• Hebben afstand en mijn schoonmoeder gewonnen. Eigenlijk wil ik dit nauwelijks op Q delen, maar een aantal van jullie leeft al zolang met ons mee en het doet zo'n zeer, dat ik het toch wil delen. De relatie tussen mij en Val is over.
    Dit omdat ik hem gisteravond vroeg of we ooit gelukkig samen zouden kunnen wonen, gezien hij niet naar Europa wilt eigenlijk en ik niet naar Nieuw Zeeland. Eén van ons zou hierdoor hoe dan ook ongelukkig worden, zelfs al zou het pas na een aantal jaar gebeuren en iets wat ik nooit verwacht had is dus ineens gebeurd. Ik heb hem de keuze gegeven om voor zijn eigen geluk te kiezen of voor ons samen. Hij gaat dus voor zijn werk en zijn leven, hoe graag we allebei ook zouden willen dat het anders had gekund ... Verder kan ik er echt nog even niet teveel over kwijt, want het is veel te vers.
    Ik weet in ieder geval wel dat ik er niet aan moet denken om me ooit nog zo diep aan iemand te binden ... Want ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld, zelfs niet in de meest depressieve periode van mijn leven waarin ik zelfmoordneigingen had. Die heb ik nu niet, maar het voelt wel alsof ik van binnenuit heel langzaam aan het afsterven ben, nu ik me heel langzaam begin te beseffen dat het echt over is ... Dat hij me zelfs van facebook verwijderd heeft (ik denk omdat het te pijnlijk is om elkaar te zien op dit moment) en ... Ja, I don't know.
    In ieder geval, jullie weten het. Ik zal dus ook mezelf een paar dagen terugtrekken uit wat dingen en misschien niet iedere keer even vrolijk reageren, dus alvast mijn excuses daarvoor...En het leven is veel te fucking oneerlijk.


    Til hug og blod.

    Ik vind het heel erg voor je, ik weet eigenlijk ook niet hoe ik anders zou moeten reageren hoe stom dat ook klinkt. Ik wens je heel veel sterkte en je krijgt een knuffel (:



    Ohja, als je met iemand wilt praten, mijn gb en pb staan voor je open!

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 14:56 ]


    26 - 02 - '16

    ik weet hoe kut het voelt :(
    als je behoefte hebt om te praten (wat eigg meer helpt dan verwacht) kun je me gewoon pben

    sterkte
    xx


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wow, wat verschrikkelijk jammer. Ik heb totaal geen ervaring met dat soort situaties dus ik kan je verder niet echt helpen ofzo, maar ik vind het echt jammer voor je. Veel, veel, veeeeel sterkte toegewenst, ik hoop dat je er zo snel mogelijk terug bovenop geraakt.(flower)


    effort never betrays you

    Bedankt voor de aanbiedingen, maar ik denk niet dat ik -hoe fijn het ook bedoelt is- voor de details naar een onbekende ga berichten. Het even kwijt kunnen is al zwaar genoeg.


    Til hug og blod.

    Wow, dat is echt verschrikkelijk! Heel veel sterkte toegewenst!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat is wel heel heftig. Ondanks dat ik er totaal geen ervaring mee heb, kan ik me toch een beetje voorstellen hoe je je voelt. Ik hoop dat je er gauw weer bovenop komt, heel veel sterkte!
    Probeer ondertussen anders zoveel mogelijk afleiding te zoeken?

    Strider schreef:
    Dat is wel heel heftig. Ondanks dat ik er totaal geen ervaring mee heb, kan ik me toch een beetje voorstellen hoe je je voelt. Ik hoop dat je er gauw weer bovenop komt, heel veel sterkte!
    Probeer ondertussen anders zoveel mogelijk afleiding te zoeken?


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Wij kennen elkaar niet, maar toch wil je even melden dat ik het écht heel erg voor je vind. Dit is echt ontzettend sneu en ik wens je daarom ook echt alle sterkte toe en ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat je je snel weer wat beter zult voelen. Echt onwijs veel sterkte!


    Chaos is a ladder.

    Wow, heftig meid! Al die verhalen over jou en Val vond ik zo lief enzo. Sterkte!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    No, echt waar? Dit had ik echt niet verwacht, ook niet na je topic van gisteren. Wat vreselijk naar... Ik weet echt niet hoe ik hierop moet reageren. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt, ik leef met je mee!


    i put the fun in funeral

    Ik ken je niet en heb nog nooit tegen je gesproken ofzo, maar ik vind het wel erg voor je en leef met je mee. Het is begrijpelijk dat je je even terug wilt trekken in je eigen wereldje - zolang je jezelf er maar niet té lang in opsluit. Er zullen vast wel mensen zijn die voor je klaarstaan! Het zal tijd vragen, maar.. na regen komt zonneschijn (:


    There will be beauty from pain.

    Awh. Dat is kut voor je maar uiteindelijk was het misschien wel de beste keuze, hoe dan ook ik hoop dat je je geluk terug vind. :3


    None but ourselves can free our minds.

    owwwwwwww :| that's crappy...
    *gives you a hug*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik vind het echt stom voor je. Jullie zijn al zolang samen. Ik zou er ook helemaal kapot van zijn. Heel veel sterkte!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Audacity schreef:
    No, echt waar? Dit had ik echt niet verwacht, ook niet na je topic van gisteren. Wat vreselijk naar... Ik weet echt niet hoe ik hierop moet reageren. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt, ik leef met je mee!


    Dat had er ook niks mee te maken, maar helaas volgde later die avond wel een aanleiding naar een serieus gesprek en heeft hij de keuze gemaakt. En hoewel ik het snap en hem die keuze gegeven heb, vind ik het erg dat hij nu niet doorgezet heeft. Ik weet echt even helemaal niet wat ik nu met mijn leven moet gaan doen. Wil dan ook het liefste op bed kruipen en er niet vanaf komen ...Maar helaas moet ik over een uur alweer gaan werken.


    Til hug og blod.