• Hebben afstand en mijn schoonmoeder gewonnen. Eigenlijk wil ik dit nauwelijks op Q delen, maar een aantal van jullie leeft al zolang met ons mee en het doet zo'n zeer, dat ik het toch wil delen. De relatie tussen mij en Val is over.
    Dit omdat ik hem gisteravond vroeg of we ooit gelukkig samen zouden kunnen wonen, gezien hij niet naar Europa wilt eigenlijk en ik niet naar Nieuw Zeeland. Eén van ons zou hierdoor hoe dan ook ongelukkig worden, zelfs al zou het pas na een aantal jaar gebeuren en iets wat ik nooit verwacht had is dus ineens gebeurd. Ik heb hem de keuze gegeven om voor zijn eigen geluk te kiezen of voor ons samen. Hij gaat dus voor zijn werk en zijn leven, hoe graag we allebei ook zouden willen dat het anders had gekund ... Verder kan ik er echt nog even niet teveel over kwijt, want het is veel te vers.
    Ik weet in ieder geval wel dat ik er niet aan moet denken om me ooit nog zo diep aan iemand te binden ... Want ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld, zelfs niet in de meest depressieve periode van mijn leven waarin ik zelfmoordneigingen had. Die heb ik nu niet, maar het voelt wel alsof ik van binnenuit heel langzaam aan het afsterven ben, nu ik me heel langzaam begin te beseffen dat het echt over is ... Dat hij me zelfs van facebook verwijderd heeft (ik denk omdat het te pijnlijk is om elkaar te zien op dit moment) en ... Ja, I don't know.
    In ieder geval, jullie weten het. Ik zal dus ook mezelf een paar dagen terugtrekken uit wat dingen en misschien niet iedere keer even vrolijk reageren, dus alvast mijn excuses daarvoor...En het leven is veel te fucking oneerlijk.


    Til hug og blod.

    Vampires schreef:
    Wij kennen elkaar niet, maar toch wil je even melden dat ik het écht heel erg voor je vind. Dit is echt ontzettend sneu en ik wens je daarom ook echt alle sterkte toe en ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat je je snel weer wat beter zult voelen. Echt onwijs veel sterkte!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Meh, ik had dit niet echt verwacht... Ik hoop dat het snel beter gaat, het is altijd pijnlijk om te horen dat iemand liever voor zichzelf kiest dan voor de liefde tussen jullie...


    Your make-up is terrible

    Ooh damn :o Geez...
    En of course, we understand. Je hebt tijd nodig om dat allemaal te kunnen bevatten, en een plaats geven.
    *Hugs* It'll be alright one day (flower).


    No growth of the heart is ever a waste

    Feline schreef:
    Ik vind het heel erg voor je, ik weet eigenlijk ook niet hoe ik anders zou moeten reageren hoe stom dat ook klinkt. Ik wens je heel veel sterkte en je krijgt een knuffel (:



    Ohja, als je met iemand wilt praten, mijn gb en pb staan voor je open!


    Life is full of fake people

    Barton schreef:
    Wow, dat is echt verschrikkelijk! Heel veel sterkte toegewenst!


    Tell me about it, stud.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Dat had er ook niks mee te maken, maar helaas volgde later die avond wel een aanleiding naar een serieus gesprek en heeft hij de keuze gemaakt. En hoewel ik het snap en hem die keuze gegeven heb, vind ik het erg dat hij nu niet doorgezet heeft. Ik weet echt even helemaal niet wat ik nu met mijn leven moet gaan doen. Wil dan ook het liefste op bed kruipen en er niet vanaf komen ...Maar helaas moet ik over een uur alweer gaan werken.


    Ik kan me inderdaad slecht voorstellen dat je na 4,5 jaar zo'n bijzondere relatie abrubt kan verbreken... Werk kan je zeker niet afzeggen? Ik kan me voorstellen dat je je nu te beroerd voelt om de deur uit te gaan.
    Ik zeg een grote bak chocolade ijs, harde muziek en iemand om even flink bij uit te huilen.


    i put the fun in funeral

    Wow, dat is wel echt heel rot!
    Heel veel sterkte! :3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Heel veel sterkte Nancy! :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh wat ontzettend erg voor je. In alle berichten die je op het forum hebt geplaatst kwam juist naar voren hoeveel liefde je had voor hem. Nou ben ik iemand die niet heel vaak op topics reageert, maar ik lees wel bijna alles. Ik vind het echt heel erg voor je, en hoop dat je het goed kunt verwerken. Ook hoop ik dat je het binnenkort in kan zien dat het misschien ook wel ergens goed is, omdat zoals je in je beginpost al aangaf dat een van jullie anders sowieso ongelukkig zou worden.
    Ik hoop dat je er boven op komt, al zal je eerst een lange periode van pijn en verdriet moeten doorstaan. Maar dat kan je, wat ik hier op Q van je zie/gemerkt hebt, ben je een sterke vrouw!
    Mocht je behoefte hebben om te praten, je kan me altijd een PB'tje sturen.


    Bad decisions make good stories.

    Lieve schat, je weet wat ik er van vind. En je weet dat ik er altijd voor je ben als je even wil praten. <33333333333


    -

    O god Nancy dat is verschrikkelijk... I'm so sorry for you :( <3


    Life is hard and then we die

    Wat ontzettend vervelend voor je, meis (flower). Ik leef met je mee.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 16:54 ]

    N'aaaaahww... Ik vind het echt verschrikkelijk voor je...
    *hug*
    *schuift glas Roos-Vicée naar je toe*
    Het komt wel goed, schatje!
    Als je wilt praten, mag dat altijd! <3


    Deep inside, I've never felt alive

    Amarelo schreef:
    Wow, wat verschrikkelijk jammer. Ik heb totaal geen ervaring met dat soort situaties dus ik kan je verder niet echt helpen ofzo, maar ik vind het echt jammer voor je. Veel, veel, veeeeel sterkte toegewenst, ik hoop dat je er zo snel mogelijk terug bovenop geraakt.(flower)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Vampires schreef:
    Wij kennen elkaar niet, maar toch wil je even melden dat ik het écht heel erg voor je vind. Dit is echt ontzettend sneu en ik wens je daarom ook echt alle sterkte toe en ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat je je snel weer wat beter zult voelen. Echt onwijs veel sterkte!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.