• Zoals jullie kunnen zien gebruik ik mijn eigen template overal op Quizlet. Dit heb ik gedaan door de extension Stylish, die beschikbaar is voor Firefox en Google Chrome. Daarmee kan ik het template van mijn profiel overal op Q tevoorschijn laten komen.
    Het koste me eventjes tijd om alles goed te eruit te laten zien (want heel veel dingen staan niet in je profiel template, zoals de kleuren van het forum), maar ik ben er erg blij mee.

    And now, be jealous.

    Vanaf nu kun je hem ook downloaden als je Stylish hebt!
    Klik daarvoor hier.


    Ik update mijn stijl eens in de zoveel tijd dus vergeet niet te controleren of er een update is. Dit kun je doen door op het Stylish te drukken, dan op "Manage installed styles." te klikken en dan op klik je op "Check for Update" bij mijn stijl. Als er een update is komt de knop "Install update" er te staan, daar druk je op en dan ben je klaar :Y)

    Laatste update:
    23-8-2012 om 18:14
    23-8-2012 om 18:26

    23-8-2012 om 18:54

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 18:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)

    Je kunt hem hier downloaden: Klik

    Dank je!
    Hoort het dat de header soms groen is en soms niet?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 19:26 ]


    Ex astris, sciencia

    Vanaf nu kun je hem ook downloaden als je Stylish hebt! Klik daarvoor hier.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Utlapa schreef:
    (...)
    Dank je!
    Hoort het dat de header soms groen is en soms niet?

    Ja, helaas. Als je op F5 drukt word de header weer groen. Daar heb ik nog geen oplossing voor. Ben ermee bezig (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    gaaaaaaaaaaaf :9~


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Utlapa schreef:
    (...)
    Dank je!
    Hoort het dat de header soms groen is en soms niet?

    Ik heb het opgelost, verwijder de oude en download de nieuwe. Dan zou je dat probleem niet meer moeten hebben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je hebt jezelf weer overtroffen, maar ik hoef mijn template niet overal te zien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Je hebt jezelf weer overtroffen, maar ik hoef mijn template niet overal te zien.

    Dankjewel en het is inderdaad echt een kwestie van smaak.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het erge was dat ik eerst echt gewoon nar de plaatsjes keek van huh dat is toch altijd zo. Faal. Sommige dingen zijn te vanzelfsprekend denk ik. Maar echt cool!


    Tears are words the heart can't say.

    Mag ik hem gebruiken om een beetje aan te passen qua achtergrond enzovoort?


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Mag ik hem gebruiken om een beetje aan te passen qua achtergrond enzovoort?

    Tuurlijk, daarom staat de download er ook. Wat wil je dan precies doen, anders wil ik het ook wel doen. Verveel me een beetje.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Tuurlijk, daarom staat de download er ook. Wat wil je dan precies doen, anders wil ik het ook wel doen. Verveel me een beetje.

    Ik wil mijn CSS kunsten een beetje updaten.(': Ik ben er een tijdje geleden mee bezig geweest, maar ben bang dat ik het verleerd ben, dus ga ik een beetje zien of ik het nog kan.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Ik wil mijn CSS kunsten een beetje updaten.(': Ik ben er een tijdje geleden mee bezig geweest, maar ben bang dat ik het verleerd ben, dus ga ik een beetje zien of ik het nog kan.

    Hahaha, ik ben benieuwd. Ik wil de resultaten wel zien hoor!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb die van jou lekker gejat (cat)

    Sandrapoep schreef:
    Ik heb die van jou lekker gejat (cat)

    Veel plezier ermee Ellen. Ik heb hem er niet voor niks opgezet. Hij mag gejat worden xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik hecht niet zoveel waarde aan templates :3 maar wel gaaf!


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."