Feline schreef:
(...)
Mijn ouders zijn christelijk dus die vinden dat schijnbaar lastig. Ze doen in meerdere opzichten moeilijk. Ze willen bijvoorbeeld niet accepteren dat ik gewoon niet geloof in 'God'. Ze blijven me meenemen naar de kerk en ik moet zondag verplicht mee, gelukkig maar 1x anders zou ik het echt niet uithouden. Maar ja. Als ik over seks begin al, dan valt er al niet te praten. Dan worden ze gelijk boos and stuff. Dat heb ik liever niet. En het is ook behoorlijk balen ja. Maar zo is het nou eenmaal, helaas.
Oh, mijn vriendin heeft ook heel gelovige ouders. Vervelend is dat.. ): Het onderwerp seks zou niet zo'n taboe moeten zijn. Maarja, krijg dat er maar eens in bij sommige ouders. De enige keuzes zijn dan eigenlijk je ouders gehoorzamen of er gewoon tegen in gaan. Dat laatste deed mijn vriendin wel. Die gaat niet meer naar de kerk, en ja, haar ouders waren daar eerst niet blij mee, maar uiteindelijk accepteerden ze dat ook wel. En ze weten volgens mij wel dat ze seks heeft, maar ontwijken het onderwerp alsnog.
Maar jij bent volgens mij volwassen genoeg je eigen beslissingen te nemen.
You are beautiful, you are love.