• Hebben afstand en mijn schoonmoeder gewonnen. Eigenlijk wil ik dit nauwelijks op Q delen, maar een aantal van jullie leeft al zolang met ons mee en het doet zo'n zeer, dat ik het toch wil delen. De relatie tussen mij en Val is over.
    Dit omdat ik hem gisteravond vroeg of we ooit gelukkig samen zouden kunnen wonen, gezien hij niet naar Europa wilt eigenlijk en ik niet naar Nieuw Zeeland. Eén van ons zou hierdoor hoe dan ook ongelukkig worden, zelfs al zou het pas na een aantal jaar gebeuren en iets wat ik nooit verwacht had is dus ineens gebeurd. Ik heb hem de keuze gegeven om voor zijn eigen geluk te kiezen of voor ons samen. Hij gaat dus voor zijn werk en zijn leven, hoe graag we allebei ook zouden willen dat het anders had gekund ... Verder kan ik er echt nog even niet teveel over kwijt, want het is veel te vers.
    Ik weet in ieder geval wel dat ik er niet aan moet denken om me ooit nog zo diep aan iemand te binden ... Want ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld, zelfs niet in de meest depressieve periode van mijn leven waarin ik zelfmoordneigingen had. Die heb ik nu niet, maar het voelt wel alsof ik van binnenuit heel langzaam aan het afsterven ben, nu ik me heel langzaam begin te beseffen dat het echt over is ... Dat hij me zelfs van facebook verwijderd heeft (ik denk omdat het te pijnlijk is om elkaar te zien op dit moment) en ... Ja, I don't know.
    In ieder geval, jullie weten het. Ik zal dus ook mezelf een paar dagen terugtrekken uit wat dingen en misschien niet iedere keer even vrolijk reageren, dus alvast mijn excuses daarvoor...En het leven is veel te fucking oneerlijk.


    Til hug og blod.

    Ik ken je niet persoonlijk, maar ik heb veel topics gelezen waarin je over hem hebt verteld en ik vind het écht heel erg voor je. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Het komt misschien nogal lullig over omdat ik je nauwelijks ken, maar ik wens je heel veel sterkte toe.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ookal ken ik je niet, heel veel sterkte ermee, We're behind you(H), heel Quizlet staat achter je ;)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 17:43 ]


    Tijd voor koffie.

    Wat verschrikkelijk naar. Ik kan me best voorstellen dat je je rot voelt na een relatie van 4.5 jaar. Misschien is het beter zo, maar het doet natuurlijk nog wel pijn. Daarom hierbij een dikke troostknuffel en een literbak met virtueel chocoladeijs.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Heel veel sterkte!!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Doe alles weg wat je aan hem doet denken, doe enorm veel met je vriendinnen, verander je kamer, durf een nieuw kapsel.

    Alles komt goed met de tijd. Ik heb nu ook al een hele tijd een relatie en we zijn ook eens uit elkaaar gaan voor een tijd en het was echt verschrikkelijk, zeker als je al zo lang samen bent.

    Het enige wat ik kan zeggen is dat je nu enorm veel pijn zal voelen maar je zal er sowieso sterker uitkomen.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    N'aahw, het spijt me voor je. Veel sterkte :[


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ahw, ik vind het echt verschrikkelijk voor je! Heel erg veel sterkte! <3


    Tears are words the heart can't say.

    Keiveel knuffels!


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Dat spijt me voor je. Ik weet hoe het voelt. Alsof je traag en pijnlijk sterft van binnen.
    Sterkte ermee


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dat vind ik echt heel zielig
    Mijn zus heeft het ook een keer gehad, ze was dan wel niet verloofd, maar wel dolverliefd. En zij is ook totaal ingestort, ze heeft nu gelukkig wel een andere vriend.
    Echt heel veel sterkte


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nou als er een ding is wat ik niet hoef, is het opnieuw een relatie aangaan met iemand. Mij niet meer gezien...


    Til hug og blod.

    Oh jeetje, dit had ik echt nooit verwacht! Ik vond jullie altijd zo leuk samen en alles, al die foto's waar je hem vol trots aan ons liet zien. Echt, jeetje zeg! Als je maar weet dat wij op Quizlet ervoor je zijn! Wat ontzettend klote voor je.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oh op dit moment trek ik het echt niet ...;-;


    Til hug og blod.

    REC0VERY schreef:
    Awh. Dat is kut voor je maar uiteindelijk was het misschien wel de beste keuze, hoe dan ook ik hoop dat je je geluk terug vind. :3


    Pretty is just a pretty word.

    Naaawh :C
    Praat met ons als afleiding!


    i put the fun in funeral