• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas


    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 17:43 ]


    ars moriendi

    Hee Claire!
    Ik kijk weer Pirates
    :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hihi, welke? =D


    ars moriendi

    Buiten zitten met dit weer is echt geen doen gewoon.


    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    Hihi, welke? =D


    Uno. I'm in love with Jack :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    Buiten zitten met dit weer is echt geen doen gewoon.

    Tsja, ik moet weer naar buiten want ik moet "gezellig" doen terwijl ik de hele dag al buiten ben geweest en ik gewoon wegsmelt. Fml. D:


    ars moriendi

    Criska schreef:
    (...)

    Uno. I'm in love with Jack :')

    I KNOW THE FEELING. <3
    Ik ben eens een verhaal over hem begonnen. Het was opzich best goed, maar ik ben er nooit echt ver mee gegaan, lol.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Tsja, ik moet weer naar buiten want ik moet "gezellig" doen terwijl ik de hele dag al buiten ben geweest en ik gewoon wegsmelt. Fml. D:

    Ik heb net weer een zelfgemaakte ijskoude milkshake op. _O_


    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    I KNOW THE FEELING. <3
    Ik ben eens een verhaal over hem begonnen. Het was opzich best goed, maar ik ben er nooit echt ver mee gegaan, lol.



    Het is moeilijk om over hem te schrijven door zijn onvoorspelbare karakter. Heerlijk typisch en oh, zo knap ^^


    Bedankt voor je reactie trouwens. Het was echt moeilijk te omschrijven omdat ik de sfeer zelf natuurlijk ook niet echt ken '--


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben alles behalve een Pirate fan. Ik kan echt geen touw vast knopen aan die films, snap er gewoon niks van en zelfs moeite kan ik het niet volgen.


    Chaos is a ladder.

    Criska schreef:
    (...)

    Het is moeilijk om over hem te schrijven door zijn onvoorspelbare karakter. Heerlijk typisch en oh, zo knap ^^


    Bedankt voor je reactie trouwens. Het was echt moeilijk te omschrijven omdat ik de sfeer zelf natuurlijk ook niet echt ken '--

    Daarom wilde ik dat sowieso even melden. Het vergt meer inlevingsvermogen en research om over zoiets te schrijven.


    ars moriendi

    Ik maakte geen nieuwe omdat ik bijna altijd een nieuwe maak. ):
    Look my new tumblrtheme.
    Heeft iemand trouwens inspiratie voor een titel voor m'n verhaal?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ben weer even gedwongen buiten. ;__:
    EN OMG MAARTEN IS OPNIEUW VADER GEWORDEN <3


    ars moriendi

    Ik heb nu ook een Tumblr die 100% The Vampire Diaries is (:


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Ik ben alles behalve een Pirate fan. Ik kan echt geen touw vast knopen aan die films, snap er gewoon niks van en zelfs moeite kan ik het niet volgen.


    Mwah, de verhaallijnen vind ik vaak vergezocht maar de muziek, het gevecht en Jack maken het allemaal goed.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Ben weer even gedwongen buiten. ;__:
    EN OMG MAARTEN IS OPNIEUW VADER GEWORDEN <3



    Oud nieuws ;D Haha, Amy zei het al!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."