• Want mijn vriend mag maandag niet komen omdat mijn ouders dan werken en niet op kunnen letten. Omdat ze denken dat we gelijk seks hebben zodra we de kans krijgen.
    Hypocriete shitzooi.
    Nu ben ik serieus bang dat ik eens uit mijn slof schiet en dat hij dan niet meer welkom is hier..


    26 - 02 - '16

    Lol, je bent 16, volgens mij ben je dan toch wel verantwoordelijk genoeg?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Lol, je bent 16, volgens mij ben je dan toch wel verantwoordelijk genoeg?


    Probeer mijn ouders dat maar eens wijs te maken..


    26 - 02 - '16

    Hmm, ze zijn waarschijnlijk gewoon ongerust.
    Maar ze zouden zich nergens zorgen over moeten maken. Je bent op een leeftijd dat je echt wel zelf kan bepalen wat goed voor je is & wat niet.

    Ik zou mijn ouders dan serieus gaan shocken door een hele presentatie over voorbehoedsmiddelen (A)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    C'mon, mijn zus is 18 en zij mag dat zelfs niet eens. Ik vind dat eigenlijk wel normaal. Maar goed...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Zeg dat je ergens naartoe gaat of maak dat hij weg is als ze terugkomen?


    Has no one told you she's not breathing?

    Feline schreef:
    (...)

    Probeer mijn ouders dat maar eens wijs te maken..
    Is meestal erg moeilijk met dat soort ouders, maar omdat mijn ouders me nooit dingen verboden hebben heb ik ook nooit grote fouten begaan. En dat is wat jouw ouders nu wel aan het veroorzaken zijn, in mijn ogen dan. Want als ze dit blijven volhouden... en jullie zijn nog lang bij elkaar... Dan zal het toch eens gebeuren. Maar dan zonder dat je ouders het weten. En zonder die eerlijkheid kunnen er nogal eens dingen fout gaan, die je je ouders dan niet durft te vertellen.
    Nouja, dit is hoe ik het zie hoor.


    Life is hard and then we die

    Tja,, niet lullig ofzo, maar ben je het niet zo langzamerhand gewend bij je ouders??

    Je weet hoe ze zijn,, dus je kan het beter laten rusten ofzo en laten zien dat jullie niks erg's doen als jullie maar met z'n tweeën zijn.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Fullbuster schreef:
    Tja,, niet lullig ofzo, maar ben je het niet zo langzamerhand gewend bij je ouders??

    Je weet hoe ze zijn,, dus je kan het beter laten rusten ofzo en laten zien dat jullie niks erg's doen als jullie maar met z'n tweeën zijn.


    Maar hoe kan ik dat laten zien als ze ons niet eens de kans geven alleen te zijn?


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Maar hoe kan ik dat laten zien als ze ons niet eens de kans geven alleen te zijn?


    Idunno.. plaats een camera ofzo in de kamer en laat zien dat je niks doet..

    Ik heb echt geen idee...


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Fullbuster schreef:
    (...)

    Idunno.. plaats een camera ofzo in de kamer en laat zien dat je niks doet..

    Ik heb echt geen idee...


    Ik kan ook gewoon met hem naar de stad gaan i.p.v thuis te zitten, dan weten ze i.i.g zeker dat er niets gebeurd.


    26 - 02 - '16

    Laat anders de ouders van je vriend met jouw ouders praten misschien helpt dat?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Laat anders de ouders van je vriend met jouw ouders praten misschien helpt dat?


    Dat willen we morgen doen


    26 - 02 - '16

    Tsja ik wil niet veel zeggen, voorkomen kunnen ze het toch niet. Ik vind het een beetje kinderachtig persoonlijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Feline schreef:
    (...)

    Ik kan ook gewoon met hem naar de stad gaan i.p.v thuis te zitten, dan weten ze i.i.g zeker dat er niets gebeurd.


    tenzij jullie de bosjes in duiken :P Justkidding

    dat kan ook, dan zijn jullie toch samen??


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky