• Want mijn vriend mag maandag niet komen omdat mijn ouders dan werken en niet op kunnen letten. Omdat ze denken dat we gelijk seks hebben zodra we de kans krijgen.
    Hypocriete shitzooi.
    Nu ben ik serieus bang dat ik eens uit mijn slof schiet en dat hij dan niet meer welkom is hier..


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Ik snap ook wel dat ze het lastig vinden, maar ik zou zo graag willen dat ik gewoon normaal met ze kon praten over dingen en dat ze mijn mening zouden respecteren. Het doet gewoon pijn om elke zondag in de kerk te zitten zonder dat je er iets van meent. Het sloopt me op een af andere manier gewoon. Ik zing dan ook nooit mee en bij bidden voel ik gewoon helemaal niets. En mijn ouders willen maar aanvaarden dat ik er niet zo over denk als zij.


    Heb er zelf geen ervaring mee, maar dat lijkt me enorm lastig. Heb je broers/zussen die ook niet gelovig zijn? Want dan zou je daar nog steun van kunnen krijgen..
    Hoe dan ook, het zal niet zo blijven. Ze kunnen je niet voor eeuwig dwingen mee naar de kerk te gaan. Ze zullen uiteindelijk ook moeten accepteren dat jij je eigen leven hebt, samen met je vriend. Sterkte ermee.


    You are beautiful, you are love.

    Cydonia schreef:
    (...)

    Heb er zelf geen ervaring mee, maar dat lijkt me enorm lastig. Heb je broers/zussen die ook niet gelovig zijn? Want dan zou je daar nog steun van kunnen krijgen..
    Hoe dan ook, het zal niet zo blijven. Ze kunnen je niet voor eeuwig dwingen mee naar de kerk te gaan. Ze zullen uiteindelijk ook moeten accepteren dat jij je eigen leven hebt, samen met je vriend. Sterkte ermee.


    Mijn zus heeft belijdenis gedaan en mijn broertje twijfelt nogal. Maar ja, mijn broertje is 12. Die heeft nog niet zoveel in te brengen.


    26 - 02 - '16

    hahaha
    Volgens mij zijn er misschien meerdere reden dat ze het niet vertrouwenxD
    just saying


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    kittje schreef:
    hahaha
    Volgens mij zijn er misschien meerdere reden dat ze het niet vertrouwenxD
    just saying


    This ain't funny.


    26 - 02 - '16

    kittje schreef:
    hahaha
    Volgens mij zijn er misschien meerdere reden dat ze het niet vertrouwenxD
    just saying


    Ik irriteer me echt aan jouw reacties.

    kittje schreef:
    hahaha
    Volgens mij zijn er misschien meerdere reden dat ze het niet vertrouwenxD
    just saying


    doe gewoon een normale reactie dan deze? en als je zo reageert verwoord het dan anders.

    Zijn er dingen gebeurd waardoor ze je minder vertrouwen? Zo nee, dan zijn ze gewoon bang dat je vriend je tot dingen toe dwingt. Tenminste, dat kan een van de redenen zijn. Was bij mij wel in ieder geval, maar bij mij was het uiteindelijk ook het geval.
    Anyways, ga anders naar buiten met je vriendje. Of laat hem komen, maar zorg dan dat hij op tijd weg is?


    To infinity and beyond •

    PUKKELxDING schreef:
    Lol, je bent 16, volgens mij ben je dan toch wel verantwoordelijk genoeg?


    Life is full of fake people

    PUKKELxDING schreef:
    Lol, je bent 16, volgens mij ben je dan toch wel verantwoordelijk genoeg?


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Disick schreef:
    Zijn er dingen gebeurd waardoor ze je minder vertrouwen? Zo nee, dan zijn ze gewoon bang dat je vriend je tot dingen toe dwingt. Tenminste, dat kan een van de redenen zijn. Was bij mij wel in ieder geval, maar bij mij was het uiteindelijk ook het geval.
    Anyways, ga anders naar buiten met je vriendje. Of laat hem komen, maar zorg dan dat hij op tijd weg is?


    nee, ik dwing haar niet tot dingen =x en ik denk dat geloof een rol speelt hoor. ik heb er niks mee. we hebben wat anders geregeld, ze mag naar mij vanaf donderdag tot zondag ;D en volgende week ga ik waarschijnlijk daar heen. als die ouders thuis zijn.. mja bij mij zijn mijn ouders ook niet altijd thuis en dat is dan geen probleem/ramp? x)

    Instellingen schreef:
    (...)

    nee, ik dwing haar niet tot dingen =x en ik denk dat geloof een rol speelt hoor. ik heb er niks mee. we hebben wat anders geregeld, ze mag naar mij vanaf donderdag tot zondag ;D en volgende week ga ik waarschijnlijk daar heen. als die ouders thuis zijn.. mja bij mij zijn mijn ouders ook niet altijd thuis en dat is dan geen probleem/ramp? x)


    Dan kunnen jullie naar jou huis gaan, ook als jou ouders er niet zijn. Heb je tenminste nog wat privacy. (;


    You are beautiful, you are love.

    Cydonia schreef:
    (...)

    Dan kunnen jullie naar jou huis gaan, ook als jou ouders er niet zijn. Heb je tenminste nog wat privacy. (;


    haha. maar this en blijft gewoon raar.. en ik voel me er niet zo fijn bij dat het lijkt of mijn schoon ouders mij niet vertrouwen

    Mijn ouders zouden meteen uit hun slof schieten zou ik over jongens beginnen haha.
    Da's inderdaad balen, ja. Maar je ouders bedoelen het goed toch? Probeer hen te laten begrijpen dat je heus niet zoiets op je geweten hebt.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.