• Zoals jullie kunnen zien gebruik ik mijn eigen template overal op Quizlet. Dit heb ik gedaan door de extension Stylish, die beschikbaar is voor Firefox en Google Chrome. Daarmee kan ik het template van mijn profiel overal op Q tevoorschijn laten komen.
    Het koste me eventjes tijd om alles goed te eruit te laten zien (want heel veel dingen staan niet in je profiel template, zoals de kleuren van het forum), maar ik ben er erg blij mee.

    And now, be jealous.

    Vanaf nu kun je hem ook downloaden als je Stylish hebt!
    Klik daarvoor hier.


    Ik update mijn stijl eens in de zoveel tijd dus vergeet niet te controleren of er een update is. Dit kun je doen door op het Stylish te drukken, dan op "Manage installed styles." te klikken en dan op klik je op "Check for Update" bij mijn stijl. Als er een update is komt de knop "Install update" er te staan, daar druk je op en dan ben je klaar :Y)

    Laatste update:
    23-8-2012 om 18:14
    23-8-2012 om 18:26

    23-8-2012 om 18:54

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 18:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik ga eventjes een base stijl maken die straks iedereen naar believen kan veranderen, met uitleg en shit. En daarna maak ik wel een topic aan.


    Ooowh, cool! Met erbij wat je dan kleurt?
    Awesome!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bloodlust schreef:
    (...)
    Bij die van Austen krijg ik wel een achtergrond, maar de rest blijft standaard Q layout. Lol. :')
    Ik zou Chrome nemen, als ik niet veel scripts en plugins zou hebben die alleen op FF werken. ):

    Ik heb al op het forum daar een topic geopend maar nog geen antwoord gehad. Ergens gaat er iets mis in FF.

    Endure schreef:
    (...)

    Ooowh, cool! Met erbij wat je dan kleurt?
    Awesome!

    Dat is wel de bedoeling.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat is wel de bedoeling.


    Je kan ook doen dat er dan een paar mensen zich aanmelden als 'makers' en dan kunnen anderen, die niet oz handig zijn, iets aanvragen.
    Zoals: Ik wil graag een stijl met deze achtergrond en veel zachte, warme tinten.

    Voila, net zoals met covers dus :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Je kan ook doen dat er dan een paar mensen zich aanmelden als 'makers' en dan kunnen anderen, die niet oz handig zijn, iets aanvragen.
    Zoals: Ik wil graag een stijl met deze achtergrond en veel zachte, warme tinten.

    Voila, net zoals met covers dus :Y)

    I like that :Y) Had jij er nou wel of niet eentje gemaakt, want dan zet ik je erin als je wilt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb nu die van Austen en kan switchen. Het mooie is dat bij die van Austen nog steeds in de rechterbovenhoek jouw naam staat, Mitch x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    Ik heb nu die van Austen en kan switchen. Het mooie is dat bij die van Austen nog steeds in de rechterbovenhoek jouw naam staat, Mitch x'D

    Mooi. Give credit where credit is due :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Mooi. Give credit where credit is due :Y)

    x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb heel het base thema met uitleg af!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 21:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik heb heel het base thema met uitleg af!

    Well done, Mitch, well done. Je bent echt een koning *kijkt naar het icoontje* But I'm a MOVIE! *grijnst*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Endure schreef:
    (...)

    Je kan ook doen dat er dan een paar mensen zich aanmelden als 'makers' en dan kunnen anderen, die niet oz handig zijn, iets aanvragen.
    Zoals: Ik wil graag een stijl met deze achtergrond en veel zachte, warme tinten.

    Voila, net zoals met covers dus :Y)

    DOE DAT! *gaat gelijk een aanvraag in elkaar zetten* :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    CyberLord schreef:
    Ik heb heel het base thema met uitleg af!

    Go Mitchell!


    Ex astris, sciencia

    CHILL. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife