• Ik werk nu al een tijdje aan mijn story 'Jongens huilen niet' en ik heb nog maar 5 lezers, wat ik graag zou willen uitbreiden! Hier is een samenvatting:

    Daniël (15) is een normale tiener die dagelijks de consequenties van perfectie en populariteit onder ogen ziet. Zodra hij blijft zitten in de derde klas en naar een nieuwe school moet raakt hij bevriend met een populair groepje jongens, waarbij kleding en lef een grote rol speelt. Tot Daniël op een gegeven moment realiseert dat hij verliefd is geworden op een jongen uit de groep, Floris (16), een veel drinkende tiener in de vierde klas, en lijkt alles ineens onmogelijk. Zo komt Daniël klem te zitten tussen leugens en de werkelijkheid. Een verhaal vol angst, vriendschap, populariteit en geheimen, maar ook liefde en moed. Voor iedere tiener, ongeacht geaardheid, die met de dagelijks sleur van het school leven te maken heeft.


    Alsjeblieft, lees het en laat een reactie achter. Ik wil hiermee naar een uitgever gaan als het af is dus elk advies is zeer welkom!

    Alvast bedankt!


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Spreekt me best aan eigenlijk, zou het wel willen lezen.


    Like you took me to heaven.

    jongens huilen niet, vind ik btw een goede titel! een keer wat anders dan al die engelse titels : )
    ik zou het wel willen lezen ^^

    Captivity schreef:
    jongens huilen niet, vind ik btw een goede titel! een keer wat anders dan al die engelse titels : )
    ik zou het wel willen lezen ^^


    Thanks! Ik heb nu twee hoofdstukken af. Ja, ik vind die Engelse titels wel leuk maar een beetje ongepast. Ik had overwogen het 'Boys don't cry' te noemen, geef ik toe. Haha.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 10:17 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    ShouldBeMe schreef:
    Spreekt me best aan eigenlijk, zou het wel willen lezen.


    Thanks! Heb net twee hoofdstukken af, dus als je het wilt lezen..

    [ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 10:02 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.