• Hebben afstand en mijn schoonmoeder gewonnen. Eigenlijk wil ik dit nauwelijks op Q delen, maar een aantal van jullie leeft al zolang met ons mee en het doet zo'n zeer, dat ik het toch wil delen. De relatie tussen mij en Val is over.
    Dit omdat ik hem gisteravond vroeg of we ooit gelukkig samen zouden kunnen wonen, gezien hij niet naar Europa wilt eigenlijk en ik niet naar Nieuw Zeeland. Eén van ons zou hierdoor hoe dan ook ongelukkig worden, zelfs al zou het pas na een aantal jaar gebeuren en iets wat ik nooit verwacht had is dus ineens gebeurd. Ik heb hem de keuze gegeven om voor zijn eigen geluk te kiezen of voor ons samen. Hij gaat dus voor zijn werk en zijn leven, hoe graag we allebei ook zouden willen dat het anders had gekund ... Verder kan ik er echt nog even niet teveel over kwijt, want het is veel te vers.
    Ik weet in ieder geval wel dat ik er niet aan moet denken om me ooit nog zo diep aan iemand te binden ... Want ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld, zelfs niet in de meest depressieve periode van mijn leven waarin ik zelfmoordneigingen had. Die heb ik nu niet, maar het voelt wel alsof ik van binnenuit heel langzaam aan het afsterven ben, nu ik me heel langzaam begin te beseffen dat het echt over is ... Dat hij me zelfs van facebook verwijderd heeft (ik denk omdat het te pijnlijk is om elkaar te zien op dit moment) en ... Ja, I don't know.
    In ieder geval, jullie weten het. Ik zal dus ook mezelf een paar dagen terugtrekken uit wat dingen en misschien niet iedere keer even vrolijk reageren, dus alvast mijn excuses daarvoor...En het leven is veel te fucking oneerlijk.


    Til hug og blod.

    Jezus, Nancy, ik vind het heel erg naar voor je. Ik weet nog dat je net dit account op Q had gemaakt en had gepost dat je zojuist was verloofd met Val in een heel mooie toren Sydney. En nou ja, en nu dus dit, ik vind het heel erg klote en naar voor je. Het is ontzettend níet leuk dat als je zo''n leuke jongen hebt ontmoet, het toch niet lukt. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, omdat ik niet weet wat ik moet zeggen. Het is hartstikke klote, maar namens heel Quizlet geven we je een big hug en steken we je een hart onder de riem.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kan wel zeggen dat ik weet hoe jij je voelt, maar dat is helemaal niet zo. Na 3 jaar zijn mijn vriend en ik ook uit elkaar gegaan, hoewel het heel goed ging, maar iedere relatie -en zeker die van jou- is anders.
    Je had een hele speciale band met Val en het is heel moeilijk als die opeens volledig wordt afgebroken.
    Ik kan je wel zeggen dat het missen van je 'lief' minder erg wordt, maar het missen van je 'beste vriend' zal waarschijnlijk langer duren. Zo was -en is- het bij mij toch.
    Veel sterkte!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Feline schreef:
    Ik vind het heel erg voor je, ik weet eigenlijk ook niet hoe ik anders zou moeten reageren hoe stom dat ook klinkt. Ik wens je heel veel sterkte en je krijgt een knuffel (:



    Ohja, als je met iemand wilt praten, mijn gb en pb staan voor je open!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Audacity schreef:
    Naaawh :C
    Praat met ons als afleiding!


    Waarover? Ik weet het niet ... Ik ben leeg.
    Just not doing great. Feeling dead inside.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 23:00 ]


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    Waarover? Ik weet het niet ... Ik ben leeg.
    Just not doing great. Feeling dead inside.


    Ga een aandachtzuigende film of serie kijken die je niet binnenstebuiten kent, of niet, zodat je goed moet opletten. Zweedse detectives aangeraden, zijn erg goed, spannend, zuigen je aandacht en zijn lekker om te kijken. I dunno of je ergens sowieso zin in hebt om te doen, maar je kan altijd op zoiets terugvallen mocht je er behoefte aan hebben. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb niet zo'n zin in films, eerlijk gezegd. Of überhaupt ergens in... :/


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    Ik heb niet zo'n zin in films, eerlijk gezegd. Of überhaupt ergens in... :/


    Ik ken je niet persoonlijk en jij mij ook niet. Maar ik vond altijd al dat je echt fantastisch kan schrijven. Dus als je het niet zo met films hebt, kan je het ook van je afschrijven? Je hoeft het niet perse te delen, want het is persoonlijk. Van ervaring weet ik dat het wonderen kan doen.
    Heel veel sterkte meid (K)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 2:17 ]


    -

    Vampires schreef:
    Wij kennen elkaar niet, maar toch wil je even melden dat ik het écht heel erg voor je vind. Dit is echt ontzettend sneu en ik wens je daarom ook echt alle sterkte toe en ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat je je snel weer wat beter zult voelen. Echt onwijs veel sterkte!


    Heart in an amor.

    O, dat is wel ongelooflijk balen! Sterkte en neem de tijd, die zal het wel helen.


    You are beautiful, you are love.