• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Rachel
    Als ik Jayden en Luke zie aanlopen begin ik echt in paniek te raken.
    Was Jesse dood? Hadden ze hem verwond? Waar was hij? Ik krabbelde naar achteren en begon gejaagd adem te halen. Langzaam begon mijn hele lichaam te trillen.

    Luke
    Ik grinnik "zo zeg, dan heeft u wel veel hoop in kinderen. Daarom dat u in homo's en sletten geloofd" grijns als ik Rachel helemaal zie flippen. "ow gosh onze slet heeft een naam Jay hoorde je dat ook" lachend geef ik hem een box. "veel plezier en nog een hele fijne dag ouwe" lachend wacht ik tot jay klaar is.

    [eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik lachte het uit en liep samen met Luke mee naar de auto. 'Dat was echt lachen.' grinnikte ik waarna ik de auto open hield en hem in liet stappen en daarna weer richting mijn huis reed. 'Rachel flipte.' grinnikte ik.

    Kurt Hummel

    Opgelucht zuchtte ik toen ze weg waren en liep naar Rachel toe en omhelsde haar stevig. 'We zijn veilig.' fluisterde ik zachtjes. Ik voelde mijn polsen nog altijd branden, net zoals mijn wang maar ik negeerde het. Ik voelde me schuldig als ik aan Jesse dacht en zuchtte gekweld.

    Will Schuester

    'Hier, drink wat.' zei ik tegen Rachel en Kurt en gaf ze een fles water die ik had gekocht en dacht na over Jayden en Luke.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Kurt omhelsde me maar nog steeds trilde mijn hele lichaam.
    Mr. Shue gaf een fles water en met trillende handen draaide ik de dop eraf en nam ik een slokje.

    Luke
    Ik stapte in en zat heel de weg te lachen "geniaal"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik liet haar los en bekeek mijn polsen, buiten dat rood waren zag je vrijwel niets. Gelukkig maar, ik had geen zin in nog meer wonden of zo. Ik verstopte mijn handen in mijn mouwen en zuchtte even. Er was geen ontkomen aan hun en dat was frustrerend en beangstigend. Ik luisterde naar wat Mr. Schue zei en knikte. Ik haakte mijn arm in de van Rachel en begeleidde haar zonder nog wat te zeggen naar haar kamer. Ik voelde dat mijn blik steeds leger en leger werd en kreeg geen woord meer uit mijn keel. Het was alsof ik buiten mijn lichaam trad en toekeek alsof we een scene speelden uit een film.

    Will Schuester

    Ik liep met Rachel en Kurt terug naar hun kamer, ik zag dat Kurt vermoedelijk in shock was en nam Rachel van hem over en legde haar voorzichtig in bed en dekte haar goed onder en deed alles weer aan haar. Zoals het infuus en zo. Daarna liep ik naar Kurt en pakte ik van het andere bed een laken en sloeg ik het om hem heen, omdat dat altijd moest altijd iemand in shock was en liep naar Rachel. 'Ik ga zo meteen wel de politie bellen om door te geven wat er is gebeurt.' zei ik geruststellend, ineens herinnerde ik me iets. 'Je zei net dat Jesse hier ook was, maar waar is hij nu?' vroeg ik verbaasd.

    Jayden Ian Archibald

    Ik lachte met Luke mee de hele tijd en parkeerde mijn auto voor mijn huis en liet Luke uitstappen en liep met hem naar binnen. Een voordeel was dat mijn ouders nooit thuis waren en ik zo dus alle luxe had die ik me kon voorstellen, aangezien we best rijk waren. 'Wat wil je doen? In de jacuzzi of zwemmen?' vroeg ik grijnzend aan hem.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:48 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Alles drong niet echt tot me door.
    Ik begin weer te huilen als Mr. Shue over Jesse begint. Straks was er iets ergs met hem.

    Luke
    ": Wat dacht je van Jacuzzi met bier" ik kijk hem grijnzend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Vaag voelde ik iets warms om me heen, maar kon nog niet echt tot positieve komen. Ik hoorde vaag Jesse's naam vallen en zag allemaal flitsen van toe net door me heen. 'Bewakers..' bracht ik schor uit. Ik staarde nog leeg voor me uit en bevatte het allemaal even niet meer. Vaag hoorde ik gehuil, maar ik wist niet waar het vandaan kwam. Het was alsof ik opgesloten zat in mijn eigen wereldje.

    Will Schuester

    'Rachel, rustig maar.' stelde ik haar gerust en zuchtte even. Ineens zei Kurt iets en keek ik hem nog aan. Hij was nog in shock maar kon ons blijkbaar horen. 'Bewakers?' vroeg ik verbaasd waarna ik Rachel aankeek. 'Ik denk dat Kurt probeert te vertellen dat Jesse bij de bewakers is.' stelde ik haar gerust.

    Jayden Ian Archibald

    'Nog beter,' grijnsde ik waarna ik naar de keuken liep om ijskoude biertjes te halen en bracht ze naar de jacuzzi en zette ze neer op de rand. Ik trok mijn kleding uit, zodat ik in mijn boxer stond en sprong in de jacuzzi en genoot van de warmte en nam een slokje bier. 'Dit is pas leven.' mompelde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knikte even en na een poosje werd ik rustiger. Waarom was papa nou niet bij kennis.Ik had hem nodig. IKwou in zijn armen liggen net als 10 jaar geleden.
    Tranen liggen weer klaar in mijn ogen terwijl ik de pijn van mijn wangen negeer. Op mijn handen na trilde er ook bijna niets meer.

    luke
    ik trok grinnikend mijn kleding uit en sprong met een bommetje in de jacuzzi. Ik pakte mijn bier en nam een flinke slok. "proost, op Rachels, Kurt en Adrews' flippig hied"

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 20:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    Ik zuchtte en belde de politie even om alles uit te leggen, ze gingen meteen weer op zoek naar Luke en Jayden. Daarna keek ik naar Rachel, die al wat rustiger was geworden en wreef troostend en voorzichtig over haar arm. 'Ik herinner me nog hoe je was een paar jaar geleden. Toen jullie voor het eerst Don't stop believin deden.' begon ik ineens, om haar af te leiden. 'We hadden bijna iedere week een meningsverschil en jij had gewoon zo'n sterke doorzettingsvermogen. En dat heb je nu nog, Rachel. Dat bewonderde ik zo aan je en dat doe ik nu nog.' zei ik gemeend, om haar een beetje op te beuren.

    Jayden Ian Archibald

    'Proost!' grinnikte ik en tikte met mijn bierflesje de zijne aan en nam nog een slok. 'Eigenlijk zijn al die Glee clubbers maar watjes. Ben blij dat ik er uiteindelijk niet aan meedeed.' grijnsde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik luisterde naar Mr. Shue die ons duidelijk wou afleiden dus ik besloot gewoon te luisteren. Ik glimlach zwak naar hem "Danku menneer dat u hier bent. Misschien kunt u Burt voor Kurt bellen" stel ik zacht voor en slik even.

    [ik zal dan wel burtje spelen

    Luke
    kIk grijns "zo hehe daar komt een erachter." ik schiet in de lach. Ik pak zijn flesje af en zet ze beide neer. "soptime" grijnzend spring ik op hem af en duw hem onder water


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    Ik keek even bezorgd naar Kurt en knikte, ze had gelijk. 'Ik denk inderdaad dat dat het beste is.' zuchtte ik. 'Moet ik trouwens jouw ander vader ook niet even bellen?' vroeg ik ook weer bezorgd, wist hij eigenlijk wel dat Hiram in het ziekenhuis lag en wat er allemaal was met Rachel?

    Jayden Ian Archibald

    Luke pakte mijn flesje bier af en zette onze flesjes neer. Ineens sprong hij op me af en duwde hij me onderwater. Het duurde even tot ik me besefte wat er nu precies gebeurde, maar al gauw herstelde ik me en kwam ik boven. 'Jij gaat eraan, Lukie.' grijnsde ik en duwde hem deze keer onderwater.

    [Dan speel ik Leroy wel als je wilt. XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [jeej ahah
    Rachel
    "graag" zeg ik zacht. Ik was hem gewoon vergeten door alles!
    Hij wist niet eens dat zijn man hier lag in coma.
    Ik voel mijn tranen weer branden.
    Ik wist alles wel echt mooi te verpesten zeg.

    luke
    Grijnzend kijk ik hem aan en wordt ik kopje onder geduwd.
    Ik was blij dat het een flink ding was en zwem via onder.
    Ik pakte zjin benen en trok hem eronder uit en duwde hem onder water.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [mag tot 21 u blijven dan omkleden]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    Ik knikte en keek haar geruststellend aan, ik zou als eerste maar even Rachels vader bellen, aangezien zijn man hier in het ziekenhuis lag. Hij nam op en ik legde alles uit, hij reageerde erg geschrokken en zei dat hij er meteen aan kwam. Daarna toetste ik het nummer in van Kurts vader en hoorde ik de telefoon over gaan.

    Jayden Ian Archibald

    Hij pakte mijn benen en trok me ook ineens onderwater. Nu waren we beiden onderwater en moest ik mijn lach inhouden. Luke en ik hadden echt weer even zo'n lol-moment. Zulke momenten hadden we wel vaker. Ik pakte zijn schouders beet onderwater en begon te stoeien met hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik had de nijging om in de lach te schieten en Jay ook zo te zien.
    Dit waren echt de momenten dat we kleuters waren. We beginenn te stoeien maar snel prik ik in zijn zij.

    Rachel
    Ik hoorde hem bellen en hoorde al snel dat hij het uitlegde. Ik dacht even eraan hoe papa zich zou moeten voelen. Zijn kind en man in het ziekenhuis...

    Burt

    als de telefoon gaat snel ik erheen. Misschien was het kurt die weer naar huis wou. Ik had geen idee wat er nou precies was met Rachel maar het ging niet goed met haar zover ik het van Kurt zijn reactie begreep. Ik zag dat het geen Kurt was "goedendag Burt Hummel"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    'Dag Burt, met Will Schuester,' zei ik langzaam waarna ik even naar Kurt keek die nog steeds erg afwezig was. Misschien was dit net even wat hij nodig had, een shock diende juist om enge dingen te verwerken. 'Kurt zit hier in het ziekenhuis bij Rachel, en hij is in shock door wat er net gebeurt is. Ik denk dat het het beste is dat u even hierheen komt. Dan kunnen we u uitleggen wat er is gebeurt. En maakt u zich geen zorgen, er mankeert hem verder niets.' zei ik tegen hem. Op dat moment kwam Rachels vader binnen.

    Jayden Ian Archibald

    Toen hij in mijn zij prikte kwam ik happend naar adem boven en schoot ik in de lach, ik trok Luke ook naar boven en porde hem grijnzend terug. 'Serieus, als iemand ons nu zou zien zouden ze echt denken dat we gestoord zouden zijn.' grinnikte ik.

    Leroy Berry

    Ik liet met betraande ogen naar binnen en omhelsde mijn kleine meisje. Ik kreeg zowat een hartaanval toen ik haar zag. 'R-Rachel, l-lieverd.. Wat hebben ze met je g-gedaan?' stotterde ik terwijl ik haar gezichtje bekeek. De tranen stroomden over mijn wangen. Wat hadden ze toch gedaan met onze lieve, mooie kleine meisje? Ze hadden haar gewoon verminkt. Mijn ogen gleden nu naar Hiram die bewusteloos was en ik voelde meerdere tranen komen. Waarom deden ze dit? We waren een gelukkig gezin, en zij wilden ons uit elkaar drijven.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.