• Zoals jullie kunnen zien gebruik ik mijn eigen template overal op Quizlet. Dit heb ik gedaan door de extension Stylish, die beschikbaar is voor Firefox en Google Chrome. Daarmee kan ik het template van mijn profiel overal op Q tevoorschijn laten komen.
    Het koste me eventjes tijd om alles goed te eruit te laten zien (want heel veel dingen staan niet in je profiel template, zoals de kleuren van het forum), maar ik ben er erg blij mee.

    And now, be jealous.

    Vanaf nu kun je hem ook downloaden als je Stylish hebt!
    Klik daarvoor hier.


    Ik update mijn stijl eens in de zoveel tijd dus vergeet niet te controleren of er een update is. Dit kun je doen door op het Stylish te drukken, dan op "Manage installed styles." te klikken en dan op klik je op "Check for Update" bij mijn stijl. Als er een update is komt de knop "Install update" er te staan, daar druk je op en dan ben je klaar :Y)

    Laatste update:
    23-8-2012 om 18:14
    23-8-2012 om 18:26

    23-8-2012 om 18:54

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 18:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh Mitchell was een topic aan het melden!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Agnus schreef:
    Oh Mitchell was een topic aan het melden!

    Daar waren nog een paar kleuren verkeerd, dat was ik aan het fixen ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Oh crap, you can. Have fun, I will put you in my spam folder.


    Lawl, ik was het eigenlijk niet van plan. Anders kan jij me ook stalken :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Caulfield schreef:
    oooh dat is cool! (al zou ik het met de kleuren die jij hebt gekozen iets te donker vinden)


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Eerlijk gezegd lijkt me dat niks. Ik vind de layout zoals hij nu is prima. Maar goed om te weten dat het kan.(krul)


    Til hug og blod.

    Denk dat t toch wel oog-vriendelijker zou zijn als de tekst en quote-velden naar een grijze tint zou veranderen.

    Best wel nice hoe je zoiets voor elkaar krijgt.


    O, look at all the fucks I give:

    Starkisch schreef:
    Pffs, ik ben niet jaloers. Hoewel ik mijn profieltemplate wel vaker wil zien.
    En gij zijt echt nog gewoon zo'n klein kind. (topictitel) (krul)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Melonpan schreef:
    Denk dat t toch wel oog-vriendelijker zou zijn als de tekst en quote-velden naar een grijze tint zou veranderen.

    Hmmm, ik denk het ook eerlijk gezegd. Eens kijken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Got 2 be honest, i'm jealous =x


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik neem aan dat ik je stylish thema niet mag stelen? *is jealous*

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 18:58 ]


    Ex astris, sciencia

    Krull schreef:
    wow! Dat is wel gaaf, ja.


    26 - 02 - '16

    Meh. Ik heb dat ook gehad, maar niet het geduld om dat allemaal mooi te krijgen :"p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Utlapa schreef:
    Ik neem aan dat ik je stylish thema niet mag stelen? *is jealous*

    Hahaha, mag wel hoor. Maar weet je zeker dat je precies hetzelfde wilt als mij?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo ik heb de quotes aangepast en de tekst minder wit gemaakt, het ziet er nu zo uit:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.