• Zoals jullie kunnen zien gebruik ik mijn eigen template overal op Quizlet. Dit heb ik gedaan door de extension Stylish, die beschikbaar is voor Firefox en Google Chrome. Daarmee kan ik het template van mijn profiel overal op Q tevoorschijn laten komen.
    Het koste me eventjes tijd om alles goed te eruit te laten zien (want heel veel dingen staan niet in je profiel template, zoals de kleuren van het forum), maar ik ben er erg blij mee.

    And now, be jealous.

    Vanaf nu kun je hem ook downloaden als je Stylish hebt!
    Klik daarvoor hier.


    Ik update mijn stijl eens in de zoveel tijd dus vergeet niet te controleren of er een update is. Dit kun je doen door op het Stylish te drukken, dan op "Manage installed styles." te klikken en dan op klik je op "Check for Update" bij mijn stijl. Als er een update is komt de knop "Install update" er te staan, daar druk je op en dan ben je klaar :Y)

    Laatste update:
    23-8-2012 om 18:14
    23-8-2012 om 18:26

    23-8-2012 om 18:54

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 18:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En weet je wat ik nu heb? Jouw e-mail adres om je lekker te gaan stalken. :Y)

    Nee, maar ik vind het wel gaaf. Vind het zelf wel prima zo, hoe het er nu uitziet, maar wel cool dat je het dus ook met wat gedoe kunt veranderen. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    En weet je wat ik nu heb? Jouw e-mail adres om je lekker te gaan stalken. :Y)

    Nee, maar ik vind het wel gaaf. Vind het zelf wel prima zo, hoe het er nu uitziet, maar wel cool dat je het dus ook met wat gedoe kunt veranderen. ^^


    Even serieus, why would you want that? :')


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Even serieus, why would you want that? :')

    En bedankt :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wiarda schreef:
    En weet je wat ik nu heb? Jouw e-mail adres om je lekker te gaan stalken. :Y)

    Nee, maar ik vind het wel gaaf. Vind het zelf wel prima zo, hoe het er nu uitziet, maar wel cool dat je het dus ook met wat gedoe kunt veranderen. ^^

    Hahaha, dankjewel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    En bedankt :W


    Stel je niet aan. :')
    Ik vraag me alleen af waarom iemand een email zo interessant vind.


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Stel je niet aan. :')
    Ik vraag me alleen af waarom iemand een email zo interessant vind.

    Was niet serieus bedoeld. :') Sommige mensen flippen helemaal als ze erachter komen dat zulke dingen nog openstonden in hun tabs, vermakelijk om te zien. Jammer genoeg lijkt Mitchell niet tot die personen te behoren :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Was niet serieus bedoeld. :') Sommige mensen flippen helemaal als ze erachter komen dat zulke dingen nog openstonden in hun tabs, vermakelijk om te zien. Jammer genoeg lijkt Mitchell niet tot die personen te behoren :'D

    Het is mijn Gmail account, daar gaan alle minder belangrijke/spam berichten naartoe.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Daikazoku schreef:
    And now, I'm jealous.

    It looks awesome o 3o


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Da faq. Ik kopieerde die van jou even om te testen hoe donkere kleuren bij m'n achtergrond staan, maar nou doet 'ie het dus niet. Hij laat maar een paar dingen van je style zien en het merendeel gewoon standaard, waardoor het erg moeilijk leest.(cat)


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    Da faq. Ik kopieerde die van jou even om te testen hoe donkere kleuren bij m'n achtergrond staan, maar nou doet 'ie het dus niet. Hij laat maar een paar dingen van je style zien en het merendeel gewoon standaard, waardoor het erg moeilijk leest.(cat)

    Heb je ook alles gekopieerd? Want bij mij doet alles het.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 0:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, en nu ziet het er zo uit:


    Til hug og blod.

    Weird shit, nouja iemand anders had net ook al problemen met Firefox. Toen ging ze op Google Chrome en daar werkte alles wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik gebruik geen chrome.


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    Ik gebruik geen chrome.

    Tja, met Firefox kan ik je niet verder helpen. Sorry.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.



    Ik heb heel wat dingen toegevoegd die nog misten, dus iedereen die mijn stijl gebruikt moet eventjes updaten. Zie daarvoor de handleiding in mijn beginpost.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 0:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.