• Zoals jullie kunnen zien gebruik ik mijn eigen template overal op Quizlet. Dit heb ik gedaan door de extension Stylish, die beschikbaar is voor Firefox en Google Chrome. Daarmee kan ik het template van mijn profiel overal op Q tevoorschijn laten komen.
    Het koste me eventjes tijd om alles goed te eruit te laten zien (want heel veel dingen staan niet in je profiel template, zoals de kleuren van het forum), maar ik ben er erg blij mee.

    And now, be jealous.

    Vanaf nu kun je hem ook downloaden als je Stylish hebt!
    Klik daarvoor hier.


    Ik update mijn stijl eens in de zoveel tijd dus vergeet niet te controleren of er een update is. Dit kun je doen door op het Stylish te drukken, dan op "Manage installed styles." te klikken en dan op klik je op "Check for Update" bij mijn stijl. Als er een update is komt de knop "Install update" er te staan, daar druk je op en dan ben je klaar :Y)

    Laatste update:
    23-8-2012 om 18:14
    23-8-2012 om 18:26

    23-8-2012 om 18:54

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 18:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Weird shit, nouja iemand anders had net ook al problemen met Firefox. Toen ging ze op Google Chrome en daar werkte alles wel.


    http://www.w3.org/community/webed/wiki/Optimizing_content_for_different_browsers:_the_RIGHT_way
    Daar zou eventueel nog iets in kunnen staan wat zou kunnen helpen om het probleem op te lossen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Het valt me nu pas op dat er geen reclame meer staat en geen twitterknopje. En dat er staat 'template door Mitchell' x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    Het valt me nu pas op dat er geen reclame meer staat en geen twitterknopje. En dat er staat 'template door Mitchell' x'D

    Leuk hoor en ja dat heb ik inderdaad toegevoegd. Je kunt dat template door Mitchell makkelijk weghalen. Maar ja, volgens mij stoort het niemand als je het nu pas merkt. En ja de reclame is weg doordat iframe's niet meer worden weergeven. De twitter knop heb ik zelf weg gehaald door daar dingen van te verbergen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb mijn stijl weer even aangepast. De links die links bovenaan staan zijn nu wit en als iemands naam te lang is en in de post komt word deze afgekapt, bijvoorbeeld de naam van CURLYMONSTER. In plaats van dat STER over de post heen komt word deze nu gewoon afgekapt en staat er CURLYMON.
    Als je dit voordeel wilt hebben moet je eventjes updaten, uitleg staat in de beginpost.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    To be honest, I'm not jealous.
    Ik wilde dit eigenlijk wel eerst, maar nu ik het zo zie.. heb ik toch liever het standaard Q-template. ^^
    Maar leuk dat je dit zo hebt kunnen maken.

    Strider schreef:
    To be honest, I'm not jealous.
    Ik wilde dit eigenlijk wel eerst, maar nu ik het zo zie.. heb ik toch liever het standaard Q-template. ^^
    Maar leuk dat je dit zo hebt kunnen maken.

    Ik kan hem zo in andere kleuren veranderen, misschien ga ik dat nog wel doen en ga ik allemaal verschillende styles aanbieden. Als ik me ga vervelen ga ik aan zoiets beginnen denk ik.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik kan hem zo in andere kleuren veranderen, misschien ga ik dat nog wel doen en ga ik allemaal verschillende styles aanbieden. Als ik me ga vervelen ga ik aan zoiets beginnen denk ik.

    Ah ja maar het ging me gewoon om het idee zelf. ^^ Dat het niet meer het Q-thema is. Dus ik denk dat ik het gewoon zo laat.
    Wel een awesome idee though, verschillende styles.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik kan hem zo in andere kleuren veranderen, misschien ga ik dat nog wel doen en ga ik allemaal verschillende styles aanbieden. Als ik me ga vervelen ga ik aan zoiets beginnen denk ik.

    Oh, that would be awesome.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik kan hem zo in andere kleuren veranderen, misschien ga ik dat nog wel doen en ga ik allemaal verschillende styles aanbieden. Als ik me ga vervelen ga ik aan zoiets beginnen denk ik.


    Muh. Kun je dan ook niet wat op FF verzinnen?


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Muh. Kun je dan ook niet wat op FF verzinnen?

    Ik ga even kijken of ik wat kan vinden daarover.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik kan hem zo in andere kleuren veranderen, misschien ga ik dat nog wel doen en ga ik allemaal verschillende styles aanbieden. Als ik me ga vervelen ga ik aan zoiets beginnen denk ik.


    Ook een paar girly styles? Ik heb het meer op lichtere dan op donkere ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ook een paar girly styles? Ik heb het meer op lichtere dan op donkere ;p


    Heb je photoshop? Want daarmee stel ik altijd kleuren samen. Als je een kleur uit wilt zoeken en je klikt ergens op, zie je vanzelf ook de code erbij staan dan. Super makkelijk.


    Til hug og blod.

    Ik kan met FF niet eens inloggen op Q -.-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoe verwijder je dat icoontje wanneer er een ongelezen bericht is? Of kan dat niet?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 18:59 ]


    Ex astris, sciencia