• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas

MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE

[ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 17:43 ]

ars moriendi

Nieve schreef:
    Kom op Cris!

'T is een slechte wedstrijd voor hem :')

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Yay, Kim volgt me! *O*

ars moriendi

Criska schreef:
    Nou, kijk. Daar heb ik meedere redenen voor. Ten eerste: wie zou het willen lezen? Ik heb wel wat samples hier op mijn pc staan maar dat stelt niet veel voor. Ten tweede: Ik heb echt enorm veel respect voor die man en vind het moeilijk om hem in een verhaal te verwoorden aangezien ik bang ben dat ik hem uit zijn karakter trek. Het klinkt overdreven maar Nadal heeft mijn leven echt veranderd en ik wil dus in dat geval niet falen.

Oké, dit was dus alles wat ik niet als antwoord had verwacht. Echt, wauw. Heerlijk om te zien hoe iemand zo'n fan van iemand kan zijn, en dan is fan nog licht uitgedrukt. Oh, en over wie het zou willen lezen? Ik. En ik denk, echt wel meerdere (:

Chaos is a ladder.

Criska schreef:
    (...)

Ja, dat merkte ik ook al, hahah.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Vampires schreef:
    (...)
    Oké, dit was dus alles wat ik niet als antwoord had verwacht. Echt, wauw. Heerlijk om te zien hoe iemand zo'n fan van iemand kan zijn, en dan is fan nog licht uitgedrukt. Oh, en over wie het zou willen lezen? Ik. En ik denk, echt wel meerdere (:

Haha, wat had je verwacht dan?
    Wel lief dat je het zou willen lezen maar voorlopig even deze verhalen netjes afronden.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Nieve schreef:
    (...)
    Ja, dat merkte ik ook al, hahah.

Om de vijf minuten ligt hij :')
    Geen cadeautje voor hem (cat)

Criska schreef:
    (...)

Nou, kijk. Daar heb ik meedere redenen voor. Ten eerste: wie zou het willen lezen? Ik heb wel wat samples hier op mijn pc staan maar dat stelt niet veel voor. Ten tweede: Ik heb echt enorm veel respect voor die man en vind het moeilijk om hem in een verhaal te verwoorden aangezien ik bang ben dat ik hem uit zijn karakter trek. Het klinkt overdreven maar Nadal heeft mijn leven echt veranderd en ik wil dus in dat geval niet falen.

Oh en je tweede reden; die vind ik erg mooi, maar zelf zou ik dat denk ik niet kunnen. Weet je wat het is, ik ben zo gek op schrijven, doe het al mijn hele leven, en als ik dat kan combineren met hetgeen wat ik beschouw als mijn grootste passie (which is football, obviously), vind ik het alleen maar nog leuker en mooier om te doen. (: Maar 't is allemaal verschil van perspectief :Y) !

ars moriendi

Criska schreef:

Ach, ik neem aan dat je hem na de wedstrijd nog altijd evenveel verwend (":

Huntelaar schreef:
    Yay, Kim volgt me! *O*

Haha, dat is toch niet zo heel bijzonder?

Criska schreef:
    Haha, wat had je verwacht dan?
    Wel lief dat je het zou willen lezen maar voorlopig even deze verhalen netjes afronden.

Hm, weet ik niet, maar dit niet. Je hebt zo'n passie voor hem. Mooi om te zien.

Chaos is a ladder.

@Demi op welke site kijk jij de wedstrijd? Want mijn link laadt niet meer.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Nieve schreef:
    @Demi op welke site kijk jij de wedstrijd? Want mijn link laadt niet meer.

Gewoon die firstrow ding van Naomi.

@Kim, dank je. Hij is gewoon bijzonder. Ik ben niet in love ofzo maar hij is anders dan andere sporters. Sterker en positiever. Ik zou een hele spreekbeurt op dit moment over hem kunnen houden :')

Oh en Amy, als jij het leuk vind om plaatjes van TVD op je dashboard te hebben, dan kan je me volgen op mijn TVD-blog want op die zit ik ook meer als op mijn personal (:

Chaos is a ladder.

Huntelaar schreef:
    (...)
    Oh en je tweede reden; die vind ik erg mooi, maar zelf zou ik dat denk ik niet kunnen. Weet je wat het is, ik ben zo gek op schrijven, doe het al mijn hele leven, en als ik dat kan combineren met hetgeen wat ik beschouw als mijn grootste passie (which is football, obviously), vind ik het alleen maar nog leuker en mooier om te doen. (: Maar 't is allemaal verschil van perspectief :Y) !

Haha, en ik wil mijn ene passie niet uit het verband trekken voor de ander. Ik laat hem liever in zijn waarde. Cristiano vind ik minder moeilijk omdat hij een ander karakter heeft, helemaal anders en minder geeft om zijn privé etc. Nadal heeft dat niet. Maar oké, Nadal en de gemiddelde voetballer is anders.

@ Kim, nee, hij krijgt niets. Hij heeft genoeg gelegen op dat veld. Kom op, sommige dingen moet je verdienen :')

Gewoon al 2.5 liter water gedronken vandaag wat een nieuw record is ^^ Goed voornemen is tot nu toe gelukt!

@Kim: Lol, wel als je het gemiddelde aantal volgers van mij bekijkt. :')

ars moriendi

Jesus, what's wrong? O.o