• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    Zelf pakte ik mijn eigen wand aan, eindelijk had ik het gevoel alsof ik wel wat kon doen. Ik hielt er niet van om hulpeloos te zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Lupin

    'Ik ga eerst naar binnen en zal ervoor zorgen dat Voldemort hen laat gaan. Jullie zorgen ervoor dat ze veilig het huis uit komen. Als er wat mis gaat, redt elkaar dan. Als ik niet snel genoeg terug ben, ga dan weg. Ik beloof dat ik dan later kom.' Mijn hand gaat even naar Freds wang. Vervolgens loop ik naar de kamer.
    Ik open de deuren en zie Greyback op George afvliegen.
    'Stop!' Roep ik. Ik gooi de stok van de dooddoener op de grond en houdt mijn handen omhoog. 'Laat ze gaan Voldemort. Dan mag je mij hebben.'


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    Ik trok een wenkbrauw op toen Adelaine binnen kwam gewandeld.
    ''Wat doe jij hier?'' mompelde ik verbaasd, en wierp even een verbaasde blik op George.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Voldie

    Ik sla Madison hard op haar hoofd en roep 'Avada Kedavra!' de spreuk mist op een haar na Madisons hoofd. Ik kijk woedend en pak de eerste dooddoener met het duistere teken. Ik druk met mijn vinger erop en meteen verschijnselen nog een paar dooddoeners. 'Grijp hun!' schreeuw ik kwaad. Dan komt er een meisje binnen gewandeld. 'Waarom zou ik jouw willen hebben?

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:24 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (En nee, Adelaine is niet dom. Ze heeft serieus een plan ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    Ik slaakte een kreetje toen de groene lichtflits me maar net miste, en wreef pijnlijk op mijn hoofd. Ik voelde iets vloeibaars; waarschijnlijk bloedde ik weer eens.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    Adelaine? Wat deed zij hier? Was ze alleen? Veel tijd had ik niet om te denken aangezien Fenrir blijkbaar niet veel zin had om op haar 'Stop' te reageren en ik zijn klauwen overn mijn wang voelde gaan terwijl hij zijn andere hand om mijn keel sloeg.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:26 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Ik knik aangezien ik geen woorden kan uitbrengen. Zodra ik Adelaine en dan allemaal knallen hoor loop ik naar binnen. Mijn blik valt op Fenrir en zette mijn gedachten op nul. 'Crucio!' zeg ik met een gemene grijns.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:27 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Omdat ik krachten heb die jij niet hebt en ik ben de enige persoon die ervoor kan zorgen dat jij ze ook hebt. Ow en ik heb het niet over liefde.' Ik negeer alles om mij heen en blijf in de slangachtige ogen staren.


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik storm ook de kamer in en kijk naar de mensen die daar zijn. Een klein roodharig jongetje zat over zijn tweelinhbroertje heengebogen en te snikken. Wat zielig. Ik zie Voldemort staan en ook de rest. Ik kijk naar Bellatrix die grijnzend op mij af komt. 'Paralitis!' schreeuw ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Dankje broer' Zei ik toen hij een onvergevelijke vloek uitsprak op Fenrir zodat ik me los kond maken, 'Paralitis!' Riep ik naar een dooddoener die op Fred afrende.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik veegde mijn eigen bloed af aan mijn kleding, en trok een grimas.
    ''Oké, kunnen we nu gaan?'' mompelde ik, en keek het viertal aan. Ik werd deze plek zat, en ik voelde me vies.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    'Geen dank, je dacht toch niet dat ik je laat vermoorden of wel soms?' vraag ik. 'Jij ook bedankt en wat kunnen sommige dooddoenders toch dom zijn.
    Ik kijk naar Madison en knik. 'Lijkt me een goed plan'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Stop je dooddoeners en laat ze gaan,' zeg ik met een bevelende ondertoon in mijn stem. 'Wil je niet alles weten van iedereen, waar ze ook zijn?' Ik kijk hem uitdagend aan. 'Je kunt mij niet dwingen je die kracht te geven. Je zal hem dus nooit krijgen als je niet nu je keuze maakt.'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    De vloek mist en Bellatrix grijpt mijn haar beet. 'Heb je je kleine vriendje Longbottom niet meegenomen?' vraagt ze lachend. 'Of is die bij zijn ouders aan het janken?' ze trekt mijn stok uit mijn hand. 'Hou je kop!' zeg ik tegen haar.

    Voldie

    'Wat is dat voor kracht en waarom zou ik hem willen?' zeg ik. Ik wijs met mijn stok naar haar. 'Vertel.' zeg ik kil.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!