• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

El Diablo.

Kurt Hummel

Ik hoorde wat Rachel zei en pakte snel Emily van haar aan. 'Ik houd haar wel bij me!' riep ik haar naar, zonder dat ik nog iets kon zeggen begon ik te glimlachen. Ik was echt zo blij voor haar. Emily was ook vrolijk en ik knuffelde haar. 'Zal ik jou naar oma brengen, prinsesje?' vroeg ik lief aan haar. Ik pakte mijn knuffel en gaf het even aan haar, zodat ze iets te spelen had en zette haar in de maxi-cosi en liep voldaan en al een stuk vrolijker het ziekenhuis uit richting thuis.

Finn Hudson

'Oja, dat is waar ook.' zei ik droogjes, ik was het weer eens helemaal vergeten. 'Er is ook zoveel wat ik moet onthouden de laatste tijd.' mompelde ik waarna ik snel naar mijn auto liep waar mijn tenue in lag. 'Ga je mee?' vroeg ik aan hem.

Jayden Ian Archibald

Ik trok Luke tegen me aan en streelde met mijn lippen in zijn nek om kippenvel te veroorzaken. Vervolgens duwde ik mijn onderlichaam tegen de zijne waardoor ik weer kriebels in mijn onderbuik voelde ontstaan. Ik gaf kusjes in zijn nek en beet af en toe zachtjes.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Sebastian

'Tuurlijk, iemand moet toch alles in de gaten houden' lach ik.
    Ik begin met rijden, en kijk voor me uit.

El Diablo.

Rachel[ik ga u zo verlaten]
    Snel legde ze me wat dingen uit.
    Het zou een lange operatie worden maar ik had het er voor over.
    Al snel kreeg ik een kapje op mijn mond en al snel werd alles zwart.

Luke
    Kippenvel verspreed zich over mijn lichaam. Ik schuurd emetm ijn kruis over de zijne en zag dat bij ons beide de broeken gespannen waren. Ik grinnik even en met een grijns trek ik zijn broek uit. Ik geef hem kusjes in een spoor richting beneden en als ik bijna bij zijn onderbroek ben ga ik weer omhoog om hem te plagen.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Finn Hudson

Ik lachte even en was blij dat Sebastian reed. Ik nam wat aspirientjes tegen de kater en dronk ondertussen wat water. Het was door het goede nieuws al wat minder geworden.

Jayden Ian Archibald

Ik kreunde zachtjes door wat hij deed en voelde dat we beiden al een stijve hadden. Hij maakte een baan van kusjes richting benden en ging daarna weer omhoog waarna ik weer kreunde. Ik liet mijn vingers glijden naar zijn onderbroek en trok het voorzichtig uit en daarna volgde de mijne. Ik duwde vervolgens nog een keer met mijn onderlichaam tegen de zijne.

Luke
    Ik begon ook met kreunen toen hij de boxers verwijderde en met zijn onderlichaam tegen de mijne. Al snel liet ik mijn lippen terug naar de zijne gaan en begon ik hem weer te zoenen. Ironisch genoeg kwam nu de gedachte van me: 'ik wist niet dat ik gay was'

Jayden Ian Archibald

Ik streelde met mijn hand zijn onderbuik en ging daarna iets verder naar beneden naar zijn geslachtsdeel en wreef over zijn eikel, om hem wat meer op te winden en zoende hem vervolgens weer hartstochtelijk terug.

Sebastian

'Dus, je had het gister gezellig met San, heh?' grijns ik.
    Ik parkeer de auto, en stap uit...

El Diablo.

Finn Hudson

'Het was wel lachen, tot hoeveel ik er nog van herinner.' grinnikte ik waarna ik uitstapte en even in mijn ogen wreef en samen met Sebastian naar binnen liep.

Sebastian

Ik grinnik, en duw hem richting de kleedkamers.
    Op de tribunes plofte ik neer, en pak mijn Iphone..

El Diablo.

luke
    ik kruende toen hij over ijn eikel ging.
    langzaam ging k meg mijn vinger naa benee en begon langzaam de zijne hen en weer bewegen

Finn Hudson

Ik deed snel mijn tenue aan en rende naar het veld, gelukkig was ik net op tijd voor de training. Soms was het echt zwaar om een voetballer, scholier en vader te zijn. En dan merkte ik echt op momenten zoals deze. 'Heb ik nog wat gemist?' vroeg ik aan Damon terwijl ik alvast een bal pakte.

Jayden Ian Archibald

Ik kreunde wat luider door zijn handelingen en voelde me echt opgewonden worden. Ik draaide ons gemakkelijk om zodat ik boven op lag en zoende hem vol lust op zijn mond. Daarna deed ik zijn benen wat uit elkaar en pakte zijn hand en liet het op mijn borst zakken zodat ik harder kon wrijven tegen zijn onderlichaam aan. Luke had nog nooit seks gehad met een jongen, dus ik besloot om maar wat te leiden.

Damon

'Niet echt' zeg ik,en hou de bal hoog.
    'Die vriend van je heeft een talent, die gast kan veel regelen hé?'

El Diablo.

Rahel[we doen wel dat de operatie nu deels klaar is maar dat ze het een voor een moeten doen ofo ze isnog onder narcose]

Toen ze klaar water met mijn voorhoofd reden ze me terug naar mijn kamer.
    Ze belde mijn vader maar die namnie op. Hij lag nog te slapen. ZE besloten Kurt te bellen.

Luke
    Ineens draait hij ons om en duwt hij mijn benen uit elkaar en drukt harder tegen mijn onder lichaam. Ik beging weer te kreunen. Dit was echt lekker. Ik begon hem weer te zoenen, wat hij echt goed kon

Kurt Hummel

Ik zat al een tijdje thuis en had Emily verzorgd en wat huiswerk gemaakt, binnenkort zou ik helaas echt weer naar school moeten gaan. Ik zuchtte even en precies op dat moment ging de telefoon. Ik nam op, en het was het ziekenhuis. Meteen klopte mijn hart als een bezetene in mijn keel. Was de operatie wel goed gegaan? Ze vertelden dat ze klaar was en dat ik mocht komen. Ik twijfelde geen moment en deed Emily weer in har maxi-cosi en deed haar in de auto en reed naar het ziekenhuis. Eenmaal daar aangekomen liep ik meteen naar haar kamer. Ik zag dat ze al klaar waren met haar voorhoofd en glimlachte. 'Dat ziet er goed uit.' zei ik naar waarheid.

Finn Hudson

Ik grinnikte even om Damon en begon net als hem met hooghouden. 'Al mijn vrienden hebben talent.' grapte ik onder het hooghouden door.

Jayden Ian Archibald

Ik zoende hem iets ruwer en keek hem verlangend aan nu, ik wilde hem. Ik draaide hem voorzichtig op zijn buik en drong heel voorzichtig bij hem naar binnen. Ik deed nog niks zodat hij er aan kon wennen en geen pijn had. Bij anderen was dat wel anders, maar bij Luke wilde ik voorzichtig doen .

Rachel
    Ik hoorde vaag iemand praten en opende langzaam mijn ogen.
    Ik knipperde een paar keer en zag dat Kurt er was met Emily.
    Glimlahend kijk ik hem aan. "is het een beetje mooi?" Ik wist dat ik zoiezo littekens zou houden. Of dat nou door de messterken kwam of door de operatie.

Luke
    Ik kreunde, toen hij me omdraaide drong hij voorzichtig naar binnen.
    Ik begon weer te kreunen. Hij wachte nog even "jay ik wil je" hijg ik. Deels ten teken dat ik van hem hield en dat hij verder kon gaan.