• Eindelijk! Vakantie !

    het moment waarop duizenden jongeren voor twee maanden niet meer naar school moeten.
    Een hoop jongeren (en andere mensen) gaan naar het strand.
    Net als deze jongeren! Bij een strandleven denk je misschien aan
    zonnen, eten, gaan slapen en de volgende ochtend terug zonnen.
    Maar er zijn nog andere dingen: surfen, strandbars, strandfuiven en nog meer andere dingen.
    Maar het wil niet zeggen dat je hele strandvakantie goed kan verlopen....





    SPELERLIJST

    Sophie (Cocktailgirl en Animatieteam) - chewoo

    REGELS
    *16+ mag, maar niet overdrijven als het even kan...
    *Regellimiet : gewoon typen :D
    *niemand doet alsof hij plots met een ander personage kust als dat personage gespeelt word door iemand, behalve als je dat hebt afgesproken! je mag hen wel passeren en met hen praten en als het kan afspreken samen iets te doen, maar zorg dat als je dat laatste doet dat dat een beetje is afgesproken!
    *niemand laat zijn personage in een andere wereld leven met eigen zelfverzonnen figuren, zorg er voor dat het een verhaal van iedereen word en niet van jou! Andere mensen vinden het misschien wel leuk als jou personage met hen praat :)
    *niemand laat zijn personage in de steek. Probeer zo vaak mogelijk iets te posten. Als het echt niet kan omdat het examens zijn of omdat je op reis bent, post het dan eventjes zodat iedereen weet dat hij/zij niets met jou moet afspreken.
    * niet iedereen heeft altijd geluk, laat je personage ook eens verdriet of pijn voelen!
    *alleen ik kan nog een andere topic openen, sorry peeps ;)





    ~ vragen mag je altijd stellen :) ~

    alvast bedankt om te viewen of mee te spelen :)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 20:18 ]


    dreams come true, nightmares to

    ik wil Sophie zijn, kan dat?

    chewoo schreef:
    ik wil Sophie zijn, kan dat?


    yep! aangepast :D


    dreams come true, nightmares to