• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas


    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 17:43 ]


    ars moriendi

    Vrijdag ga ik met mijn moeder naar de kapper om mijn pony korter te knippen (zie er zowat niks meer door) en mijn haar te bleken zodat het witblond word in plaats van gewoon lichtblond/goudblond.


    Chaos is a ladder.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Haha, wat heb je gedaan dan ;p


    Het is gewoon weer mijn knie. Die werkt gewoon niet echt mee :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lekker windje hieeeeer.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vampires schreef:
    Vrijdag ga ik met mijn moeder naar de kapper om mijn pony korter te knippen (zie er zowat niks meer door) en mijn haar te bleken zodat het witblond word in plaats van gewoon lichtblond/goudblond.

    Ah leuk! Ik wil m'n haar ook nog steeds verven, haha.
    Heeft er iemand een paar goede soccertumblahs?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    (...)
    Ah leuk! Ik wil m'n haar ook nog steeds verven, haha.
    Heeft er iemand een paar goede soccertumblahs?

    www.huntelaaronline.tumblr.com
    www.oranjecrush.tumblr.com
    www.fuuckmearjenrobben.tumblr.com
    www.nosaartje.tumblr.com
    www.football-matters.tumblr.com
    www.kimberly891.tumblr.com
    www.the-king-of-the-wing.tumblr.com
    www.derogatorylt.tumblr.com


    De links kloppen wel maar schijnen het niet te doen via Q, dus je moet ze even kopieren en plakken mocht je ze willen zien.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 18:08 ]


    ars moriendi

    Ja, ik ga Real dus niet redden '-- Stom eten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    HET IS ZO FUCKING WARM. Shit man, kan vanavond sowieso wéér niet slapen.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    HET IS ZO FUCKING WARM. Shit man, kan vanavond sowieso wéér niet slapen.

    Same. Als het me te warm word, doe ik de ventilator aan, denk ik. Maar mijn kamer zit aan de zon kant, waardoor de hele dag de bloedhete zon erop schijnt.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Same. Als het me te warm word, doe ik de ventilator aan, denk ik. Maar mijn kamer zit aan de zon kant, waardoor de hele dag de bloedhete zon erop schijnt.


    Ik doe gewoon mijn ogen dicht en oordoppen in; slapen maar. Ik heb nooit last van de warmte. Kan me niet warm genoeg zijn. Verban de winter!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    HET IS ZO FUCKING WARM. Shit man, kan vanavond sowieso wéér niet slapen.

    Ik zat net weer in bubbelbad, maar het regent nu.
    @Demi ik zag je mannetje net. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    (...)
    Ik zat net weer in bubbelbad, maar het regent nu.
    @Demi ik zag je mannetje net. (:


    Ik ben ook aan het kijken ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    1-0 Real ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    JAHOOOOR 1-0!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Criska schreef:
    Ik doe gewoon mijn ogen dicht en oordoppen in; slapen maar. Ik heb nooit last van de warmte. Kan me niet warm genoeg zijn. Verban de winter!

    Ik haat warmte. Ik ben echt iemand die midden in de winter in de sneeuw duikt (letterlijk duikt) om het lekker koud te krijgen, lol. Ik hou echt van kou.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Ik haat warmte. Ik ben echt iemand die midden in de winter in de sneeuw duikt (letterlijk duikt) om het lekker koud te krijgen, lol. Ik hou echt van kou.


    Haha, ik nooit he. Zodra het sneeuwt verstop ik me onder drie dekens en weiger ik naar school te gaan. Ik heb er een bloedhekel aan. Later hè, ik ga hier ook niet wonen al die kou. Bah, geef mij de evenaar maar. Lekker weertje, zonder de 25 graden Celcius. Mwah, daar kan ik prima mee functioneren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."