• kben dus opzoek naar leuke verhalen om te lezen,

    i like :

    - Twilight : het liefs van the wolfpack
    - Tokio Hotel
    - spannede verhalen
    - misdaad verhalen
    - historische verhalen
    - fantasy verhalen
    - waar gebeurde verhalen

    i don't like

    - Justin Bier verhalen
    - One Direction
    - hunger games
    - harry potter


    thanx :D


    nobody's perfect

    Eendagsvlieg prinses



    Once there was a girl. A girl like you and me. Nothing extraordinary. But she was descendant of a queen. Which means she was a princess. She had to give up a lot of things to become a princess. It changed her whole life. But was she a princess like the princesses in the fairytales?

    "All my life I've been fighting my way upstream"
    "I love you, in the way I understand love"




    Ik heb nog steeds rollen nodig


    26 - 02 - '16

    Ik heb The Devil's Handbag, een verhaal over hoe een jongen verweven raakt in de wereld van vrijwillige prostitutie en morgen gaat mijn andere onbekende personen-verhaal Het Lavarijk van start, een mix van fantasy en science fiction over een volkje dat middenin de aarde leeft.


    Searching heavens for another earth

    You're my Oxygen, You're my World, You're my Everything. ||Jacob Black
    Stand Alones


    If we can't live together, we are going to die alone.

    Ik heb een Tokio Hotel verhaal dat al af is, maar die is best oud, dus ook nog in de oude schrijfstijl zeg maar.
    Kijk maar of je het wat vindt haha.


    Tell me about it, stud.


    Where soul meets body


    Het is jaar 1403 en er heerst een strenge dictatuur
    in het land Ariterra. De meeste mensen zijn straatarm
    en de omstandigheden zijn vreselijk.
    Dan bereikt het gerucht van een plek waar ziel en
    lichaam kruisen het oor van verschillende jongeren die
    allemaal even diepe verlangens hebben, verlangens die
    bewaarheid kunnen worden waar ziel en lichaam kruisen.
    Een zoektocht begint, vriendschappen worden gesloten,
    vijanden worden gemaakt en zelfs de koning stuurt
    troepen om een legende na te jagen.

    Onbekende personen
    Avontuur
    Fantasie
    ©CottonCloud


    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 16:26 ]


    yeehh

    Luck belongs to the brave


    'I am dangerous,
    I am seductive
    I am brave...
    and I am a traitor.'

    In a dangerous world in the future Europe, she has to choose: her home and family or the love of her life.

    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have.

    ~ Leuk? Neem een abo, ik waarschuw niet.
    ~ Ik hou van tips en opbouwende kritiek.
    ~ Gestart op 04/08/2012

    Actie - Science-fiction ~ Drama ~ Romantiek ~ Onbekende personen

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 16:27 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb een OP, hij heeft al tien hoofdstukken.
    It's five to twelve, darling.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.


    Het is 1895. Letitia Bennett is opgegroeid in Spanje. Ze heeft altijd vrijheid gekend en ze leerde op te komen voor haar eigen mening. Ze heeft geleerd om keuzes voor zichzelf te maken. Maar wanneer haar moeder en broer omkomen bij een bosbrand die hun kleine villa aan de kust volledig verwoest eist haar grootmoeder haar en haar zusje op. Haar vader wordt vermist op zee en haar grootmoeder verafschuwd de twee meisjes. Losgeslagen zielen zijn het. Ze stuurt Letitia naar een kostschool in de buurt van Londen om te voorkomen dat haar reputatie besmet wordt. Fiona is makkelijker te temmen en blijft achter op het landgoed van Oxford. Op Dowd kan Letitia haar draai niet vinden en ze voelt zich eenzaam. Ze geniet van de tekenlessen en ook de andere lessen doen haar deugd. Ze wil graag haar horizon verbreden hoewel dat best moeilijk is. Ondertussen verlangt ze hevig naar Spanje en naar vrijheid.Ze mist de zee en het strand. Dan leert ze Delicia kennen. Delicia is een aardig meisje en 's nachts betrapt ze haar wanneer ze door de gangen van Dowd sluipt. Delicia neemt haar mee naar de zigeuners. Letitia vind haar vrijheid en plezier. Ze leert de bittere Robyn kennen en de mysterieuze Ravi. Maar ze zit gevangen in haar eigen wereld. Haar kooi van pracht en praal. Is ze in staat om te ontsnappen? En is alles wel wat het lijkt?


    - Amoris productions
    - Geen standaard roman
    - 14+
    - Aanklikbaar plaatje

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 19:58 ]


    Chasing goals.