• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Fidelius
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 17:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena Yana Bennett
    Ik schrik als ik plots Virgo achter me hoor en krijg kippevel. 'Je jaagt me de stuipen op het lijf. Kijk ik heb nu kippenvel.' zeg ik en toon hem glimlachend mijn arm.

    Alex Loghwood
    'Ben je ok?' vraag ik haar een tikje bezorgt. 'In LA lopen er mannen rond die nog erger zijn dan demonen.' zeg ik. Wij verkrachten geen vrouwen, we manipuleren ze ja, maar verkrachten? Nee.

    Tyler Loghwood
    Ik glimlach als ze een vredige uitdrukking krijg en ga naast haar liggen met mijn ene arm om haar middel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Moet gaan. Morgen reageer ik]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [ ok bye]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina Starks
    'Ja hoor, maar jij bent niet eng.' Ik geef hem een speelste stomp in zijn zij en loop dan weer vrolijk, Alex meetrekkend naar de dans vloer.

    Virgo Dules
    'Ik ben ook heel eng, en gevaarlijk. Heb ik al eng gezegd?' Met een nep nadenkend gezicht kijk ik naar boven, maar glimlach dan en kijk Elena weer aan en druk mijn lippen op die van haar.


    On wednesdays we wear black

    Alex Loghwood
    Ik lach en plots verandert het liedje in een slownummer. 'Serieus?' mompel ik en leg dan mijn handen op Francisca's heupen.

    Elena Yana Bennett
    Ik kus hem teder terug maar haal dan blozend mijn lippen van de zijne. 'Ik ehm- moet even madeleine haar kleren brengen. Ben zo terug.' zeg ik zachtjes en druk dan nog een klein kusje op zijn lippen. Ik loop naar de badkamer en leg Madeleine's kleren op een stoel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    [oeh moet pijn gedaan hebben]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Francina starks
    'mmh, ben ik zo vervelend dan?' Ik glimlach als ik zijn handen op mijn heupen voel en samen dansen op een rustige nummer, waar ik meestal niet zo van hou.

    Virgo Dules
    'Is Madeline er weer?' verbaasd kijk ik haar aan, en het mag niet en kan eigenlijk ook niet maar er begint ergens iets aan me te knagen.


    On wednesdays we wear black

    LostMagic schreef:


    [oeh moet pijn gedaan hebben]


    ( zo, ja ;o)


    On wednesdays we wear black

    -nvm-

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 21:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dashed schreef:
    Francina starks
    'mmh, ben ik zo vervelend dan?' Ik glimlach als ik zijn handen op mijn heupen voel en samen dansen op een rustige nummer, waar ik meestal niet zo van hou.

    Virgo Dules
    'Is Madeline er weer?' verbaasd kijk ik haar aan, en het mag niet en kan eigenlijk ook niet maar er begint ergens iets aan me te knagen.


    Elena Yana Bennett
    Ik kom terug de kamer ingelopen als hij vraagt of Madeleine er weer is. 'Ja, ze kwam gehavend de kamer binnen. Ik heb een bad voor haar laten vollopen en haar erin geholpen.' zeg ik en ga op mijn bed zitten.

    Alex Loghwood
    'Helemaal niet, maar ik slow normaal niet.' lach ik zachtjes. 'Dus ben ik vervelend?' vraag ik haar op mijn beurt met een glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    TOPIC 10


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    'ha,' ik grinnik even maar kijk Elena dan weer heel serieus aan. 'Wat had dat kind gedaan dan?' Tegelijk zet ik mijn laptop uit.

    Fancina Starks
    Ik zucht. ' Ik snap wat je bedoel ik vind het ook verschrikkelijk.' Ik leg mijn hoofd zachtjes tegen zijn borst aan. 'Dat betekent niet dat ik het nu verschrikkelijk vind.' fluister ik.


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    'Vleugels gemanifesteerd en ze is door het raam weggevlogen omdat ze iets te goed werkten en is ver weg gegaan en vastgeraakt in een boom. Daarom blijf ik liever met beide voeten op de grond. Dat vliegen was 1 keer.' leg ik uit.

    Alex Loghwood
    Ik lach zachtjes en leg mijn hoofd op het hare. 'De barman is geïnteresseerd in je, weet je.' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    'dat meen je niet!' Ik lach hardop en lig helemaal dubbel van het lachen. 'Ze.Had.Vleugels.Gemanifisteerd?' Ik proest het weer uit maar na een tijdje kuch ik even.

    Francina Starks
    Ik grinnik. 'Dat is handig.' Ik volg de contouren van zijn sleutelbeen maar na een tijdje hoor ik dat het nummer veranderd in een hardstyle nummer en kijk hem dan weer met pretoogjes aan.

    (ben op mobiel dus duurt wat langer^^)


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Ik ga over hem heen zitten 'Virgo Dules, dat is niet grappig. Ze had wel dood kunnen zijn.' zeg ik en tik hem op zijn neus. Ondanks mijn woorden moet ik toch glimlachen.

    Alex Loghwood
    Ik lach 'Wat ben jij nu weer van plan?' vraag ik haar lachend en kijk even om me heen. Verschillende meisjes die staan te schuren tegen jongens aan. Mijn ogen blijven weer hangen bij Francisca.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'