• Zoals jullie kunnen zien gebruik ik mijn eigen template overal op Quizlet. Dit heb ik gedaan door de extension Stylish, die beschikbaar is voor Firefox en Google Chrome. Daarmee kan ik het template van mijn profiel overal op Q tevoorschijn laten komen.
    Het koste me eventjes tijd om alles goed te eruit te laten zien (want heel veel dingen staan niet in je profiel template, zoals de kleuren van het forum), maar ik ben er erg blij mee.

    And now, be jealous.

    Vanaf nu kun je hem ook downloaden als je Stylish hebt!
    Klik daarvoor hier.


    Ik update mijn stijl eens in de zoveel tijd dus vergeet niet te controleren of er een update is. Dit kun je doen door op het Stylish te drukken, dan op "Manage installed styles." te klikken en dan op klik je op "Check for Update" bij mijn stijl. Als er een update is komt de knop "Install update" er te staan, daar druk je op en dan ben je klaar :Y)

    Laatste update:
    23-8-2012 om 18:14
    23-8-2012 om 18:26

    23-8-2012 om 18:54

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 18:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Utlapa schreef:
    Hoe verwijder je dat icoontje wanneer er een ongelezen bericht is? Of kan dat niet?

    Wil je dat plaatje zelf weg hebben, dat er dus alleen maar tekst staat?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou, als ik met Firefox de style van mijn pagina jat en reproduceer op de homepagina krijg ik ook problemen. Ligt vast aan de buggy ondersteuning van CSS3 op Firefox -.- Ik zoek nog wel even verder hoor!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Wil je dat plaatje zelf weg hebben, dat er dus alleen maar tekst staat?

    Ja.


    Ex astris, sciencia

    You are my hero!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Utlapa schreef:
    (...)
    Ja.


    Zet dit in de stijl:

    img[src*="http://www.quizlet.nl/images/email.png"] {display:none}


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Embraced schreef:
    You are my hero!

    Hahaha, dankje.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)

    Gewoon ergens in de stijl, of moet die op een bepaalde plek staan?


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:
    (...)
    Gewoon ergens in de stijl, of moet die op een bepaalde plek staan?

    Maakt echt niet uit, kan onderin of bovenin. Waar je maar wilt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk dat ik me verkeerd heb verwoord, ik bedoel een nieuw bericht in een topic, wanneer iemand reageert nadat je het hebt bezocht.


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:
    Ik denk dat ik me verkeerd heb verwoord, ik bedoel een nieuw bericht in een topic, wanneer iemand reageert nadat je het hebt bezocht.

    OOOOOH, ik dacht PB. Ik ging mezelf expres een pb sturen zodat ik je kon antwoorden. (cat)
    Wil je een ander icoontje of wil je die van mij gewoon weghebben en de oude terug?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 19:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    OOOOOH, ik dacht PB. Ik ging mezelf expres een pb sturen zodat ik je kon antwoorden (cat). Wil je een ander icoontje of wil je die van mij gewoon weghebben en de oude terug?

    Ik vroeg me af of het mogelijk was om geen icoontje te hebben, zoals bij de topic waar dat niet het geval is. Hoe ik een ander icoontje zet heb ik al gevonden.


    Ex astris, sciencia

    Austen schreef:
    Ik kan het toch nog. n.n Bedankt voor het maken van de basis die ik heb kunnen gebruiken trouwens. [:



    Ik wil deze stijl ook! Kan ik deze ook kopiëren? Haha, ik vind hem echt leuk!

    Bingley schreef:
    (...)

    Ik wil deze stijl ook! Kan ik deze ook kopiëren? Haha, ik vind hem echt leuk!

    Je kan die hier vinden.


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:
    (...)
    Je kan die hier vinden.


    Ik wil deze bewerken maar begirjp niet wat dit is?
    #menu li a, .page-container { background: #000000; }
    #menu li a { border-right: 1px solid #FFF; color: #FFF; }
    #menu li a:hover { background: #000000; }
    #menu li a:hover { color: #FFFFFF; }
    #menu li ul li a { background: #000000; }
    #menu li ul li a { color: #FFFFFF; }
    #menu li ul li a:hover { background: #000000; }
    #menu li ul li a { border-right: 1px solid #000000; border-left: 1px solid #000000; }
    #menu li ul li a.last { border-bottom: 1px solid #000000; }
    #menu li ul li a:hover { color: #000000; }


    De li ul li a zeg maar :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Utlapa schreef:
    (...)
    Ik vroeg me af of het mogelijk was om geen icoontje te hebben, zoals bij de topic waar dat niet het geval is. Hoe ik een ander icoontje zet heb ik al gevonden.

    Om een plaatje weg te helpen moet je het volgende doen:
    - Vind de source van het plaatje, dus de complete link
    - Zet dit ergens in je style neer:
    img[src*="SOURCE PLAATJE"] {display:none}


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.