• Glee. ja sorry, ik kom het woordje heel vaak tegen. Is het een serie, of een film? wat is het? ik ben er nu al best lang benieuwd raar, kunnen jullie het me uitleggen? xd.

    Het is, voor zover ik weet, een serie over een groep kinderen/mensen die zingt. Voor verdere informatie moet je niet bij mij zijn, en sorry als het niet helemaal klopt, maar ik kijk het verder niet.

    weet je dat echt niet? dat is een serie!
    ik haat het best wel, en ik ken het zelfs.
    typ maar is in bij google of youtube;)
    maar ff serieus, leef jij onder een steenxD


    Expect the unexpected

    het is een serie. het gaat om een groep tieners die zingen in een groep (glee club) . En voor de rest gebeurd er veel verschillende dingen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    GLEE! I love it.
    Glee is een serie op Net 5 (tenzij je online kijkt). Een Glee club is een zanggroepje op school dat allemaal liedjes zingt en covert en erbij danst enzo en het programma Glee gaat daar dus ook over. Maar misschien wil je de letterlijke betekenis wilt hebben, dan zegt mijn Engelse woordenboek dit:

    glee |glē|
    noun
    1 great delight : his face lit up with impish glee.
    2 a song for men's voices in three or more parts, usually unaccompanied, of a type popular esp. c. 1750–1830.
    ORIGIN Old English glēo [entertainment, music, fun,] of Germanic origin. Sense 2 dates from the mid 17th cent.


    “Love is a contradiction.”

    Nuggets schreef:
    GLEE! I love it.
    Glee is een serie op Net 5 (tenzij je online kijkt). Een Glee club is een zanggroepje op school dat allemaal liedjes zingt en covert en erbij danst enzo en het programma Glee gaat daar dus ook over. Maar misschien wil je de letterlijke betekenis wilt hebben, dan zegt mijn Engelse woordenboek dit:

    glee |glē|
    noun
    1 great delight : his face lit up with impish glee.
    2 a song for men's voices in three or more parts, usually unaccompanied, of a type popular esp. c. 1750–1830.
    ORIGIN Old English glēo [entertainment, music, fun,] of Germanic origin. Sense 2 dates from the mid 17th cent.

    is het niet rtl 5?


    They fell in love, didn't they?

    Zo he, onder welke steen kom jij vandaan?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Zo he, onder welke steen kom jij vandaan?

    Ja. ik kijk bijna nooit echt naar serie's enzo, ik leef gewoon in een huis :')

    Tisdale schreef:
    (...)
    Ja. ik kijk bijna nooit echt naar serie's enzo, ik leef gewoon in een huis :')


    Lol, ik ook niet, heb niks met al die series.. Maar er was zóveel reclame erover enzo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Een tvprogamma over een groepje tieners die zingen.


    "Ignite, my love. Ignite."