• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Ricardo Vesens
    Ik keek even medelevend naar de jonge "de kans is niet super groot meer door wat ze heeft door moeten staan. Maar als er veel tegen haar gepraat wordt en doet alsof ze wakker is wordt de kans groter. Haar vaders kans is groter want we hebben zijn wonden snel weer kunnen hechten. Bij haar in dit geval niet aangezien de stukken te ver uitelkaar liggen. Ik heb begrepen dat ze een kind heeft gekregen en daarna weer is verwaarloosd. Door dat was ze al erg zwak en ze at weinig maar dit erbij verkleind het." Ik wreef even over zijn schouder. IK liep snel naar de gang en pakte een beker water voor hem. Toen ik terug kwam gaf ik het aan hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Dare, op voorwaarde dat er zoals je zelf zei geen mankini's in voorkomen.' grinnikte ik waarna ik mijn glas drinken achterover gooide en hem afwachtend aankeek.

    Kurt Hummel

    Ik voelde dat er een traan over mijn wang rolde en keek even naar Rachels vader. Waarom deden ze dit toch allemaal? Vonden ze het leuk om met mensen hun levens te spelen? Ze speelden met onze levens alsof we gewoon speelgoed waren, alsof we gewoon een pion waren in hun spelletjes. 'Bedankt,' zei ik met een schorre stem tegen de arts. Ik dronk het bekertje water in één teug op en zette het op het nachtkastje. Daarna pakte ik Rachels hand en probeerde ik zoveel mogelijk de krassen te negeren. 'Rachel, ik ben bij je.' zei ik iets duidelijker. De arts raadde mij aan om te doen alsof ze wakker was. Maar ik wist even niet zo goed wat ik moest zeggen tegen haar. 'Als je uit het ziekenhuis komt, laten we alles even achter ons en gaan we naar New York toe.' zei ik tegen haar. Maar ook al zou dat nooit uitkomen, maar ik moest positief tegen haar praten. Ik geloofde dat ze dan het meeste kans maakte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik hoorde een man praten die denk dokter was en het was fijn om te horen dat het met papa beter ging. Ik hoorde wat Kurt zij en probeerde mijn ogen te openen. Maar dat lukte niet en probeerde ik mijn vingers te bewegen.

    Ricardo
    "goedzo. Gewoon vertellen iets wat er gebeurd is. Maar vertel ook over haar familie en haar kind. Als ze daarover dingen hoort misschien helpt het.Je doet het goed" ik glimlach even en hoor mijn piepertje afgaan "ik kom straks weer langs. Druk op het knopje als er iets is" ik leg mijn hand even op zijn schouder en loop daarna naar de kamer ernast.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Bedankt.' zei ik nogmaals en zachtjes tegen de dokter waarna hij weg liep. Ik wist niet of ik het me verbeelde, of dat het echt was. Maar volgens mij voelde ik een beetje beweging in Rachels hand. Ik gaf een zacht kneepje in haar hand en besloot om verder te praten. 'Je vader komt er hoogstwaarschijnlijk weer bovenop,' vertelde ik aan haar. 'De dokter zei dat de kans heel groot was.' zei ik tegen haar. 'Emily mist je heel erg, ze is veilig bij Carole en mijn vader en slaapt. Ondanks wat ze allemaal al heeft moeten meemaken, blijft ze een vrolijk meisje. Ik denk dat ze dat van jou heeft, Rachel.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ongemerkt kwam er een glimlach op mijn gezicht toen ik het hoorde over Emily.
    Ik was blij dat Finn haar daar gedropt had. Na een poosje drong het tot me door. Ik glimlachte. Gelijkj probeerde ik te knipperen wat lukte. Mijn ogen open doen......lukte niet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik zag dat ze glimlachte en voelde mijn hart sneller kloppen in mijn keel, ik drukte een kusje op haar hand en hield haar hand tegen mijn wang aan zodat ze op één of andere manier toch dichterbij me leek. 'Emily is nu al een klein prinsesje, ze straalt gewoon helemaal als ze een jurkje aan mag.' vertelde ik aan Rachel. De afgelopen tijd moest ik haar kleding uitkiezen, wat natuurlijk helemaal geen straf voor mij was. Ik vond het geweldig en iedere keer als ik haar een jurkje aan trok, was ze heel vrolijk. 'Dus ik ga denk ik een keer een prinsessenjurk voor haar kopen, dat zou ze helemaal geweldig vinden. Ik heb er zelfs al één gezien.' vertelde ik aan één stuk door.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Toen Kurt zo liefdevol over Emily begon te praten verzamelde ik al mijn kracht en wist mijn ogen een stukje te openen. Ik zag Kurt voor mijn neus en glimlachte zwak terwijl mijn schouder verschrikkelijk pijn begon te doen evenals mijn armen en hoofd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik schoot overeind en hield Rachel's hand nog stevig vast. 'Rachel,' zei ik ontroerd terwijl ik haar met betraande ogen aankeek. Ik zag dat ze heel erg veel pijn had en drukte op het knopje voor de artsen en hield haar hand stevig vast.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Ehh, ga weer naar de buren toe en vraag hetzelfde als vorige keer' lach ik.
    Ik kijk hem aan, en grijns...


    El Diablo.

    Rachel
    Ik wou wat zeggen tegen Kurt maar er kwam alleen gepiep uit. Ik beet even op mijn lip en voelde de tranen stromen. Nog nooit was ik zo blij geweeest hem te zien.

    Ricardo
    Een schele piep klonk door de kamer. Ik excuseerde me en liep snel terug naar de kamer ernaast. Ik zag de jongen met in zijn hand het hand van het meisje. Tot mijn verbazing had ze haar ogen open. Ze was sterker dan we dachten. Ik zag dat ze veel pijn had en spoot snel een spijt morfine in haar infuus. Glimlachend kijk ik haar aan. Ik pakte mijn lampje en lege snel uit wat ik ging doen. ik scheen even in haar ogen en zag dat alles gewoon goed was. "het gaat goed met haar jongeman" ik keek hem glimlachend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Oké,' lachte ik waarna ik opstond en wankelend naar de buren toe liep. Ik kon amper rechtstaan dus laat staan rennen en belde aan. Weer deed hetzelfde vrouwtje open en weer vroeg ik hetzelfde waardoor ze me woedend aankeek en tegen me schreeuwde dat ze de politie ging bellen en de deur weg dichtgooide. Ik lag helemaal dubbel en liep terug. 'Ze gaat de politie bellen zei ze.' zei ik bijna huilend van het lachen.

    Kurt Hummel

    Ik zuchtte opgelucht en glimlachte naar Rachel, ik was zo blij dat het goed met haar ging. 'Ik ben zo blij,' zei ik ontroerd. Ik wist zelf niet precies of ik dit tegen de dokter zei, tegen Rachel of tegen mezelf. Ik was echt blij dat ze wakker was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach zwak. Ik wou dat Kurt naast me kwam liggen en we een filmpje zouden kijken om te vergeten waar we waren. Ik probeerde te zeggen dat hij naast me moest komen maar weer kwam er alleen gepiep uit. Ik zuchtte even en keek Kurt aan in de hoop dat hij het begreep


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik keek Rachel aan met glazige ogen toen ze iets tegen me piepte, ik probeerde te verstaan wat ze zei maar dat lukte niet. Ik zag haar naar me kijken en begreep het volgens mij. Ik kroop bij haar in bed en sloeg voorzichtig mijn armen om haar heen. 'Ik ben nu bij je, je bent niet alleen.' zei ik lief tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik grinnik, en kijk hem aan.
    Afwachtend wat hij gaat zeggen..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zuchtte opgelucht toen hij in bed kroop en zijn armen om me heen sloeg.
    het was fijn iemand dichtbij me te hebben. Ik knikte zwak en kromp in mekaar toen mijn hoofd pijnlijk brande. "wat"ik was blij dat ik er iets uitkreeg maar de rest werd half gepiep "hebben ze gedaan?" het klonk vast raa met het piepje erin.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan