• Iedereen droomt ervan om mee te gaan op het gigantische cruiseship, The Royal Symphony. Maar ja, De prijzen om mee te kunnen zijn hoog. Heel hoog. Daarom kunnen alleen de rijkste mensen mee, of mensen die er héel lang voor hebben gespaard. Het schip zou van Amerika naar Spanje gaan, het leek allemaal goed te gaan. Tot ze tegen een grote rots aan botsten, en het schip begon te zinken.. De meesten hebben het natuurlijk overleefd. Sommigen niet,. De meesten konden mee in reddingsboten, maar een kleine groep mensen waren bewusteloos aangespoeld op het eiland dichtbij de rotsen. Een eiland zonder stroom, zonder luxe. Maar het ziet eruit dat ze hier nog wel een tijdje blijven. Maar niet alleen deze mensen hebben hier problemen mee. De mensen die al heel hun leven op dit eiland wonen, die mensen ook. Want hun wouden natuurlijk het eiland voor zichzelf houden..

Gezinnen die aanspoelen.

Gezin 1 (Romano) [Spaans]
    - Vader - Aztec
    - Moeder
    - Tyler Jayden Romano - Wonderwatch
    - Damianne Jolien Romano - Stornoway

Gezin 2 (Averes) [Amerikaans]
    - Vader
    - Moeder
    - Chase Alexander Averes - Stornoway
    - Katelynn Anne Averes - Broadfields

Gezin 3 (Montez) [Portugees]
    - Vader
    - Moeder
    - Savannah Alexandra Montez - Wonderwatch
    - Rachelle Alexis Montez - Sirens

Gezin 4 (Smith) [Brits]
    - Vader
    - Moeder - Aztec
    - Joseph Adam Smith - Broadfields
    - Daniël Smith & Nathan Nathaniel Smith - WillNotLearn

Overige mensen die mee gingen
    - Eleana Vienna Degrassi - Stuttgart
    - Alexa Esmee Conner - Mismi
    - Alicia Chartlotte Evans - JustMx1D

Mensen die op het eiland wonen
    - Damian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Ayoka Nkosazana - Buttzville
    - Chelsea McFlannigan - Brokenplace
    - Aline Leaves - jaimyhoi
    - Caeli Roxanne Romérez - Sirens
    - Jason Samuel Green - JustMx1D

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!
    -2 Personages per persoon!
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan!

[ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 0:20 ]

El Diablo.

Savannah

Ik lach, en kijk rond. 'Dat is dan leuk' grijns ik
    'Dus.. Al leuke jongens gespot?' grinnik ik..

El Diablo.

Alexa Esmee Conner
    Na een uurtje rijden zijn we bij de haven. Ik pak mijn koffers uit de auto en neem afscheid van mijn familie. Daarna loop ik naar het schip en laat mijn paspoort en ticket zien. Ze wijzen me mijn kamer en ik ga naar binnen. Ik ga opzoek naar mijn kamer en ga daar naar binnen.

Rachelle 'Rae' Alexis Montez

Ik grinnik en kijk rond. "Hmm, die daar bevalt me wel." zeg ik en grijns en wijs naar een jongen die even naar ons kijkt. "Maar ik denk dat dat meer wat voor jou is. Jij?" vraag ik dan met een grijns.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Chase Alexander Averes || 21
    Chase kwam de auto uit en hees zonder enige moeite zijn loodzware trekkersrugzak op zijn rug.
    "Chase!" hoorde hij plots de stem van zijn zus. "Jij draagt mijn koffer het schip wel even op, toch, broerlief?" vroeg ze liefjes.
    "Het feit dat je me 'broerlief' noemde, betekend dus een nee," zei Chase met een overdreven lieve glimlach. Maar uiteindelijk pakte hij de koffer vast en trok het ding mee het schip op. "Dat ding heeft wieltjes, dat weet je toch, hoop ik?"

help

[Aline is af ^^]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Savannah

Ik grinnik, en kijk ook even naar de jongen.
    'Neh, ik ga lekker Spaanse boys spotten' grijns ik, en wiebel even met mijn wenkbrauwen. Ik steek nog een sigaret op, en kijk rond...

El Diablo.

Katelynn Anne Averes
    'Het feit dat je me 'broerlief' noemde, betekend dus een nee,' zegt Chase, maar uiteindelijk trekt hij toch mijn koffer het schip op en ik loop met alleen mijn handtas achter hem aan.
    'Dat ding heeft wieltjes, dat weet je toch, hoop ik?' 'Oh echt?' zeg ik quasi-verbaasd. 'Ik had geen idee!' voeg ik er aan toe en steek plagend mijn tong uit. 'Vooruit, ik zal hem zelf naar mijn kamer rollen. Als ik eenmaal weet waar die is.'

Joseph Adam Smith
    Ik zit tussen de tweeling in op de achterbank. Foute keuze, ik had bij het raam moeten zitten. 'Dudes, stap eens uit,' zeg ik met een kleine glimlach als we aanwezig zijn. 'Als jullie niet opschieten, vertrekt de boot gewoon zonder ons, hoor.'

everything, in time

Chase Alexander Averes || 21
    Chase schudt even grinnikend zijn hoofd en geeft de koffer terug aan Katelynn, terwijl hij zijn papieren afgeeft en zijn kamersleutel krijgt. Hij laat het kaartje even tussen zijn vingers glijden en gaat dan richting de kamer, waar hij zijn rugzak op de grond smijt en languit op het bed gaat liggen.

[Wil er iemand met Damianne praten? Ze is nogal onhandig als het op koffers aankomt. :Y)]

help

Rachelle 'Rae' Alexis Montez.

Ik lachte en grijnsde. "Hmm, dat klinkt goed." Ik kijk rond en zie een jongen uitstappne. "Hmm, is dat niks voor jou? Sav?" zeg ik en grijns. Ik neem een trek van haar sigaret en lach. "Welk kamernummer heb jij? "

The duty of youth, is to challenge corruption.

[Haar grote broer komt haar wel helpen ^^ ]

El Diablo.

Alexa Esmee Conner
    Ik bekijk mijn kamer even en maak mijn koffer open. Ik leg mijn kleren in de kast die er staat en ga me even opfrissen. Daarna loop ik de kamer uit en ga het schip even verkennen.

Wonderwatch schreef:
    [Haar grote broer komt haar wel helpen ^^ ]

Ik moet nu echt constant aan Tyler met zijn abs denken, ook al is Tyler niet Alexander. :/ XD

help

Savannah

Ik haal mijn schouders op. 'Maybe, hij mag er wezen' lach ik.
    Ik trap mijn sigaret uit en kijk weer rond.
    '2144'
    Wat is hier te doen...

Tyler

Na een tijdje rondgelopen te hebben zie ik Damianne.
    Ik loop naar haar toe en grijns.
    'Zo zusje, hulp nodig met je koffers' grinnik ik..

[Oh ja XD ]

El Diablo.

Damianne Jolien Romano || 17
    "Yep, graag," antwoord Damianne op Tyler, die komt vragen of ze hulp nodig heeft. Ze duwt de koffer in Tylers armen en laat al het gewicht op zijn tenen vallen. "Ik ga mijn rugzak halen, goed?", vraagt ze met een glimlach. Ze loopt huppelend richting de ingang van het schip, waar de valiezen opgestapeld staan en pakt haar rugzak en nog een klein, rood, schattig koffertje op wieltjes.

help

[iemand die Alexa wil meeten?? =)]