• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'Tuurlijk, ik heb al een goede behandeling in gedachte hoor' grijns ik en streel met mijn hand over zijn onderbuik. Ik geef zachte kusjes op zijn borstkas en zuig even aan zijn tepel. Ik bijt er zachtjes in en geef Danny dan weer een kus op zijn lippen.

    Isabella

    Ik lach. 'Tuurlijk mag je dat.' Ik grinnik en wacht tot hij weer naar buiten komt. Ondertussen gooi ik mijn cola in de prullenbak en wacht dan weer op Austin. Ik glimlach als hij de tent uitkomt en zoals zo vaak glijdt mijn blik even over zijn lichaam heen. Ik lach en verstrengel onze vingers. Het voelt nog steeds raar dat hij mij heeft gekozen als vriendin. Hij is gewoon super en ik weet zeker dat genoeg meiden hem als vriendje willen, maar hij heeft mij gekozen. De glimlach op mijn gezicht wordt groter. Ik zie het zwembad al voor ons. Vliegensvlug pak ik zijn zonnebril af, leg
    Die op een stoel waar we langs lopen. Dan trek ik hem mee naar het zwembad en spring erin. Hem trek ik achter me aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik spring zodat ik niet op Isabella kom en kom lachend boven. Ik zwem naar Isabella en glimlach. Ik kijk haar even aan en haal een balletje uit de zak van mijn zwembroek. 'Overgooien?'

    Isabella

    Ik grinnik en knik. 'Tuurlijk.' Ik duik onder om iets verder weer boven te komen. Ik kan er nog net staan en kijk Austin aan. 'KAn jij daar staan?' ik kijk hem vragend aan en glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ja'zeg ik en gooi het balletje naar haar. Ik gooi het expres iets voor haar zodat het water op haar spat. Ik lach even en wacht dan op de bal terug.

    Isabella

    Ik draai mijn hoofd weg zodat de spetters op mijn wang komen. Ik kijk Austin verontwaardigd aan. 'He!' Ik mik op zijn hoofd, wat natuurlijk niet raak is. 'De captain van het football team kan niet eens de afstand halen,' grijns ik en steek plagerig mijn tong uit


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ow echt wel!'zeg ik als ik de bal gewoon gevangen heb. 'Hoever moet die?' vraag ik en ga al klaar staan om te gooien. Ik grijns even en kijk er afwachtend aan.

    Isabella

    Ik grinnik en kijk om me heen. Ik zie de trut van de bar staan en heb echt de neigin te zeggen dat hij op haar moet gooien, maat in plaats daarvan kijk ik verder. 'Gooi maar gewoon over de bar, ik ga er wel staan om te kijken waar de bal heen gaat.' Ik lach en zwem naar Austib. Ik geef hem een kus en ga snel op mijn plek staan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kan een kreuntje niet binnenhouden als hij op mijn tepel zuigd en er even zacht in bijt. Ik voel zijn lippen weer op de mijne en geniet van de kus.
    "Eh...dokter... hiedoor word de 'klacht' alleen maar erger." grijns ik en streel weer over zijn kaaklijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik grijns en knik. Ik wacht even en gooi daarna met gemak de bal over de bar heen en nog een stuk veder. Ik grijns en wacht tot Isabella met de bal terugkomt.

    Andrew
    Ik grijns even en knik. 'Ow nou dan zullen we maar gelijk beginnen aan de behandeling' zeg ik grijnzend en trek in een snelle beweging zijn swimshort uit. Ik grijns even bij het zien dat zijn boxer strak staat en trek die daarna ook gauw uit. Ik druk even een kusje erop en kijk dan naar Danny

    Isabella

    Opeens komt de bal over de bar vliegen. 'Wow!' Hij vliegt ook over mij heen. Ik draai me om en zie iemand aankomen lopen. 'Pas op.' De bal belandt net naast de oudere man. In het Engels krijg ik een rij scheldwoorden naar mijn hoofd. 'Sorry.' Ik moet een lach onderdrukken en pak snel de bal. Dan haast ik me terug naar het zwembad en duik het water in.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik grijns naar Isabella en zwem naar haar toe. 'Zei je nou net dat ik geen afstanden kon gooien?'vraag ik grijnzend en kijk er aan.

    Isabella

    Ik lach. 'Tja je hebt jezelf wel weer bewezen hoor.' Ik grinnik. 'Maar door jouw heb ik wel een paar scheldwoorden mogen ontvangen.' Ik lach en sla mijn armen om zijn nek. 'je gooide bijna op iemand!' Ik grinnik en heef hem een kus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik begin te lachen en kijk haar aan. 'Tja hij had daar niet moeten lopen'zeg ik met een onschuldig gezicht en grijns daarna. Ik plaats mijn lippen op de hare en glimlach even tegen haar lippen aan.