• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

El Diablo.

Rachel
    Ik begon weer te snikken toen papa binnen kwam. Hij keek even naar de andere papa. "h-hij is in c-c-ccoma" zeg ik zacht. Ik negeer de snoertjes van de infuus en hartmonitor en nestel me in zijn armen. Als ik eenmaal zit begin ik weer te snikken niet in staat iets te zeggen maar gewoon ongestoord te huilen. Na ongestoord wel pijnlijk.

Burt
    Geschrokken luister ik. "Ik kom er nu aan" zeg ik en start met zoeken naarm ijn jas en ik pak uit Kurt zijn kamer zijn knuffel. Die hij had gekregen van Blaine ikwist dat het hem hielpt. Ik stapte in de auto. "Hij is dus in shock, bedankt voor het bellen" daarna hang ik op en rij ik de atuo richting ziekenhuis. Al snel ben ik er. Ik loop de kamer en zie Rachel bij haar vader. Geschrokken kik ik even naar haar. Er stonden dingen op haar armen en hoofd en uit haar schouder was een stuk vlees. Toen zag ik Kurt zitten en snelde ik naar hem toe. Met deken en al zette ik ehm op mijn schoot en gaf het het knuffeltje. "ik ben bij je Kurt" fluister ik en wieg hem heen en weer.

Luke
    Snel wee t ik een hap lucht te pakken als hij mij begint te prikken. "sorry maar dat ben je toch ook" grijnzend tekkelde ik hem het water isn

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Leroy Berry

Samen huilden Rachel en ik en ik wiegde haar zachtjes heen en weer, ik vond het vreselijk wat ze met mijn man hadden gedaan en wat ze met mijn kleine meisje hadden gedaan. 'Je bent en blijft mijn prachtige, lieve kleine meisje en niemand kan ervoor zorgen dat dat veranderd.' zei ik zachtjes en streelde zachtjes haar haren.

Kurt Hummel

Vaag voelde ik dat iemand me op schoot trok en iets in mijn handen drukte. Wat het ook was, ik hield het stevig tegen mijn borst aan gedrukt omdat het me geruststelde en voelde hoe iemand me heen en weer wiegde. Ik hoorde een bekende stem die me als het ware wakker schudde. 'Pap.' zei ik schor, ik knipperde mijn ogen en kwam weer bij positieven. Ik keek de kamer rond, ik was in het ziekenhuis. Ik zag Mr. Schue staan, Rachel in het bed liggen en Leroy bij haar. Hiram was nog buiten bewustzijn en in mijn handen had ik het knuffeltje in mijn handen die ik van Blaine had gekregen. 'Was het een nachtmerrie?' vroeg ik hoopvol waarna ik mijn gezicht begroef in mijn vaders shirt, ook al wist ik diep in mijn hart dat het echt gebeurt was. Het knuffeltje hield ik stevig tegen mijn borst aangedrukt. Ik voelde me echt weer dat achtjarige jongentje, dat pas zijn moeder had verloren en getroost werd door zijn vader.

Jayden Ian Archibald

Luke liet me struikelen zodat ik weer in het water viel, ik grinnikte en trok hem gewoon mee zodat hij weer onderwater terecht kwam met mij en kwam snel boven waarna ik hem eventjes onderhield en lachte. Na een tijdje liet ik hem weer los, omdat ik hem natuurlijk niet wilde laten verdrinken.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Rachel
    Ik begin weer te snikken, ik hield van ze. "papa gaat dit over leven. De dokter zei eerst dat het bij mij moeilijk zou worden omdat het bij papa kon gehecht worden en bij mij niet" ik zuchtte even uitgeput. Ik had te veel meegeammaakt op een dag. Ik zuchtte even door de irritante snoertjes van de apparaten maar liet het maar zo.

Burt
    .Ik merkte dat hij bij zijn positieven kwam. "Nee lieverd hellaas niet" zeg ik zacht. Het was pijnlijk om te zien hoe kapot hij ervan was. Het was wel fijn om te zien dat hij zoveel om zijn vrienden gaf. Ik wiegde hem zacht heen en weer terwijl hij zijn gezicht begroef. Ik zag dat hij het knuffeltje stevig tegen zich aangdrukte en ik was blij dat ik dat mee genomen had. "hebben ze jou veel pijn gedaan?" vraag ik bezorgd. Ik wou weten wat ze hem hadden aangedaan. Want zo te zien was Rachel er wel erger aan toe met alles.

Luke
    "die krijg je nog betaalt" grijns ik. Ik gooide hem over mijn schouder en ernde naar buiten waar het zwembad was. Het was niet super warm omdat het niet lekker weer was. Grijnzend liet ik hem erin vallen en zat ik van een afstand hem uit te lachen.

[ga zo]

Leroy Berry

'Maar je bent wel wakker geworden, prinsesje. Dat bewijst maar weer hoe sterk jij bent.' zei ik geruststellend tegen haar en drukte een kusje op haar wang en pakte haar hand vast. Mijn hart was echt aan het afbrokkelen om haar zo te zien en natuurlijk om Hiram zo te zien. Het deed zo'n ongelofelijk veel pijn. Ik had liever dat ze iets bij mij deden dan bij mijn kleine meisje. Ik voelde me zo radeloos en machteloos. 'Ik hou van je, prinsesje.' zei ik gemeend tegen haar.

Kurt Hummel

'Een beetje,' gaf ik toe, ik probeerde wat duidelijker te praten aangezien mijn stem automatisch een beetje gesmoord werd. 'Maar Rachel hebben ze veel meer pijn gedaan, het was vreselijk.' zei ik waarna mijn stem weg stierf. Het was vreselijk om te zien wat ze bij Rachel deden, ik weet zeker dat als Jesse er niet was geweest, dat ze dood geweest was. Luke dwong me dan om er naar te kijken, die gedachten maakt me echt misselijk. En daarna was ik ook nog eens doodsbang voor wat Luke allemaal bij mij deed.

Jayden Ian Archibald

Verontwaardigd kwam ik in het koude water terecht, ik stapte lachend het zwembad uit en tilde hem nu met gemak op en gooide hem er in, en lachte hem deze keer uit.

Rachel
    Ik glimlach zwak. "Ik hou ook van jou papa" zeg ik zacht.
    Na een poosje stopte mijn tranen en mijn wonden brandden na van de pijn.
    Ik zucht even gekweld. "als Jesse er niet was geweest, was ik nu dood" breng ik zacht uit en staar naar voren. Hij had mijn leven gered en Kurt van de meeste ellende beschermd.

Burt
    Ik knik even. "Rustig maar jongen, alles is goed, althans komt goed." ik begreep al lwel uit zijn reactie dat hij ook vastgehouden werd terwijl ze bij Rachel waarshijnljik alles deden. Ik keek onderzoekend naar zijn polsen die rood waren. "doet het veelpijn? ik heb thuis een zalfje tegen de pijn" zeg ik zacht.

Luke
    Ik grijnsde toen Jay mij optilde en erin gooide. Lachend kwam ik uit het water en pakte ik hem in een houdgreep. Ik tilde hem op en sprinte naar het zwembad waarmee ik mrt hem in het water sprong.

Leroy Berry

Ik hoorde wat ze zei en keek verbaasd, ik dacht dat ze hem nooit meer wilde zien, dus wat deed hij hier? Ik besloot om die vraag maar gewoon voor me te houden. 'Dat is lief van hem.' zei ik maar gewoon. 'Maar waar is hij nu? Heb je hem weggestuurd?' vroeg ik verbaasd aan haar. En ik streelde haar haren troostend.

Kurt Hummel

Ik keek nu ook naar mijn polsen, die een beetje rood waren en knikte. Ik was zo blij dat Jesse ze had afgeleid, ik wilde niet weten wat ze met me hadden gedaan als hij er niet was, en die gedachten maakt me bang. Trouwens, als hij er helemaal niet was geweest, was Rachel gewoon dood geweest. 'Ik ben zo blij dat je er bent, pap.' zei ik verstikt door tranen. Ik probeerde te glimlachen, maar dat leek nergens op en hield mijn knuffeltje nog altijd tegen me aan, terwijl ik mijn rasperige ademhaling op orde probeerde te krijgen.

Jayden Ian Archibald

Ik schoot in de lach toen Luke dat deed en duwde hem onder, af en toe waren we echt een stel kleuters, maar daar waren we ook goede vrienden voor.

Rachel
    "ni-ik weet het niet. Kurt zei bij de bewakers. Ze wouden me uit het raam gooien terwijl Kurt moest kijken" ik bijt even po mijn lip.

Burt
    "IK zal er altijd voor je zijn Kurt' zeg ik zacht.
    "shh rustig ademhalen" zeg ik tegen hem en wieg hem zachtheen en weer.

Luke
    Ik ging weer een kopje onder en toen ik hoestend maar lachend omhoog kwam keek ik hem gemeen aan. "jij gaat boete" lachend zwom ik op hem af en duwwde hem een kolpje onder

Leroy Berry

Ik luisterde naar wat ze zei en knikte. 'Dan is hij in inder geval veilig. Ik denk dat ze kijken of alles goed gaat met hem. Zoiets is niet niks natuurlijk.' zei ik zuchtend, maar wat zij had meegemaakt is gewoon onmenselijk en vreselijk. Ik wilde dat ik al haar ellende over kon nemen zodat zij niks meer hoefde te voelen. Toen ze dat over Kurt zeiden knikte ik, daarom was hij ook zo overstuur, en er zouden vast meerdere redenen meespelen. 'Ik denk echt dat die jongens ernstig ziek zijn en geholpen moeten worden, als je dit aan ander allemaal aandoet is er iets goed mis met je.' zei ik waarna ik een kusje op Racels wang gaf.

Kurt Hummel

Ik luisterde naar wat hij zei en gelukkig werd mijn ademhaling rustiger, het kwam ook door zijn geruststellende woorden. Als ik echt in paniek was, kon niemand me echt kalmeren, behalve mijn vader en Blaine. 'Als Jesse er niet was geweest,' zei ik terwijl ik voor me uit staarde. 'D-dan hadden ze Rachel uit het raam gegooid, ze dwongen mij om toe te kijken.' zei ik zuchtend, mijn hele lichaam deed nog best pijn,maar dat kon me even niets schelen. Waarom lieten ze Rachel niet gewoon met rust? Ze had al genoeg ellende meegemaakt.

Jayden Ian Archibald

Ik schoot in de dag nadat ik hem kopje omder haf geduwd en hij hoestend boven kwam, daarna zwom hij op mij af en deed hij hetzelfde bij mij. Ik kwam weer boven en toen hij even niet keek trok ik hem naar me toe, maar liet ik hem struikelen door mijn voet uit te steken en duwde hem daarna weer onder.

Rachel
    Ik knikte "ze geilen op pijn van andere" ik slik even en leun weer tegen mijn vader aan. En ze zeiden datg Lima Ohio niets gebeurde nou echt wel.

Kurt
    Ik schrok even van wat hij zei, Kurt had een trauma voor de rest van zijn leven kunnen oplopen. "shh we zullen iets regelen voor jullie en voor Emily." IK trok hem wat dichter tegen me aan. "probeer te ontspannen Kurt" vroeg ik zacht.

Luke
    Ik draaide me om aagnezien ik bij de buren iemand zag en ineens was ik weer omringt door water. Ik besloot hem voord e gek te houden en hield mijn adem in terwijl ik levenloos omhoog zweefde door het water.

[tot vanaaf]

Leroy Berry

Ik sloeg mijn armen om ons meisje heen en wiegde haar heel voorzichtig heen en weer, mijn ogen gleden automatisch naar mijn man. Ik wilde gewoon dat hij nu wakker werd. Ik was zo bang om de twee belangrijkste personen uit mijn leven te verliezen. Als ik Hiram of Rachel zou verliezen dan zou ik echt geen raad weten met mijn leven. 'Het komt wel goed.' fluisterde ik zachtjes naar haar.

Kurt Hummel

Ik liet mijn hoofd rusten tegen zijn borst en sloot mijn ogen, om even te kunnen ontspannen. Ik haalde diep adem en blies de lucht weer geleidelijk uit. Dit herhaalde ik een aantal keer totdat ik begon te ontspannen. Toen ik mijn ogen opende was ik weer helemaal rustig. Soms haatte ik het, dat ik snel in paniek raakte. Het kwam gewoon door mijn verlatingsangst, daarom was ik altijd zo paniekerig. 'Bedankt, pap.' zei ik schor en zwak glimlachend.

Jayden Ian Archibald

Ineens kwam Luke levenloos naar boven zweven door het water. Mijn hart mistte een paar tellen en ik tilde hem op en legde hem op de kant. 'Luke!' riep ik en schudde hem zachtjes heen en weer. Ik drukte stevig op zijn buik, om het dwars liggende water naar boven te krijgen.

Luke
    Met moeite weet ik mijn lach in te houden. Uit het niets pak ik hem stevig vast en begin ik hem te kietelen. "" haha je wraak"

Rachel
    "ik hoop het, maar dan zullen ze eerst echt opgesloten moeten zitten" zeg ik zacht.Ik zuchtte toen mijn schouder en wangen pijnlijk begonde te branden en kreunde even.

Burt
    "geen dank, ik ben er voorj e Kurt. Je mag me wakker maken als er iets is" ik was blij dat hij al rsutiger was. Ik zag dat Rachel ook rustiger was maar hoorde haar kreunen. "Bedankt voor alle hulp Mr. Shuester"

Jayden Ian Archibald

Ik schrok me rot omdat Luke ineens me stevig vast pakte en me begon te kietelen, ik viel achterover op de grond en begon te lachen. 'Luke, stop!' lachte ik.

Leroy Berry

'De politie is weer naar de op zoek,' probeerde ik om positief te blijven, ik zag dat ze pijn had en streelde troostend haar hoofd. 'Zal ik vragen voor meer pijnstillers liefje?' vroeg ik aan haar.

Kurt Hummel

Ik glimlachte weer en omhelsde mijn vader nog even, ik voelde me echt weer pappa's kleine jongen, en dat voelde gewoon even goed. Net zoals vroeger. Hij bedankte Mr. Schuester en ik deed hetzelfde. Ik was blij dat hij er ook was.

Will Schuester

Burt en Kurt bedankten me en ik knikte vriendelijk. 'Dat is vanzelfsprekend.' zei ik naar waarheid. 'Ik ben in ieder geval blij dat het al een beetje beter gaat.' zei ik.

Rachel
    Ik knikte en kreunde nog maals pijnlijk "graag"
    Ik probeer mijn hoofd om te draaien wat niet echt goed lukte.
    "inderdaad bedankt" zeg ik zacht en krimp weer in elkaar.

Luke

Lachend stop ik "ik zei toch wraak"
    Ik grijnsde even. Snel haaste ik me naar binnen en pakte ik de biertjes.
    "biergooien!!" lachend kap ik mijn flesje over hem leeg.

Burt
    Ik wreef nog even over Kurt's rug.
    Even dacht ik eraan om Carole te bellen en te laten komen met Emily maar bedacht me dat het niet leuk zou zijn voor Rachel en Emily.

Leroy Berry

Voordat ik iets kon doen, stelde Will al voor om het te vragen. Ik bedankte hem ook en wreef heel erg voorzichtig over Rachels wang, zodat het niet pijn deed. 'Maak je maar geen zorgen, zo meteen voel je niets meer en je vader is heel sterk.' zei ik over Hiram.

Will Schuester

Ik knikte naar Rachel en volgde hun gesprek. 'Ik ga het wel vragen, zodat u bij haar kunt blijven.' zei ik vriendelijk. Ik liep de kamer uit en ging op zoek naar de arts. Ik legde uit dat Rachel pijn had en de arts deelde mee dat hij zo kwam met meer pijnstillers. Ik knikte en ging weer terug naar de kamer. 'Hij komt er zo aan.' deelde ik mee.

Kurt Hummel

Ik zag mijn vader ergens over nadenken en keek hem aan met mijn ogen die waarschijnlijk best wel rood waren van het huilen. 'Je mag wel terug naar Carole gaan, pap.' zei ik voorzichtig. Ik wilde eigenlijk helemaal niet dat hij ging, maar ik begreep het als hij terug wilde.

Jayden Ian Archibald

'Nu ga je te ver!' grijnsde ik, ik rende naar de koelkast toe en pakte een grote smoothie met allerlei soorten fruit er in en liep naar Luke en gooide hem onder de smoothie en spoot hem vervolgens onder met slagroom.