de lach "heel dapper lady hummel, na nogsteeds dapper" ik trek mijn wapen uit mijn broekzak. "je weet wat we met het sletje en met homovader gedaan hebben dus zo moeilijk is het niet om het bij jou te doen en je homo virend"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Precies,' sloot ik me lachend aan bij Luke en keek van het wapen naar Rachel. 'Je vind het vast niet erg als ik een paar foto's maak?' vroeg ik spottend aan haar. 'Tyler heeft echt een kunstwerk gemaakt.' zei ik lachend tegen Luke.

    Kurt Hummel

    Ik keek een beetje bangig naar het wapen en liet mezelf weer terug zakken in het bed en bleef dicht tegen Rachel aanliggen terwijl ik Luke aankeek. 'Blijf van Blaine af.' mompelde ik zacht waarna ik hem angstig aankeek. 'Waarom laten jullie ons niet gewoon met rust?' vroeg ik aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik slikte maar besloot niets te zeggen, dan kon ik tenslotte ook niets verkeerds zeggen. Ik beet op mijn lip om mijn tranen binnen te houden. Het was irritant dat ik niet alles eruit kon huilen maar dan zou ik alleen maar meer grotere littekens overhouen. Ik had hun er voor aangezien zout erop te strooien, zo waren ze wel.

    luke
    Ik grijnsde toen Kurt zich terug trok. "zeg geven wij geen antwoord meer als iemand wat vraagt" chagerijnig kijk ik Berry aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Luke gaf geen antwoord op mijn vraag en richtte zich op Rachel. Ik pakte Rachels hand vast en kneep er zachtjes in. Mijn hand trilde van de angst en ik keek weer naar Luke. 'Jij hebt ook geen antwoord gegeven op mijn vraag.' zei ik tegen hem. Daarna keek ik geschokt naar wat Jayden zei. 'Dat is niet waar, Rachel is bijzonder, aardig, grappig, lief, dapper, geweldig en gaat het op een dag echt maken en niemand zou haar kunnen tegen houden. En al helemaal jullie twee niet.' kwam ik voor Rachel op.

    Jayden Ian Archibald

    Ik grinnikte om wat Luke zei en pakte mijn Iphone. 'Smilee.' grijnsde ik waarna ik een paar foto's maakte van haar. 'Wil je ze nog zien?' vroeg ik grijnzend aan Rachel en liet haar snel de foto's zien. 'Wat ben jij toch eigenlijk een miezerig klein meisje, ik snap niet waarom ze haar niet gewoon vermoorden. Ze is niks.' grinnikte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Zonder emoties keek ik zo min mogelijk naar de foto's.
    Ik negeerde alles en probeerde alles van me af te sluiten.
    iK WA S het al gewend geraakt, gekleineerd worden. slet en hoer genoemd worden. En na alles wat er gebeurd is. Ik kneep terug in Kurt's hand als teken van dankbaar heid.

    Luke
    "zeg hoer Je homo vader leert je ook niets. Je kijkt iemand aan als iemand praat." Ik loop naar haar toe en trek haar gezicht in de richting van Jayden. Ze sloeg een kreetje omdat ik hard kneep in de teksten van Tyler.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Blijf van haar af!' riep ik woedend naar Luke, ik stond op en duwde hem zo hard als ik kon van haar weg, het lukte een beetje en ik ging voor haar staan. 'Laat haar gewoon met rust! Denk je niet dat het al erg genoeg is?' riep ik naar ze.

    Jayden Ian Archibald

    Ik lachte even door wat Luke deed bij Rachel en schoot nog harder in de lach door wat Kurt deed. Alsof hij dacht dat hij sterk was of zo. Het was wel amusant en grappig. 'Dat er serieus nog gekken zijn die het opnemen voor dat hoertje.' zei ik spottend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik voelde mijn tranen branden en ik kreeg er genoeg van. Woest trok ik het infuus uit mijn arm en de hartmonitor en sprong uit bed. Even duizelde alles maar ik negeerde alles, pijn, duizelig heid angst. "Hoe vaak moet ik het godverdomme zeggen, ik ben geen hoer ja" schreeuw ik hard en storm op Jayden af die ik in zijn maag trap en in zijn edele.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik voelde een ijziger pijn en ineens voelde ik me woedend worden, zo woedend was ik nog nooit geweest. Ik deed echt nooit aan geweld en dat wist iedereen van me. Maar dit ging te ver. Ik sloeg Rachel zo hard in haar gezicht en pakte daarna haar keel beetje en opende het raam. Ik keek naar beneden en zag dat ze deze val echt niet ging overleven. 'Je gaat eraan!' riep ik en schudde haar een beetje door elkaar en hield haar voor het raam, zodat ik nog maar een tikje zou geven en ze zou vallen. Ik voelde dat Kurt nog wat wanhopige pogingen deed om haar te helpen maar trapte hem hard in zijn maag.

    Kurt Hummel

    Ik keek geschrokken naar wat Jayden deed en snelde er naar toe. 'Nee!' gilde ik en sloeg in op Jayden en probeerde Rachel daar vandaan te halen. Maar ineens trapte hij keihard in mijn maag waardoor ik het uit kreunde en op de grond viel. Ik omklemde pijnlijk mijn buik en keek in paniek rond. Mijn ogen bleven hangen bij het knopje voor noodgevallen en met moeite kroop ik er naar toe.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ineens stormde Jayden op me af en sloeg me keihard in mijn geizhct.
    Ik gilde het uit van de pijn en hapte naar lucht toen hij mijn keel vast greep.
    Hij tilde me voor het raam en ik zocht naar zuurstof. Ik hoorde half hoeKurt een trap in zijn maag kreeg. Ik had het gevoel dat ik blauw begon aan te lopen en hapte panisch naar zuurstof.

    Luke
    Grijnzend keek ik toe. Micheal zou het niet leuk vinden als ze dood was maar na wat ze had gedaan. Tsja als je Jayden zo boos kon krijgen dan had je echat iets fouts gedaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Met heel veel moeite had ik het knopje bereik en drukte ik het in, ik merkte dat Luke en Jayden het niet eens meer op mij letten. Ik hijgde het uit en liet me tegen het muurtje zakken. Mijn maag deed echt heel veel pijn, ik keek naar Jayden en Rachel en wilde iets doen maar ik wist niet wat. Ieder moment zou de beveiliging hier kunnen binnenstormen. Maar het duurde voor nu zo lang.

    Jayden Ian Archibald

    Ik liet haar keel iets vrijer zodat ze lucht kon halen en hield haar iets verder uit het raam. Ik keek haar boos aan. 'Dacht je dat je mij aankon, hoer?' vroeg ik dreigend aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    {Ohhhhh mag jesse ze komen redden? (A)}


    Music is my life

    Rachel
    Ik nam snel het zuurstof in mijn mond en wanhopig probeerde ik niet naar beneden te kijken. Ik wist oogcontact te krijgen met kURT en gaf hem het bericht voor via mijn ogen. Dat hij maar oged op Em moest letten en om hem et bedanken voor alles.

    Luke
    Kurt was geen gevaar doordat hij een erg harde trap had gehad. "zeg maar. dag gaydaddy" grijns ik naar haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan