• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas


    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 17:43 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    HAHAHAHA <3
    En shit man, daar wil ik nieteens over nadenken. Wtf, een Nederlands Elftal zonder Sneijder, Huntelaar, van Persie, Kuyt, Stekel.. Unimaginable.

    Ik kon me ook geen Nederlands Elftal voorstellen zonder van Nistelrooy en van de Sar, maarja, toch is het nu zo, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    HAHAHAHA <3
    En shit man, daar wil ik nieteens over nadenken. Wtf, een Nederlands Elftal zonder Sneijder, Huntelaar, van Persie, Kuyt, Stekel.. Unimaginable.

    Dat had ik dus jaren terug met van der Sar, afscheid nemen van de beste keeper te wereld

    Nieve schreef:
    (...)
    Ik kon me ook geen Nederlands Elftal voorstellen zonder van Nistelrooy en van de Sar, maarja, toch is het nu zo, hihi.

    Ik heb van Nistelrooy nog gezien toen hij voor het laatst meespeelde met Oranje, daarna is hij niet meer opgeroepen. Heel vreemd idee ja. Echt een topper eersteklas, en nog een geweldige kerel ook. Net als van der Sar. Maar echt, Maarten is een waardige opvolger. Daarnaast zijn Krul en Vorm, die na Stekelenburg komen, ook helemaal niet slecht.


    ars moriendi

    We zouden met een groepje gaan shoppen, maar omdat het zo warm is, wilt iedereen nu zwemmen. Maar ik vind zwemmen niet zo leuk, zelfs niet met dit weer, zeg maar gerust totaal niet leuk, dus ik zei: Gaan jullie anders met ze allen, dan ga ik een keertje mee in de herfst om te shoppen.
    En iedereen vond dat oké, alleen één iemand (degene waarmee ik het beste overweg van) reageert nu niet meer terwijl ik wel zie dat ze het gelezen heeft. En toen had ik gezegd van: Jullie zijn toch niet boos? - Waarop door iedereen 'nee, natuurlijk niet' niet werd gezegd, behalve door haar, en ook hierbij zag ik dat ze het wel gelezen heeft.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:28 ]


    Chaos is a ladder.

    Anyways, ik heb gedoucht zodat ik met een frisse kop even ga slapen. Doei! xoxox


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    We zouden met een groepje gaan shoppen, maar omdat het zo warm is, wilt iedereen nu zwemmen. Maar ik vind zwemmen niet zo leuk, zelfs niet met dit weer, zeg maar gerust totaal niet leuk, dus ik zei: Gaan jullie anders met ze allen, dan ga ik een keertje mee in de herfst om te shoppen.
    En iedereen vond dat oké, alleen één iemand (degene waarmee ik het beste overweg van) reageert nu niet meer terwijl ik wel zie dat ze het gelezen heeft. En toen had ik gezegd van: Jullie zijn toch niet boos? - Waarop door iedereen 'nee, natuurlijk niet' niet werd gezegd, behalve door haar, en ook hierbij zag ik dat ze het wel gelezen heeft.


    Via W'app? Maak alsjeblieft geen ruzie over sms ofzo Kimmie. Bel d'r want sms'en/mailen/fb'en heeft heel wat vriendinnen en mij uit elkaar gehaald.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    OH GOD, ZE IS NIET BOOS. Godzijdank. Ze reageerde met 'Jammer Kim, maar gaan zeker nog een keer winkelen! Dikke kus!'
    Ik ben nu echt blij.

    Nu ga ik met een gerust hart slapen!


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    OH GOD, ZE IS NIET BOOS. Godzijdank. Ze reageerde met 'Jammer Kim, maar gaan zeker nog een keer winkelen! Dikke kus!'
    Ik ben nu echt blij.

    Nu ga ik met een gerust hart slapen!


    Hahaha, slaap lekker schat X.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Me nieuwe jam, mooie clip ook.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Me nieuwe jam, mooie clip ook.


    Ik was dat net aan het kijken! Lovin'it!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nieve schreef:
    Me nieuwe jam, mooie clip ook.

    FUCK YES, die is gewoon amazing :'D


    ars moriendi

    What are you guys doing? -3-


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    What are you guys doing? -3-

    Ik ben helemaal brak, dus ik doe niks

    Hoe doe ik mijn toetsenbord weer op Nederlands. Die Afghaanse namen hebben 'm gekilled.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Hoe doe ik mijn toetsenbord weer op Nederlands. Die Afghaanse namen hebben 'm gekilled.

    Hahaha, sorry meis, dat weet ik niet! :'D


    ars moriendi