• http://www.quizlet.nl/stories/95333/story-of-my-life/

    mijn eigen verhaal word niet goed gelezen, en al word het gelezen krijg ik niet meer abbo's ik weet niet of me verhaal goed genoeg is voor 4 personen.

    help me en wees eerlijk.
    x

    ehm bedoel je advies?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ja zo iets.

    De meesten lezen hier gewoon liever stories waar beroemdheden inkomen.

    Ten eerste heeft het niet echt een pakkende titel, een saaie template en een erg saaie inleiding, dat stoot mensen al meteen af.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Translucent schreef:
    De meesten lezen hier gewoon liever stories waar beroemdheden inkomen.


    Urgh, ik heb daar juist echt een hekel aan :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je schrijft me vader, in plaats van m'n / mijn vader. En je interpunctie klopt niet helemaal, dus dat is voor mij al een reden om snel af te haken.

    Ik heb al je chapters eens bekeken en zoals Heartattxck al zegt: je interpunctie klopt niet helemaal. Ook zitten er wat foutjes in met werkwoorden of zinnen die niet lekker lopen. Ik zou dus als ik jou was je verhaal eens laten bèta-readen en dan nog eens kijken of je er - eventueel met een mooie template, cover en goede inleiding - meer lezers voor kan vangen.


    “Love is a contradiction.”

    Endure schreef:
    (...)

    Urgh, ik heb daar juist echt een hekel aan :p

    Daarom zei ik dus ook de meesten (:

    Maar om je even te helpen:
    Zoals eerder al gezegd heeft je story geen pakkende/leuke titel. Je schrijft een beetje te veel in spreektaal (vind ik) terwijl mensen hier veel liever gewoon an lezen. (zoals me vader i.p.v. m'n vader,...) In je eerste hoofdstuk begin je met 'Ik lig op bed...' en meteen daarna schrijf je verder in de VT. Je verhaal staat best steeds in dezelfde tijd.
    Het ene hoofdstuk schrijf je in een hele tekstblok, het andere verdeel je in verschillende alinea's. Het is veel beter om in verschillende alinea's te schrijven want dat is overzichtelijker.

    ^ i.p.v mijn vader. Als je schrijft is mijn netter en beter.


    Til hug og blod.