• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 20:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnik en laat het alleen maar heter worden.
    "Ah ja, misschien moet je nog wat meer uit doen?" zeg ik dan met een onschuldige blik en een lieve glimlach.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {iemand die brax kan tegenkomen?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Bradley

    'Ik heb geen idee, mischien.. Als ik ga zie je me wel verschijnen' Andwoord ik schouderophalend waarna ik weer verdwijn richting de school en daar pas in een gang weer de normale snelheid van een mens aannam en mijn handen in mijn zakken stak.


    Don't be like the rest of them, darling

    [kheb nog Joshua een engel?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik loop weer richting de school. De kantine door en de gang op, ik loop richting mijn kamer en doe daar dan de deur open.

    [Lize, je zei toch dat Ashley bij Les en Matthew op de kamer kon? Maar ze ligt ze er wel bij of niet? Aangezien je ook heb gepost dat dat huisje waar Jake en Ash waren van haar is :Y)

    Want als ze ook op die kamer ligt. Is er een kans dat Les haar nu tegen komt?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Dat is gemeen.' lach ik maar doe dan mijn bh uit. 'Nu goed?' Ik leg het deken over me heen zodat hij ze niet ziet. Daarbij zie ik het verband om mijn hand die een beetje doorweekt is door het bloed. Axton heeft het niet gezien dus voorzichtig doe ik het verband af. Het bloed niet meer zo hevig dus laat ik het verband vallen en druk mijn hand tegen mijn buik aan zodat hij het niet ziet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [kheb nog Joshua een engel?]

    {perfect ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Axton
    Ik grinnik en ga boven haar hangen.
    "Denk maar niet dat je er zo snel vanaf komt, jongedame." grinnik ik en druk mijn lippen vurig en wild op de hare. Veel wilder dan anders, maar nog steeds met een liefdevolle ondertoon.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ja ze ligt erbij maar is nog niet op school xd Zal ze nu naar haar kamer sturen.]

    Ashley Paige Worth
    'Nu begint deel 2 van het plan.' grinnik ik en loop samen met het dvd'je naar mijn kamer. Tot mijn grote genoegen zit Leslie daar. 'Wel, het was een interessant gesprek.' lach ik vals en gooi haar het dvd'tje toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Komt Joshua dan bij Brax?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ok weet iemand waar Elena of Timo is????]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    JokerBaby schreef:
    Axton
    Ik grinnik en ga boven haar hangen.
    "Denk maar niet dat je er zo snel vanaf komt, jongedame." grinnik ik en druk mijn lippen vurig en wild op de hare. Veel wilder dan anders, maar nog steeds met een liefdevolle ondertoon.


    Alexi
    Ik sla mijn ene arm -die geen gewonde hand heeft- om zijn nek om hem dichter naar me toe te kunnen trekken. Het deken ligt nog altijd mooi boven mijn bijna naakte lichaam.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {geen idee}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Axton
    Mijn handen gaan onder tet deken en strelen ieder deel van haar lichaam. Mijn lippen verkennen heel haar gezicht.
    Ik kreeg geen genoeg van haar. Deze kus leek vuriger en wilder dan we ze gewend waren. Dan zelfs ik ze gewend was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua Devine
    Ik slenter het gebouw uit. Eigenlijk zou ik niet mogen spijbelen maar dat kan me niet zoveel schelen op dit moment. Ik zie plots een meisje staan. Een nieuwe blijkbaar en loop naar haar toe. 'Hi, ik ben Joshua.' zeg ik en glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'