• Ik wil dus een greys anatomy story starten. Ik haal wat mensen uit de normale serie, en stop er wat nieuwe in. Ik zou willen weten of iemand dit zal gaan lezen, en of ik er mee door moet gaan. EN ik weet nog geen titel.
    Ik zal wat info geven;
    Het zal dus ongeveer net zoals Greys anatomy zelf gaan alleen gaan de belangrijkste mensen weg en komen er een stuk of 7 nieuwe bij.

    Wie er blijven;
    - Derek
    - Alex
    - Jackson
    - Miranda [Vervangt Webber als chief]
    - Callie
    - Mark

    Wie er nieuw komen [Allemaal eerste jaars behalve Dionne&Georgy]
    - June
    - Faye
    - Rose
    - Skye
    - Christian
    - Chapter
    - Dionne [Kinderarts]
    - Georgy [broertje van Faye]

    Zou dit aanslaan? Gaan jullie dit lezen? Of is het weer een 'ik denk dat ik kan schrijven dus ik doe het maar niet want je kan geen nieuwe greys maken' ?

    Graag reacties en als je nog ideetjes hebt, meld het. Bijvoorbeeld een persoon die een operatie moet ondergaan [wie wat waar] enz.
    En een titel, want een titel heb ik ook niet. Er komt veel liefde in voor en vriendschap. Het zijn nog jonkies van tussen de 22 en 24. En het zijn zeg maar 'co assistenten die in het eerste jaar zitten'
    De mensen die weg zijn gegaan zijn overgeplaatst naar het Mercy hospital en Derek heeft dus nog steeds met Meredith [Sloan die heeft niet meer met Lexie] [En Callie heeft wel nog steeds met Arizona] Ik baseer het niet op de amerikaanse serie die nu draait. Maar vanaf het laatste seizoen in Nederland.

    (flower)


    Levensgenieter.

    Whut, Grey's zonder Hunt en Teddy en Mer en Cris. ;(

    1602011 schreef:
    Whut, Grey's zonder Hunt en Teddy en Mer en Cris. ;(


    Ja hahah, die moeten blijven vind ik.


    Your make-up is terrible

    1602011 schreef:
    Whut, Grey's zonder Hunt en Teddy en Mer en Cris. ;(



    Jaa daar zat ik dus ook mee te mokken, maar als ik hun laat, dan zijn er teveel karakters om over te schrijven. Ik doe het al in de hij/zij vorm waar ik normaal niets van wil weten en als ik Hunt, Teddy, Mer en Cris er dan ook nog bijvoeg is het patsboem 20 karakters.
    Natuurlijk ben ik van plan ze terug te laten komen dat Meredith en Cristina samen met Hunt, Derek op gaan halen of iets in die richting. Maar het zijn niet meer de standaard hoofdpersonen.


    Levensgenieter.

    Chapter schreef:
    (...)


    Jaa daar zat ik dus ook mee te mokken, maar als ik hun laat, dan zijn er teveel karakters om over te schrijven. Ik doe het al in de hij/zij vorm waar ik normaal niets van wil weten en als ik Hunt, Teddy, Mer en Cris er dan ook nog bijvoeg is het patsboem 20 karakters.
    Natuurlijk ben ik van plan ze terug te laten komen dat Meredith en Cristina samen met Hunt, Derek op gaan halen of iets in die richting. Maar het zijn niet meer de standaard hoofdpersonen.


    Ah okay. Ze komen er dus nog wel een beetje in voor?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ah okay. Ze komen er dus nog wel een beetje in voor?


    Ja dat sowieso, ze komen er echt wel in voor. Maar het zijn gewoon de hoofdpersonen niet meer.
    Laten we het zo zeggen; Meredith en Cristina zijn nu net zoals de man van Miranda. Ze komen er wel in voor, maar niet elk hoofdstuk.

    maar is het verder een goed idee?


    Levensgenieter.

    Chapter schreef:
    (...)

    Ja dat sowieso, ze komen er echt wel in voor. Maar het zijn gewoon de hoofdpersonen niet meer.
    Laten we het zo zeggen; Meredith en Cristina zijn nu net zoals de man van Miranda. Ze komen er wel in voor, maar niet elk hoofdstuk.

    maar is het verder een goed idee?


    Ja =3


    Your make-up is terrible

    Chapter schreef:
    (...)

    Ja dat sowieso, ze komen er echt wel in voor. Maar het zijn gewoon de hoofdpersonen niet meer.
    Laten we het zo zeggen; Meredith en Cristina zijn nu net zoals de man van Miranda. Ze komen er wel in voor, maar niet elk hoofdstuk.

    maar is het verder een goed idee?


    Maar Miranda's man is ook er niet meer. En heeft Callie hierin een kind ^^

    1602011 schreef:
    (...)

    Maar Miranda's man is ook er niet meer. En heeft Callie hierin een kind ^^


    Heeft Callie een kind? In het laatste seizoen dat ik zag niet, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Heeft Callie een kind? In het laatste seizoen dat ik zag niet, haha.



    Jaa in het seizoen dat nu word afgespeeld in Amerika. Maar zoals ik al zei, wil ik vanaf het afgelopen seizoen dat in nederland is uitgezonden verder gaan. Dus Callie heeft nog geen kind en de musical episode is nog niet geweest. n_n.


    Levensgenieter.

    Chapter schreef:
    (...)


    Jaa in het seizoen dat nu word afgespeeld in Amerika. Maar zoals ik al zei, wil ik vanaf het afgelopen seizoen dat in nederland is uitgezonden verder gaan. Dus Callie heeft nog geen kind en de musical episode is nog niet geweest. n_n.


    Ik wil die fucking musical episode ^^