• Zoals jullie kunnen zien gebruik ik mijn eigen template overal op Quizlet. Dit heb ik gedaan door de extension Stylish, die beschikbaar is voor Firefox en Google Chrome. Daarmee kan ik het template van mijn profiel overal op Q tevoorschijn laten komen.
    Het koste me eventjes tijd om alles goed te eruit te laten zien (want heel veel dingen staan niet in je profiel template, zoals de kleuren van het forum), maar ik ben er erg blij mee.

    And now, be jealous.

    Vanaf nu kun je hem ook downloaden als je Stylish hebt!
    Klik daarvoor hier.


    Ik update mijn stijl eens in de zoveel tijd dus vergeet niet te controleren of er een update is. Dit kun je doen door op het Stylish te drukken, dan op "Manage installed styles." te klikken en dan op klik je op "Check for Update" bij mijn stijl. Als er een update is komt de knop "Install update" er te staan, daar druk je op en dan ben je klaar :Y)

    Laatste update:
    23-8-2012 om 18:14
    23-8-2012 om 18:26

    23-8-2012 om 18:54

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 18:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ElfCitadel schreef:
    (...)
    Hmm, handig, maar dat hoeft nou weer niet echt van mij, ik stoor me er niet aan :3

    Ik stoorde me wel aan de follow ding en van de advertenties had ik toch geen last ivm. Adblock.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Austen schreef:
    Ik kan het toch nog. n.n Bedankt voor het maken van de basis die ik heb kunnen gebruiken trouwens. [:


    Hoe zet je een achtergrond? Haha :'D. *voeltzichdom*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Hoe zet je een achtergrond? Haha :'D. *voeltzichdom*

    Dat doe je zo:
    body, html {
    background:url(Link van het plaatje);
    }

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 22:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Moet je dat gewoon onderaan die hele code plakken, zeg maar? :'D Haha. Ik heb écht geen verstand van codes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Moet je dat gewoon onderaan die hele code plakken, zeg maar? :'D Haha. Ik heb écht geen verstand van codes.

    Jep.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wth, gisteren was ik mijn Tumblr theme aan het aanpassen en toen dacht ik: het zou cool zijn als het ook op Q kon...
    Het kan dus.


    Caution first, always.

    Smaug schreef:
    Wth, gisteren was ik mijn Tumblr theme aan het aanpassen en toen dacht ik: het zou cool zijn als het ook op Q kon...
    Het kan dus.

    Natuurlijk :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ah, yay, nu heb ik een achtergrond 8D.
    Thank you!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Ah, yay, nu heb ik een achtergrond 8D.
    Thank you!

    No problem, mag ik jou stijl ook zien?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mmm ... Iets lichter dan die jij hebt, een leuk achtergrondplaatje ... Ik ga eens klooien, want misschien is het dan wel leuk. Toch makkelijk zat te verwijderen als ik het niks vind. :')


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    Mmm ... Iets lichter dan die jij hebt, een leuk achtergrondplaatje ... Ik ga eens klooien, want misschien is het dan wel leuk. Toch makkelijk zat te verwijderen als ik het niks vind. :')

    Als het iets word plaats je dan ook een screenshot? Ik vind het leuk om die dingen te zien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    No problem, mag ik jou stijl ook zien?

    Sure ^^.
    Ik heb er niet ontzettend veel aan veranderd, haha. Ben te lui.


    Matcht met mijn profielfoto, yay. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    CyberLord schreef:
    (...)
    Als het iets word plaats je dan ook een screenshot? Ik vind het leuk om die dingen te zien.


    Yeah. Ik moet alleen even uit gaan vogelen hoe dat nou in elkaar zit en kijken of ik nog iets van m'n oude css skills op kan halen. En een leuk plaatje vinden, natuurlijk. :Y)


    Til hug og blod.

    Aragog schreef:
    (...)
    Sure ^^.
    Ik heb er niet ontzettend veel aan veranderd, haha. Ben te lui.


    Matcht met mijn profielfoto, yay. :3

    Alsnog leuk ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik update mijn stijl eens in de zoveel tijd dus vergeet niet te controleren of er een update is. Dit kun je doen door op het Stylish te drukken, dan op "Manage installed styles." te klikken en dan op klik je op "Check for Update" bij mijn stijl. Als er een update is komt de knop "Install update" er te staan, daar druk je op en dan ben je klaar :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.