• Want mijn vriend mag maandag niet komen omdat mijn ouders dan werken en niet op kunnen letten. Omdat ze denken dat we gelijk seks hebben zodra we de kans krijgen.
    Hypocriete shitzooi.
    Nu ben ik serieus bang dat ik eens uit mijn slof schiet en dat hij dan niet meer welkom is hier..

26 - 02 - '16

Fullbuster schreef:
    (...)

tenzij jullie de bosjes in duiken :P Justkidding

dat kan ook, dan zijn jullie toch samen??

Maar dan is er nog een probleem: Het reizen is nogal duur.

26 - 02 - '16

Feline schreef:
    (...)

Maar dan is er nog een probleem: Het reizen is nogal duur.

jeps, this ong, 6 euro heen en 6 euro terug... =x

Als ik iets niet mag,doe ik het stiekem. Ze komen er toch niet achter. (:

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

Instellingen schreef:
    (...)

jeps, this ong, 6 euro heen en 6 euro terug... =x

.. Moet ik dat duur vinden? Dat is niet duur..

Doen ze na een half jaar nog zo moeilijk? ;o
    Mijn ouders vinden het prima als ik een onbekende jongen mee naar huis neem en de hele dag alleen thuis met hem ben, lol. Is weer het andere uiterste.
    Waar werken je ouders? Anders gaan jullie daar even langs (:

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

12 euro voor een retourtje? Ga ergens anders over duur zeuren (cat) Zonder mijn studenten OV en de korting die erbij komt zou ik het niet eens kunnen betalen om elk weekend naar Nikki te gaan.

[ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:39 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik ken het...

Mijn ouders zijn er ook zwaar op tegen dat ik en mijn vriend seks hebben en laten me daarom ook niet alleen thuis met hem en ze laten me met moeite naar hem toe gaan...

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Toen ik je titel las moest ik aan die reclame denken met Doutzen over dat je over HIV moet kunnen praten en ze zegt:

Ik ben Doutzen, en ik ben boos.

En ze klinkt dan heel.. Kinderlijk?
    En dan moet ik altijd lachen :Y) heel offtopic..

Ontopic; Je ouders zijn wel ... Erg oplettend. Mijn moeder vraagt nu al aan me of ik een tweepersoonsbed wil voor als mijn vriendje zou blijven slapen. Ten eerste heb ik nog biet eens en vriendje :Y) en ten tweede ben ik van plan ok er nog even mee te wachten ^^ maar kan je anders niet naar hem toe?

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Ah, wat vreselijk irritant!
    Ik heb het zelf niet, maar kan me voorstellen dat het kut is.
    Alleen... Twaalf euro voor een retour is allesbehalve duur, om eerlijk te zijn. :')
    Als ik naar mijn beste vriendin wil, moet ik vijftig euro dokken.

"Well, well. Look who we've got here!"

Barnabas schreef:
    Ah, wat vreselijk irritant!
    Ik heb het zelf niet, maar kan me voorstellen dat het kut is.
    Alleen... Twaalf euro voor een retour is allesbehalve duur, om eerlijk te zijn. :')
    Als ik naar mijn beste vriendin wil, moet ik vijftig euro dokken.

41 euro hier.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Pfff, je zou moeten weten dat ze de goeie keus maken. Seks voorkom je niet. Je kunt gewoon rustig met elkaar zitten te praten, alleen op jullie kamer, en plots PATSBOEM zit zijn penis in je vagina en hebben jullie seks!

quidquid excusatio prandium pro

Danelaw schreef:
    C'mon, mijn zus is 18 en zij mag dat zelfs niet eens. Ik vind dat eigenlijk wel normaal. Maar goed...

Bij mocht het ook nooit voor ik 18 was en toen had ik een vaste vriend.

Til hug og blod.

Waarschijnlijk zijn ze gewoon bang dat je eindigt als die meisjes van 16 and pregnant.

Troost je, mijn vriend en ik mogen pas sinds juni bij elkaar blijven logeren, en we zijn al bijna 2 jaar samen.

Happiness can be found, even in the darkest of times.

Sandrapoep schreef:
    (...)

.. Moet ik dat duur vinden? Dat is niet duur..

als je het soms zelf moet betalen, en je hebt niet zoveel geld + je moet andere dingen betalen wordt het eig wel een beetje een irritant bedrag om dat voor 2 of 3x los in de week te betalen...