• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas

MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE

[ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 17:43 ]

ars moriendi

Aurelius schreef:
    Ja, wie vraagt mij ook mee zwemmen ofzo? Ja juist NIEMAND.
    Volgens mij heb ik alleen maar dikke neppe vriendinnen!

Awh, maar kan je niet zoals Claire zegt zelf iemand bellen. Soms moet je de stap zelf zetten.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Criska schreef:
    (...)

Awh, maar kan je niet zoals Claire zegt zelf iemand bellen. Soms moet je de stap zelf zetten.

Nee, doe ik niet. Ze had het anders wel gevraagd dus ik wens ze allemaal veel plezier.

Normal girl at day, Catwoman at night.

Huntelaar schreef:
    (...)
    N'ohh.. kun je zelf niet even iemand bellen ofzo? Mijn vrienden en vriendinnen in de groep hebben het geloof ik allemaal te druk met hun vriendjes/vriendinnetjes uit diezelfde vriendengroep, lol. Foreveralonerrr! Maar dat geeft niet want we gaan deze week weer met zijn allen wat doen.

Hebben jullie vooral losse vriendinnen of vriendengroep ofzo?

Momenteel heb ik niets, lol. Ik heb zegmaar een "vriendengroep" waarin iedereen een beste vriendin heeft in die groep, en ik weer niet. Dus ik val er altijd buiten, jaj. Als ze iets gaan doen kom ik er ook veel te laat achter en aangezien ik ver weg woon, niet in de stad, moet ik altijd naar hun toe fietsen, want hierheen willen ze niet komen. Fuckers. But idgaf, ik ga dit jaar naar een andere school en hoef die snollen ook niet te zien.
    Ik heb wel een paar andere vriendinnen in Hengelo, maar daar woon ik niet, hahaha.

[ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 16:28 ]

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Nieve schreef:
    Momenteel heb ik niets, lol. Ik heb zegmaar een "vriendengroep" waarin iedereen een beste vriendin heeft in die groep, en ik weer niet. Dus ik val er altijd buiten, jaj. Als ze iets gaan doen kom ik er ook veel te laat achter en aangezien ik ver weg woon, niet in de stad, moet ik altijd naar hun toe fietsen, want hierheen willen ze niet komen. Fuckers. But idgaf, ik ga dit jaar naar een andere school en hoef die snollen ook niet te zien.
    Ik heb wel een paar andere vriendinnen in Hengelo, maar daar woon ik niet, hahaha.

Same here.

Chaos is a ladder.

Nieve schreef:
    (...)

Hmm, dat zuigt.. Ik ben wel blij met mijn groep. Twee mensen uit die groep hebben me een tijdje terug wel enorm gekwetst, maar daar ben ik enorm boos om geworden en ze hebben me tig keer hun excuses aangeboden, haha. Mijn beste vriendin heb ik zo'n beetje gekoppeld aan een jongen uit onze groep, dus die zijn me ook behoorlijk dankbaar, lol. "De harde kern" van onze groep is ongeveer 4 jongens en 2 meisjes (waaronder ik), maar heel vaak zijn hun vriendinnetjes er ook bij, en die reken ik dus langzamerhand ook als part of the group. (:

ars moriendi

Ik heb verschillende vriendengroepen: aan Afrika heb ik veel vrienden overgehouden in o.a. gewoon Zoetermeer, op school heb ik een groep met zover vrienden als vriendinnen zowel uit mijn leerjaar als die uit hogere, bij de handbal heb ik mijn eigen groepje. Vaak spreek ik apart af maar als ik een feestje geef nodig ik ze gewoon allemaal en mijn neef :') uit en dan gaat het ook goed. Ik ben ook betrokken bij de vriendinnen van mijn veel oudere buurmeisje waarmee we maandelijks iets leuks doen. Mijn beste vriendin is Lies; maar dat hadden jullie denk ik al wel door. Ik heb lang moeten wachten op echte vrienden, tot de tweede klas had ik ze niet echt maar daarna ging het goed en ben ik blij met de groep mensen die ik om me heen heb verzameld.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

En ondertussen heb ik nog steeds geen titel, terwijl ik m'n verhaal verder gewoon al online kan zetten, hatelijk, omy.

Ik heb heel vaak de neiging om me aan één persoon heel erg te binden. Want ik ben meer van één beste vriendin of vriend, dan een hele groep.

Chaos is a ladder.

Vampires schreef:
    Ik heb heel vaak de neiging om me aan één persoon heel erg te binden. Want ik ben meer van één beste vriendin of vriend, dan een hele groep.

Dat had ik ook en ik heb ingezien dat dat niet goed is voor mij. Ik heb best een hard karakter tegen mensen die ik aardig vind en goed ken; dan neem ik geen blad meer voor mijn mond, wat ik sowieso niet vaak doe. Ik zeg dan alles en op alles krijgen ze een eerlijk antwoord. Dat werkt niet met zijn tweeën. Al mijn vrienden hebben zo'n karakter, zijn mensen die je niet kan kwetsen en ontzettend sarcastisch.

Vampires schreef:

Dat heb ik ook lang gehad. Maar sinds ik een paar jaar geleden ernstig teleurgesteld ben geraakt in mijn toenmalige allerbeste vriendin, doe ik dat liever niet meer. Die heeft mijn eindexamen jaar destijds verknald.

ars moriendi

Nieve schreef:
    En ondertussen heb ik nog steeds geen titel, terwijl ik m'n verhaal verder gewoon al online kan zetten, hatelijk, omy.

Waar gaat het dan over, naast Maarten.

Criska schreef:
    (...)

Waar gaat het dan over, naast Maarten.

Vlak voordat de 32-jarige Sofia Julie Pescador op het punt staat het huwelijksbootje in te stappen, komt het nieuws hard neer dat haar moeder plotseling tot overlijden is gekomen door een beroerte. Ze besluit hierdoor een korte break te nemen en vertrekt naar Haarlem, de stad waar haar moeder is opgegroeid en haar grootouders hun huis hadden. De plek waar ze elke zomer doorbracht totdat ze maar liefst negentien jaar oud was. Ze opent de fotoboeken van haar jeugd en ziet daar die ene jongen staan, het haalt herinneringen op en even weet ze niet meer of haar keuzes die ze gemaakt heeft wel de juiste waren. De arrogantie waarmee de jongen haar dumpte voor een ander is ze ondanks dat nog steeds niet vergeten en ze vraagt zich af of hij ook nog iedere zomer aan haar denkt.

Heb je niet heel veel aan though, denk ik. Ze is trouwens naar Haarlem om het huis op te ruimen en klaar te maken voor verkoop, dan komt ze Maarten weer tegen en gaat ze vreemd, trololol.

Criska schreef:
    Dat had ik ook en ik heb ingezien dat dat niet goed is voor mij. Ik heb best een hard karakter tegen mensen die ik aardig vind en goed ken; dan neem ik geen blad meer voor mijn mond, wat ik sowieso niet vaak doe. Ik zeg dan alles en op alles krijgen ze een eerlijk antwoord. Dat werkt niet met zijn tweeën. Al mijn vrienden hebben zo'n karakter, zijn mensen die je niet kan kwetsen en ontzettend sarcastisch.

Huntelaar schreef:
    Dat heb ik ook lang gehad. Maar sinds ik een paar jaar geleden ernstig teleurgesteld ben geraakt in mijn toenmalige allerbeste vriendin, doe ik dat liever niet meer. Die heeft mijn eindexamen jaar destijds verknald.

Ik weet ook dat het voor mij niet goed is. Ik word ook altijd heel vaak gekwetst of ze lullen dingen door en zo, dus liever heb ik het ook niet, maar ik merk vaak dat het automatisch gaat.

Chaos is a ladder.

Nieve schreef:
    (...)
    Heb je niet heel veel aan though, denk ik. Ze is trouwens naar Haarlem om het huis op te ruimen en klaar te maken voor verkoop, dan komt ze Maarten weer tegen en gaat ze vreemd, trololol.[/i]

Memories:Y)

Pff, titels zijn niet mijn beste deel maar ik ga voor je denken.

Ik ga weer schrijven.