• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas


    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 17:43 ]


    ars moriendi

    Goedemorgen girls! Ik droomde zó eng he. Dat ik haar uitval had. Toen ik wakker werd, ging ik eerst kijken of alles nog op m'n hoofd zat, lol.


    Chaos is a ladder.

    Hahaha. Ik moet zo de dokter bellen maar ik heb totaal geen zin ): Bah


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    En mn laatste vakantiedagje is aangebroken. M'n zusje is vandaag voor et eerst naar school, was enorm zenuwachtig aangezien ze naar het middelbaar gaat - lol. Ben wel kwaad op m'n pa en ma aangezien ik m'n eastpak aan der uit moet lenen en ik weet hoe ze met mijn spullen omgaat. En dondkerdag heb ik hem zelf nodig, maar voor mijn ouders gaat Daisy voor en moet ik met zo'n oud exemplaar. Evan m'n pa moet gaan lopen, aangezien m'n zusje en i allebei nog geen nieuwe tas hebben. Normaal gebruik ik namelik altijd handtas, maar daar past natuurlijk geen laptop oin, ugh. Sorry voor duizenden typfouten btw en a very godmorning to you all. Ik ben even douchen xo


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cadeautje voor mijn mama gekocht :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Cadeautje voor mijn mama gekocht :Y)

    Wat heb je gekocht? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    (...)
    Wat heb je gekocht? (:



    Deze, want zelf is ze te lui om nieuwe te kopen maar ik verbrand mijn handen wekelijks door de oude. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Goodmooorning (:


    ars moriendi

    @Demi sliiiiiim and a very goodmorning to Claire.
    En oh lol, ik dacht net echt zo; "WTF WAAROM IS M'N NAAM RODEN." Maar ik was heel impulsief vanochtend, yolooo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Haha morning Claire!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik moest er ook even aan wennen, Amy! =O Waar staat Roden eigenlijk voor? (nerd)


    ars moriendi

    Omygod, niet dat jullie One Direction leuk vinden of zo, maar heb nu best medelijden met Niall, zijn drie beste vrienden waren betrokken bij een auto-ongeluk, 2 ervan zijn in levensgevaar en de andere was op slag dood. Omy. Poor kid en al die familieleden, check die auto dan. Niet dat dat nog een auto te noemen is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    Omygod, niet dat jullie One Direction leuk vinden of zo, maar heb nu best medelijden met Niall, zijn drie beste vrienden waren betrokken bij een auto-ongeluk, 2 ervan zijn in levensgevaar en de andere was op slag dood. Omy. Poor kid en al die familieleden, check die auto dan. Niet dat dat nog een auto te noemen is.


    Ocherm.. Dat is echt verschrikkelijk, of je nou fan bent van 1D of niet.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ik moest er ook even aan wennen, Amy! =O Waar staat Roden eigenlijk voor? (nerd)

    Holland Roden, een actrice uit Teen Wolf, hihi. Wilde eigenlijk Haynes of Hoechlin doen, maar die waren al bezet.



    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    Omygod, niet dat jullie One Direction leuk vinden of zo, maar heb nu best medelijden met Niall, zijn drie beste vrienden waren betrokken bij een auto-ongeluk, 2 ervan zijn in levensgevaar en de andere was op slag dood. Omy. Poor kid en al die familieleden, check die auto dan. Niet dat dat nog een auto te noemen is.



    Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hee girls(flower)


    ~