• ////

[ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:23 ]

No growth of the heart is ever a waste

Hahahahaha, Sam! Fail mission is fail. Ik zou echt onder een steen kruipen en de eerste 10 jaar daar blijven zitten.

Lol. XD

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Hahaha.
    Nu maak je ook zo'n goede indruk bij die ouders. :Y)

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

///

[ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:25 ]

Omg, super awkward. Goed dat ze er om kan lachen dan ;;;

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Ivan schreef:
    Ik helemaal in paniek op facebook: nee laat haar niet de seksscene tussen Sasuke en Itachi lezen.
    Naja, ze kan erom lachen hoor ik nu :'D. Ugh.. thank god. I guess.. *scratches head*

Als mijn moeder mijn 18+ storie zou lezen zou ik het nog niet zo erg vinden. Maar mijn moord SA's vind ik dan meteen een stuk erger, die zijn nogal sick.

Hahaha, had ze de sexscenes ook gelezen dan? :'D Ughh. Awkward!

Als mijn moeder, vader of broertje mijn beruchte "hoofdstuk 18" van mijn fanfic zouden lezen, zou ik me de eerstkomende twee maanden ook niet meer durven te vertonen. :')

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    Hahaha, had ze de sexscenes ook gelezen dan? :'D Ughh. Awkward!

Als mijn moeder, vader of broertje mijn beruchte "hoofdstuk 18" van mijn fanfic zouden lezen, zou ik me de eerstkomende twee maanden ook niet meer durven te vertonen. :')

Een beetje kort beschreven, maar zeker niet slecht voor een fanfic.

[ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:28 ]

CyberLord schreef:
    (...)
    Een beetje kort beschreven, maar zeker niet slecht voor een fanfic.

Ohh you read it? Haha, bedankt! Het was de eerste keer dat ik zoiets schreef. :') Moet er nog steeds een beetje mijn weg in vinden, lol.

ars moriendi

Haha stiekem ben ik ook wel nieuwschierig naar het verhaal >.< Maar gelukkig kan ze erom lachen ^^

“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

Huntelaar schreef:
    (...)
    Ohh you read it? Haha, bedankt! Het was de eerste keer dat ik zoiets schreef. :') Moet er nog steeds een beetje mijn weg in vinden, lol.

I know the feeling. Mijn 18+ storie was ook mijn eerste storie waarin ik zoiets deed. En ja ik heb het even snel door gelezen.

Awwww poor Sammie :P

Life is hard and then we die

////

////

Ivan schreef:
    (...)
    Lol naja ik kan 'm wel op Q flikkeren. I mean, als haar moeder 'm al heeft gelezen...

DOE!