• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas


    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 17:43 ]


    ars moriendi

    Nog één leuk iets aan vandaag: Nole verloor de final wat Nadal niet naar nummer vier brengt (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hoe is de wedstrijd geëindigd?


    ars moriendi

    Is nog bezig. Het is 1-1


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Is nog bezig. Het is 1-1

    Door wie? (:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Door wie? (:


    Higuaín en die ander? Ik heb geen idee '--


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Demi, waarom je schrijf je niet een verhaal over Nadal? Dat zou awesome zijn.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Demi, waarom je schrijf je niet een verhaal over Nadal? Dat zou awesome zijn.


    Nou, kijk. Daar heb ik meedere redenen voor. Ten eerste: wie zou het willen lezen? Ik heb wel wat samples hier op mijn pc staan maar dat stelt niet veel voor. Ten tweede: Ik heb echt enorm veel respect voor die man en vind het moeilijk om hem in een verhaal te verwoorden aangezien ik bang ben dat ik hem uit zijn karakter trek. Het klinkt overdreven maar Nadal heeft mijn leven echt veranderd en ik wil dus in dat geval niet falen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Pff, ik weet niet, ik vind winter eigenlijk nooit leuk. Zomer vind ik wel heerlijk, maar hier in NL koelt het 's avonds niet af zoals bvb in Frankrijk en stik je van de warmte 's nachts.

    Het probleem in NL is gewoon dat de temperatuur zich niet langzaam opbouwt
    Het gaat van 18 graden naar 33 graden, en andersom

    Criska schreef:
    (...)

    Higuaín en die ander? Ik heb geen idee '--

    Jonas. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Criska schreef:
    (...)

    Nou, kijk. Daar heb ik meedere redenen voor. Ten eerste: wie zou het willen lezen? Ik heb wel wat samples hier op mijn pc staan maar dat stelt niet veel voor. Ten tweede: Ik heb echt enorm veel respect voor die man en vind het moeilijk om hem in een verhaal te verwoorden aangezien ik bang ben dat ik hem uit zijn karakter trek. Het klinkt overdreven maar Nadal heeft mijn leven echt veranderd en ik wil dus in dat geval niet falen.

    Hmm, wat dat eerste betreft had ik dat zeker met Huntelaar. Ik bedoel, op Q krijg je alleen +/- meer dan 100 abo's als je over een persoon schrijft dat hier op Q helemaal hot is. Daarom kom ik ook niet hoger dan 65 abo's. Maar ach, ik schrijf voornamelijk voor mezelf dus who cares. (: Ik denk niet dat ik een verhaal zou kunnen volschrijven over bvb 1D, lol.


    ars moriendi

    Nieve schreef:
    (...)
    Jonas. (:


    Ik kijk niet naar hun. Heb maar oog voor één *wbw* Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kom op Cris!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huh, what's with die status op FB van Naomi?


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hmm, wat dat eerste betreft had ik dat zeker met Huntelaar. Ik bedoel, op Q krijg je alleen +/- meer dan 100 abo's als je over een persoon schrijft dat hier op Q helemaal hot is. Daarom kom ik ook niet hoger dan 65 abo's. Maar ach, ik schrijf voornamelijk voor mezelf dus who cares. (: Ik denk niet dat ik een verhaal zou kunnen volschrijven over bvb 1D, lol.


    Het is mijn niet om de abo's maar drie vind ik nou niet echt motiverend. Daarbij vind ik hem te 'speciaal'. Misschien komt er ooit een idee maar daar wil ik hoge eisen aan stellen want die moet perfect zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Huh, what's with die status op FB van Naomi?


    D'r buurman :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."