Guitarstring schreef: Als je de boekjes moet geloven heeft Harry een relatie met iedereen, een date me iedereen en is hij op iedereen verliefd op deze moment op alle leeftijden. Hij is dus alles tegelijk, volgens de boekjes...
Ze zijn samengespot en zij heeft hem tweets gestuurd als "Zullen we wat afspreken". Dat is voor bladen dan meteen de aanleiding om te zeggen dat ze een relatie hebben. :')
ik heb er niks over gehoord of gelezen, maar als hij date met een meisje zijn dat toch zijn zaken? Ik weet niet hoor, maar ik ben zowiezo wel blij voor hem..
Guitarstring schreef: Als je de boekjes moet geloven heeft Harry een relatie met iedereen, een date me iedereen en is hij op iedereen verliefd op deze moment op alle leeftijden. Hij is dus alles tegelijk, volgens de boekjes...
“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”
Ik las het ook in de stars maar nu ik de reacties lees van de andere denk ik inderdaad dat hij gewoon word gekoppeld aan iemand met wie hij om gaat. Als hij echt een relatie heeft met haar, ben ik natuurlijk blij voor hem. Zolang hij gelukkig is maakt het me niet uit met wie hij samen is zolang dat meisje/die vrouw niet al een relatie heeft.
Steele schreef: Als je de boekjes moet geloven heeft Harry een relatie met iedereen, een date me iedereen en is hij op iedereen verliefd op deze moment op alle leeftijden. Hij is dus alles tegelijk, volgens de boekjes...