• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Fidelius
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 17:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    Ik mocht hem dan wel niet zien, maar er verscheen een andere jongen die ik wel kon zien. Hij verdwijnt. 'En wie ben jij als ik vragen mag?' Verdomme. 'Gaat je geen flikker aan.' 'Oh, jij bent dat vriendinnetje van die demon. Je bent echt lekker ja.' Hij loopt naar me toe en legt zijn handen op mijn heupen. Ik schrik me kapot. Hij trekt me tegen zich aan.

    [Who the Fudge is die Vince en belangrijker, wat is hij?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Vince heeft Tylers kleine zusje vermoord. Een demon ma wel een belangrijke.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Aw, zielige Ty. STOMME VINCE!!!]
    Adora Witchsinner
    'Zo, wat ga ik eens met jou doen. Vermoorden, gijzelen, verkrachten...' Hij somde allemaal dingen op, het ene nog erger dan het andere. 'Ik weet het al. Jou gijzelen om Ty te klieren.' Met een klein spreukje zijn mijn handen en enkels geboeid en gooit hij me over zijn schouder. 'Aju paraplu Tyler.' Met een lachje verdwijnen we.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik spring recht als ik Vince & Adora hoor en hef de spreuk op. Ik zie Vince verdwijnen met Adora over zijn schouder. 'Alex! Zorg dat je verdomme hier komt!' roep ik tegen de lucht en niet veel later verschijnt Alex. 'Wat is er?' Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Vince heeft Adora, dat is wat er is!' roep ik en begin bijna alweer te huilen. Alex vloekt. 'Het zit je ook nooit mee he Ty.' zucht Alex en mompelt een paar woorden. 'Vince wat moeten we doen om Adora terug te krijgen?' roept Alex. Samen wachten we op een antwoord.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    Ik hoorde iemand roepen. ALEX! Ik voel hoe ik op de grond wordt gezet. 'Blijf daar maar zitten snoes.' Met een ketting zit ik aan een boom vastgeketend. 'Ty, Alex, lang geleden. Wat jullie moeten doen? Hm..'

    [Jij mag kiezen LostMagic]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [een bloedeed of zo? Ty moet dood... alweer? Het eerstgeboren kind? O nee wacht dat is van repelsteeltje xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Jij mag kiezen zei ik. Als Ty maar niet dood moet]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [ey das nie makkelijk xd wa nu als hij mens moet worden en zijn krachten aan Vince moet geven? Dan is er weer een drama omdat hij niet verandert kan worden en ze niet voor eeuwig samen kunnen blijven.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dan is Adora verdrietig :'( Misschien dat eerste kind ja. Vertelt Adora dat de kinderen van goden niet afgenomen kunnen worden (behalve Hercules]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik hoor Vince stem akelig lachen. 'Je eerste kind, Tyler. Dat wil ik in ruil voor Adora.' klinkt het. Ik kijk Alex wanhopig aan moet ik dan echt mijn eerste kind aan dat monster geven. 'Iets anders?' probeer ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Voor geen goud. Je eerste kind of Adora is van mij,' sis ik. 'NIET DOEN TY!' probeer ik te gillen, maar Vince is me voor en plakt een stuk tape voor mijn mond. 'Geen woord meer kind.' Hij legt me neer als mummy en wikkelt me in met wit linnen. 'Zo.' Mijn knieën zijn gebogen en hij propt me in een grote doos die hij dichtplakt.

    [EGYPTIAN FREAK!!]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik twijfel en word verscheurt. 'Oke.' zucht ik zachtjes. 'Geef me Adora nu.' mompel ik. Ze zal me haten maar ze is dan tenminste veilig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    Met een knipje ben ik los. Ik word naar het grasveld geknipt en ik ren naar Ty. 'TY!!!'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    'Niet slaan!' zeg ik en krimp inéén. Ik kijk Alex aan maar hij kijkt me woedend aan en vol ongeloof. 'Je. heb. Net. Mijn. Neefje. Weggegeven!' roept hij woedend. Ik bijt op mijn lip en tranen rollen over mijn wangen. 'Ik kon niet anders.' fluister ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner
    'Rustig jongens. Ga zitten of willen jullie omvallen?' Ik vertel ze dat kinderen van goden, ongeacht of beide ouders god zijn of niet, niet afgepakt kunnen worden. Behalve Hercules. 'En trouwens, Alex, hoe weet je dat het een neefje is? Het kan toch ook een meisje zijn?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen