• Dusss, ik ga misschien zagen, ik waarschuw meteen.

    Ik ben de meest onzeker persoon die je je kan voorstellen. Ik heb totaal geen zelfvertrouwen en vind iedereen meestal mooier/beter dan mij.

    Doordat ik absoluut geen zelfvertrouwen heb, heb ik geen vertrouwen in mijn relatie, in mijn vriend. Dat klinkt misschien raar maar ik kan het niet verdragen als hij weggaat met vrienden of met een ander meisje praat, om nu een voorbeeld te geven. Ik kan dat niet af omdat ik weet dat hij naar andere meisjes gaat kijken. Ik word dan gek en vraag me voortdurend af wat hij aan het doen is en met wie hij is.

    Het idee dat hij naar andere meisjes kijkt maakt me stapelgek want ik kan dat echt niet verdragen, want wie weet leert hij een mooi meisje kennen, straks flirt hij daarmee of danst hij ermee.

    Omdat ik geen zelfvertrouwen heb, vind ik elk meisje mooier dan mij en beschouw ik haar als concurentie. Ik denk altijd dat hij andere mooier vindt, ik heb gewoon schrik dat hij iemand gaat tegenkomen die mooier is & iemand tegen komen is zoo gebeurd en dan maakt dat niet uit hoelang dat je samen bent.

    Wat ik nu allemaal zei klinkt gestoord.

    Ik wil mijn vriend dood dood doodgraag vertrouwen want vanbinnen weet ik dat hij zoiets niet zou doen en uiteindelijk is kijken maar kijken. Maar als puntje bij paaltje komt, flip ik gewoon, word ik helemaal gek.

    Als ik zo kijk naar andere koppels, lijkt dat allemaal geen probleem en doen ze wat ze willen, zoveel vrijheid en toch gek zijn op elkaar en als ik dat dan probeer, lukt dat niet..

    Vertrouwen is super belangrijk en ik vind het zo zo zo jammer dat ik het hem niet kan geven hoe hard ik ook mijn best doe.

    Ik vrees dat het hem op een dag te veel zal worden en me gaat laten vallen daarvoor en ik zou het 100% begrijpen want het is allemaal mijn fout.

    Ik wou dat ik hem kon vertrouwen en kon laten gaan waar hij naartoe wilt zonder ook maar 1 probleem te maken maar het lukt me nie, hoe hard ik ook probeer..

    -diepe zucht- ... help? ...

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 18:55 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik herken het. Ik weet alleen zelf ook niet wat ik tegen moet doen.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ik herken het. Ik weet alleen zelf ook niet wat ik tegen moet doen.

    Ik ben daar zo vaak gefrustreerd over & ik zou echt soms mij het hoofd in willen schieten want dan denk ik: Waarom kan ik hem gewoon niet vertrouwen, waarom is dat zo moeilijk? wat is er mis met mij? Ughh...


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Hmmm...
    Ik vind mezelf ook niet de mooiste, maar hier heb ik eerlijk gezegd geen last van...
    Wat ik wel doe, is mezelf accepteren hoe ik ben, kun je hier misschien iets mee?


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    Hmmm...
    Ik vind mezelf ook niet de mooiste, maar hier heb ik eerlijk gezegd geen last van...
    Wat ik wel doe, is mezelf accepteren hoe ik ben, kun je hier misschien iets mee?

    Ik probeer dat wel en soms heb ik van die dagen dat ik denk: 'Hmm.. Eigelijk ben ik niet van de lelijkste.' maar die gaan snel weg. En ik weet ook wel dat mijn vriend mij heeft gekozen voor een reden maar toch lukt het me niet..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Als hij echt van je houd dan zal hij dit niet doen. Doet hij dit wel, dan was hij het gewoon niet waard en vind je wel iemand die het waard is.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Agnus schreef:
    Als hij echt van je houd dan zal hij dit niet doen. Doet hij dit wel, dan was hij het gewoon niet waard en vind je wel iemand die het waard is.

    Nja.. Misschien..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Praat erover met je vriend ^^. Hij zal niet stoppen met met andere meisjes omgaan (en dat moet jij ook niet willen), maar dan begrijpt hij je misschien beter. Of je slaat gewoon ieder meisje neer dat je tegenkomt. Ik stem voor optie 2, is leuker :Y).


    i put the fun in funeral

    Ik was echt gewoon een beschrijving van mij aan het lezen. En ik maar denken dat ik waarschijnlijk de enigste vriendin zou zijn die zo overdreven is. Ik weet dus volledig wat je bedoelt en ik weet niet wat eraan te doen. Mijn vriend heeft het er verschrikkelijk lastig mee dat ik altijd zo doe. We praten er open over en hij zegt dat hij mij nooit zal verlaten, maar dat ik hem echt lastig maak. Het doet voor hem ook pijn.
    Praten jullie erover?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Ik probeer dat wel en soms heb ik van die dagen dat ik denk: 'Hmm.. Eigelijk ben ik niet van de lelijkste.' maar die gaan snel weg. En ik weet ook wel dat mijn vriend mij heeft gekozen voor een reden maar toch lukt het me niet..

    Dat heb ik ook. Voel ik me een paar uur goed en zeg ik dat ik er wel mee door kan, is het daarna weer gewoon volledig weg en twijfel ik weer gewoon. Ik vind mezelf verschrikkelijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Audacity schreef:
    Praat erover met je vriend ^^. Hij zal niet stoppen met met andere meisjes omgaan (en dat moet jij ook niet willen), maar dan begrijpt hij je misschien beter. Of je slaat gewoon ieder meisje neer dat je tegenkomt. Ik stem voor optie 2, is leuker :Y).

    Haha, we hebben hierover al 86917387168 keer over gepraat & soms begrijpt hij me en soms totaal niet..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Negligible schreef:
    Ik was echt gewoon een beschrijving van mij aan het lezen. En ik maar denken dat ik waarschijnlijk de enigste vriendin zou zijn die zo overdreven is. Ik weet dus volledig wat je bedoelt en ik weet niet wat eraan te doen. Mijn vriend heeft het er verschrikkelijk lastig mee dat ik altijd zo doe. We praten er open over en hij zegt dat hij mij nooit zal verlaten, maar dat ik hem echt lastig maak. Het doet voor hem ook pijn.
    Praten jullie erover?

    Ja we praten er heel vaak over, soms begrijpt hij mij maar soms wordt hij zoals jouw vriend lastig, wat ik volledig begrijp.
    Ik dacht ook altijd dat ik de enige was die zo deed, ik dacht dat er iets mis was met mij, maar ik heb ondervonden dat nog meisjes hiermee problemen hebben en het doet echt goed om er dan eens over te praten. :)


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Ja we praten er heel vaak over, soms begrijpt hij mij maar soms wordt hij zoals jouw vriend lastig, wat ik volledig begrijp.
    Ik dacht ook altijd dat ik de enige was die zo deed, ik dacht dat er iets mis was met mij, maar ik heb ondervonden dat nog meisjes hiermee problemen hebben en het doet echt goed om er dan eens over te praten. :)

    Ik denk nog steeds veel dat er iets mis met mij is. En dan heb ik het echt heel erg moeilijk. Jij bent eerlijk gezegd het eerste meisje die een beschrijving geeft die echt helemaal op mij lijkt. Als ik andere koppels zie, dan lijken zij super gelukkig. En lijkt het alsof zij nooit van die problemen hebben. Ze doen alles samen, maar dat kunnen wij gewoon niet omdat ik zo jaloers wordt. Al zou ik het zo graag willen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik denk nog steeds veel dat er iets mis met mij is. En dan heb ik het echt heel erg moeilijk. Jij bent eerlijk gezegd het eerste meisje die een beschrijving geeft die echt helemaal op mij lijkt. Als ik andere koppels zie, dan lijken zij super gelukkig. En lijkt het alsof zij nooit van die problemen hebben. Ze doen alles samen, maar dat kunnen wij gewoon niet omdat ik zo jaloers wordt. Al zou ik het zo graag willen

    Ja inderdaad, dat heb ik ook! Andere koppels zien er zo perfect uit. Zij gaat weg met haar vriendinnen, hij gaat een weekend weg met zijn vrienden, zonder problemen! Ik wil dat ook kunnen zonder slechte gevoelens erover te hebben. Ik wil hem echt vrijheid geven en hem kunnen steunen in de dingen die hij doet..

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 20:53 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Ja inderdaad, dat heb ik ook! Andere koppels zien er zo perfect uit. Zij gaat weg met haar vriendinnen, hij gaat een weekend weg met zijn vrienden, zonder problemen! Ik wil dat ook kunnen zonder slechte gevoelens erover te hebben. Ik wil hem echt vrijheid geven en hem kunnen steunen in de dingen die hij doet..


    Ja, inderdaad. Dat zou ik ook heel graag willen. Ik ben bang dat ik hem ver van me weg duw en hem zo ga verliezen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad. Dat zou ik ook heel graag willen. Ik ben bang dat ik hem ver van me weg duw en hem zo ga verliezen

    You and me both, sister..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.