• peopleeee,

    Ik las in de stars dat Harry Styles een relatie heeft met Caggie Dunlop..
    Is it true?
    Let me know.. ;D

    xxxxx

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 11:51 ]


    Fashion is a girl's best friend.

    Don't care. If it's true, I'm happy for him, though :]. Ze ziet er leuk uit.

    Guitarstring schreef:
    Als je de boekjes moet geloven heeft Harry een relatie met iedereen, een date me iedereen en is hij op iedereen verliefd op deze moment op alle leeftijden. Hij is dus alles tegelijk, volgens de boekjes...


    There's power in the words you whisper.

    Ze ziet er leuk uit.
    I actually really like this one.


    -

    Ze zijn samengespot en zij heeft hem tweets gestuurd als "Zullen we wat afspreken". Dat is voor bladen dan meteen de aanleiding om te zeggen dat ze een relatie hebben. :')


    Tell me about it, stud.

    ik heb er niks over gehoord of gelezen, maar als hij date met een meisje zijn dat toch zijn zaken? Ik weet niet hoor, maar ik ben zowiezo wel blij voor hem..


    What by Zeus' beard is going on????

    Ook gelezen, boeit me niet. Laat hem gelukkig zijn als het waar is en als blijkt dat het niet waar is ga ik heel hard lachen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Huh? en in de joepie stond er dat hij net contact had met ene Cara ? Ik denk dus niet dat het waar is. Maar als het waar is, leuk voor hem ;D

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 22:17 ]


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Hij date toch met zo'n model?


    Alleen maar tranen van geluk

    Tegenwoordig date hij met iedereen.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Guitarstring schreef:
    Als je de boekjes moet geloven heeft Harry een relatie met iedereen, een date me iedereen en is hij op iedereen verliefd op deze moment op alle leeftijden. Hij is dus alles tegelijk, volgens de boekjes...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik las het ook in de stars maar nu ik de reacties lees van de andere denk ik inderdaad dat hij gewoon word gekoppeld aan iemand met wie hij om gaat. Als hij echt een relatie heeft met haar, ben ik natuurlijk blij voor hem. Zolang hij gelukkig is maakt het me niet uit met wie hij samen is zolang dat meisje/die vrouw niet al een relatie heeft.


    Physics is awesome

    Steele schreef:
    Als je de boekjes moet geloven heeft Harry een relatie met iedereen, een date me iedereen en is hij op iedereen verliefd op deze moment op alle leeftijden. Hij is dus alles tegelijk, volgens de boekjes...


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    LOVATOCREW schreef:
    Idk, maar 't is wel een mooi meisje. In tegenstelling tot Harry. :Y)

    Psst. Ik vind Harry een prachtig meisje, houd je mond. (cat)

    ON; Geen idee, interesseert me eigenlijk ook zeer weinig.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Psst. Ik vind Harry een prachtig meisje, houd je mond. (cat)

    ON; Geen idee, interesseert me eigenlijk ook zeer weinig.


    MUWHAHAH :'D
    This made my day.


    There's power in the words you whisper.

    Strider schreef:
    I don't know.


    + I don't mind.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife