• Want mijn vriend mag maandag niet komen omdat mijn ouders dan werken en niet op kunnen letten. Omdat ze denken dat we gelijk seks hebben zodra we de kans krijgen.
    Hypocriete shitzooi.
    Nu ben ik serieus bang dat ik eens uit mijn slof schiet en dat hij dan niet meer welkom is hier..


    26 - 02 - '16

    Seks kan ook als je ouders nog thuis zijn?


    None but ourselves can free our minds.

    Wat een onzin ;x Als je seks wil gebeurt het toch wel, of ze er zich nou mee bemoeien of niet. Dat zouden zij ook moeten weten. Daarbij vind ik hun vertrouwen in jullie wel erg laag o.0 Ik denk dat het inderdaad een slim idee is om zijn ouders met de jouwe te laten praten. (": Heel veel meer dingen kun je niet doen.

    En wat geld betreft vind ik niet dat mensen het maar goedkoop moeten vinden omdat zij toch o zoveel meer betalen. Sommige mensen hebben het nou eenmaal niet zo breed, en dan is 12 euro gewoon veel. (":


    Numbers.

    Dat vind ik echt onzin. Mijn (ondertussen ex-)vriend en ik mochten op het begin ook niet op mijn kamer, maar na een half jaar al lang wel. Je weet nooit zeker of je relatie blijft duren, maar als het op dat moment goed gaat, dan moeten je ouders er op vertrouwen dat je de juiste keuzes maakt.
    Als ze niet willen dat jullie alleen thuis zijn en dat je naar de stad gaat moeten zij dat maar betalen. Jij moet niet extra gaan betalen omdat zij je niet vertrouwen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Instellingen schreef:
    (...)

    als je het soms zelf moet betalen, en je hebt niet zoveel geld + je moet andere dingen betalen wordt het eig wel een beetje een irritant bedrag om dat voor 2 of 3x los in de week te betalen...


    Dan vind ik het nog steeds meevallen. Ik ga ook heel vaak met de trein, een paar keer per week en dat moet ik ook zelf betalen. Terwijl ik maar 50 euro per maand heb waar ik alles van moet betalen.

    Ik zou heel teleurgesteld op mijn moeder reageren dat ze me niet vertrouwd.


    Your make-up is terrible

    NeverEnough schreef:
    Hmm, ze zijn waarschijnlijk gewoon ongerust.
    Maar ze zouden zich nergens zorgen over moeten maken. Je bent op een leeftijd dat je echt wel zelf kan bepalen wat goed voor je is & wat niet.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Sandrapoep schreef:
    (...)

    Dan vind ik het nog steeds meevallen. Ik ga ook heel vaak met de trein, een paar keer per week en dat moet ik ook zelf betalen. Terwijl ik maar 50 euro per maand heb waar ik alles van moet betalen.


    Voor mij is het veel. Ik moet het vaak zelf betalen en ik krijg 5 euro zakgeld per week.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Ik zou heel teleurgesteld op mijn moeder reageren dat ze me niet vertrouwd.


    Dat ben ik ook best wel eigenlijk.


    26 - 02 - '16

    Dat vind ik echt belachelijk van je ouders. Misschien eens een goed gesprek met ze proberen te voeren om duidelijk te maken dat jullie oud en wijs genoeg zijn om te weten dat jullie het veilig moeten doen (als jullie het überhaupt al willen). En haal anders inderdaad de ouders van je vriend erbij. Lijkt me inderdaad behoorlijk balen als je niet eens samen mag zijn zonder "toezicht".


    You are beautiful, you are love.

    Cydonia schreef:
    Dat vind ik echt belachelijk van je ouders. Misschien eens een goed gesprek met ze proberen te voeren om duidelijk te maken dat jullie oud en wijs genoeg zijn om te weten dat jullie het veilig moeten doen (als jullie het überhaupt al willen). En haal anders inderdaad de ouders van je vriend erbij. Lijkt me inderdaad behoorlijk balen als je niet eens samen mag zijn zonder "toezicht".


    Mijn ouders zijn christelijk dus die vinden dat schijnbaar lastig. Ze doen in meerdere opzichten moeilijk. Ze willen bijvoorbeeld niet accepteren dat ik gewoon niet geloof in 'God'. Ze blijven me meenemen naar de kerk en ik moet zondag verplicht mee, gelukkig maar 1x anders zou ik het echt niet uithouden. Maar ja. Als ik over seks begin al, dan valt er al niet te praten. Dan worden ze gelijk boos and stuff. Dat heb ik liever niet. En het is ook behoorlijk balen ja. Maar zo is het nou eenmaal, helaas.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 11:35 ]


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Ik zou heel teleurgesteld op mijn moeder reageren dat ze me niet vertrouwt.

    ^ This. Is al gebeurd overigens. M'n moeder dacht dat ik weer een relatie had met m'n ex terwijl dat niet zo was. You don't wanna know how pissed I was :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Feline schreef:
    (...)

    Mijn ouders zijn christelijk dus die vinden dat schijnbaar lastig. Ze doen in meerdere opzichten moeilijk. Ze willen bijvoorbeeld niet accepteren dat ik gewoon niet geloof in 'God'. Ze blijven me meenemen naar de kerk en ik moet zondag verplicht mee, gelukkig maar 1x anders zou ik het echt niet uithouden. Maar ja. Als ik over seks begin al, dan valt er al niet te praten. Dan worden ze gelijk boos and stuff. Dat heb ik liever niet. En het is ook behoorlijk balen ja. Maar zo is het nou eenmaal, helaas.


    Oh, mijn vriendin heeft ook heel gelovige ouders. Vervelend is dat.. ): Het onderwerp seks zou niet zo'n taboe moeten zijn. Maarja, krijg dat er maar eens in bij sommige ouders. De enige keuzes zijn dan eigenlijk je ouders gehoorzamen of er gewoon tegen in gaan. Dat laatste deed mijn vriendin wel. Die gaat niet meer naar de kerk, en ja, haar ouders waren daar eerst niet blij mee, maar uiteindelijk accepteerden ze dat ook wel. En ze weten volgens mij wel dat ze seks heeft, maar ontwijken het onderwerp alsnog.
    Maar jij bent volgens mij volwassen genoeg je eigen beslissingen te nemen.


    You are beautiful, you are love.

    Cydonia schreef:
    (...)

    Oh, mijn vriendin heeft ook heel gelovige ouders. Vervelend is dat.. ): Het onderwerp seks zou niet zo'n taboe moeten zijn. Maarja, krijg dat er maar eens in bij sommige ouders. De enige keuzes zijn dan eigenlijk je ouders gehoorzamen of er gewoon tegen in gaan. Dat laatste deed mijn vriendin wel. Die gaat niet meer naar de kerk, en ja, haar ouders waren daar eerst niet blij mee, maar uiteindelijk accepteerden ze dat ook wel. En ze weten volgens mij wel dat ze seks heeft, maar ontwijken het onderwerp alsnog.
    Maar jij bent volgens mij volwassen genoeg je eigen beslissingen te nemen.


    Ik snap ook wel dat ze het lastig vinden, maar ik zou zo graag willen dat ik gewoon normaal met ze kon praten over dingen en dat ze mijn mening zouden respecteren. Het doet gewoon pijn om elke zondag in de kerk te zitten zonder dat je er iets van meent. Het sloopt me op een af andere manier gewoon. Ik zing dan ook nooit mee en bij bidden voel ik gewoon helemaal niets. En mijn ouders willen maar aanvaarden dat ik er niet zo over denk als zij.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Voor mij is het veel. Ik moet het vaak zelf betalen en ik krijg 5 euro zakgeld per week.


    Dan zoek je werk?

    Sandrapoep schreef:
    (...)

    Dan zoek je werk?


    Ik heb al gesolliciteerd ^^


    26 - 02 - '16