• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik grinnik en trek mijn boxer ook aan. Dan ga ik op Drew zijn schoot zitten en leg mijn armen om zijn hals.
    "Ik vind dat we het eens moeten filmen." zeg ik grijnzend maar gemeend en druk een kusje op zijn lippen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik trek even mijn wenkbrauw op en kijk hem aan,was die echt serieus? vraag ik mezelf af. Ik haal mijn schouders even op. 'Kan'zeg ik en geef hem een kus terug. Mijn armen had ik allang op hem heen geslagen en trek hem nu wat dichter tegen me aan. 'En wat gebeurt er als ik je nu zoen? Krijg je dan geen stijve?'

    Danny

    "Nu niet" glimlach ik en kijk Drew aan. Hij leek het een raar idee te vinden. Zo raar is dat toch niet? Of zei ik iets verkeerds... ?
    Ik druk mijn lippen op de zijne en sluit mijn ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grijns even tegen zijn lippen aan en bijt daarna zacht in zijn lip. Ik trek er iets aan en laat hem dan los. Ik open mijn mond en wacht op zijn tong.

    Danny

    Ik open mijn mond ook een stukje en laat mijn tong naar binnen glijden op zoek naar de zijne. Ik draai uitdagnde rondjes om zijn tong en sluit opnieuw mijn ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik ga mee met zijn spel en sluit mijn ogen. Mijn hand plant ik in zijn haar waar ik zachtjes doorwoel. Ik geniet van de zoen, Danny kon zo lekker zoenen

    Danny

    Ik voelzijn hand door mijn haar woelen. Langzaam stop de kus en kijk Drew aan. "Ich liebe dich." zeg ik met een brede glimlach en streel even over zijn wang. Dan druk ik even kort mijn lippen op de zijne en schuif langzaam van zijn schoot. "Zullen we terug gaan?" vraag ik met een glimlachje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik glimlach breed als hij dat zegt. 'je t'aime'zeg ik terug en knik daarna. 'Is goed'zeg ik en pak daarna mijn swimshort die ik aantrek. Ik glimlach even naar Danny en ta dan op om naar het stuur te lopen. 'Wil je nu wel sturen?'vraag ik terwijl ik ondertussen de motor opstart en het anker binnenhaal.

    Danny

    Ik knik en pak mijn zwembroek, ik trek hem aan en ga op Drew zijn schoot zitten. "Goed wat is gas?" vraag ik als ik het stuur vast houd en kijk naar de verschillende dingen. "Die?" ik wijs naar een hendel die voor en achteruit kan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik knik en leg mijn hand op de zijne. Dan pak ik zijn andere hand en leg die op het stuur. Ik duw zijn hand op het gas iet naar voor en kijk hem aan. 'Stuur maar'zeg ik en glimlach even.

    Danny

    Ik voel de boot in beweging komen en Drew zegt dat ik kan sturen. Ik draai het stùr en we maken een hele scherpe bocht. "Jezus!" schreeuw ik en stuur uit paniek hard terug waardoor we hard de andere kant op draaien. "Mammie!" ik knijp mijn ogen dicht en begin te lachen. "Dit is niks voor mij."

    (I klig helemaal dubbel, zie het voor me nmlk xD)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hhaha ja me2]
    Andrew
    'Jezus hey'zeg ik en hou mijn hand steviger op die van Danny en stuur een beetje mee. 'Nee dat kun je wel zeggen ja'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Maar je kan het alsnog wel leren'zeg ik met een glimlach terwijl ik een beetje stuur. 'Draai het stuur is voorzichtig naar links'

    Danny


    Mijn hart klopt in mijn keel en ik lach nogsteeds wel. Ik knik en stuur een beetje naar links, de boot draait een beetje en ik lach.
    "Okè, nu een rondje!" ik wil het stuur omdraaien.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Nee!'roep ik en hou het stuur tegen. 'Wil je uit de boot vallen of zo?'vraag ik en krijg dan een idee. Grijnzend sla ik een arm om zijn rug en zijn andere onder zijn knieholte's. Ik til hem gemakkelijk op en loop naar de achterkant van de boot. 'Want dan wil ik je ook wel helpen hoor'grijns ik en hou hem boven het water.

    Danny

    "Nee! Nee Drew!" schreeuw ik en pak hem vast. "Niet doen!" ik kijk hem smekend aan. Ik wil niet zwemmen. Geen zin in. "Please. Ik doe alles voor je, als je me maar niet loslaat." zeg ik op een hopeloze toon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.