• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:15 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik kijk hem boos aan. "jullie denken alleen aan jezelf en aan geld. Ooit gedacht aan Emily en Finn. En mijn vaders. Jullie zijn een stel egoïsten bij elkaar" schreeuw ik en smijt het bord met tsja ik weet het niet, naar hem en gelukkig was het raak.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik grom als het bord tegen mijn sweater aankomt.
    Ze heeft geluk dat het niet erg vlekt.
    'Vuile slet' sis ik, en loop naar haar toe.
    Ik ram mijn vuist een paar keer hard op haar gezicht, 'eindelijk klaar met je spelletjes?' sis ik...


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zie Tyler op me af komen en hij scheld me ui voor hij zijn vuist een paar keer hard in mkijn gezicht duwt. Ik kreun terwijl bloed uit mijn neus stroomt.
    "ik ben geen slet" sis ik terug."hoor je me ik ben geen slet" schreeuw ik boos naar hem terwijl ik hem naar achteren duw. Nu was het balen dat de deur neit open was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Ben je wel,het enige wat je bent is een vieze fucking hoer' sis ik kil.
    Ik loop naar haar toe en grijp haar keel, daarna knal ik haar hoofd hard tegen de muur. 'Laat dat maar duidelijk zijn' sis ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik hap naar lucht als hij in mijn keel grijpt en met mijn hoofd tegen de muur bonkt. Gelijk voel ik een steek "dat.. ben ... ik .... niet" sis ik met moeite erit. Mijn hoofd begint te bonzen van het weinige zuurstof en van de klappen.
    Met mijn kracht trap ik hem zo hard als ik kan in zijn edele. Ik zie dat hij even van me afgeleid is en snel ren ik naar de deur. Ik zie dat de sleutel erop zit want dit had hij niet verwacht. Ik draai de sleutel om en open de deur. Ik zie dat Tyler weer omhoog is en ren zo hard mogelijk naar boven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Godverdomme!' grom ik, en ren haar snel achterna.
    Als ik bij haar ben duw ik haar met gemak tegen de grond.
    Ik trap haar een paar keer, en trek haar daarna mee aan haar haren.
    'Als je nog een beetje slim bent stop je nu met je spelletjes' sis ik...


    El Diablo.

    Rachel
    Ik slaak een gil als ik tegen de grond geduwd wordt. Ik was blij dat Em niet in mijn buik zat. Hij trapt me een paar keer hard en trekt ana mijn haren mee. "laat me los" hysterisch begin ik te gillen en rond te spartelen. ik wou naar Em toe en ze moesten me laten gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik trap haar tegen haar gezicht.
    ´Hou je bek even slet´ sis ik, en trek haar mee..


    El Diablo.

    rachel
    "dat ben ik verdomme niet" schreeuw ik terug.
    ik slaak weer een gil omdat ik een trap in mijn gezicht voel en begin terug te schoppen

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 8:52 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    ´Weetje wat Micheal zei= Je mag alles met haar doen, als ze maar niet dood gaat´ zeg ik grijnzend.
    Ik trap nog een paar keer in haar gezicht, en gooi haar dan via het trappetje weer in het hok.
    Ik sluit de deur, en open nog even het raampje.
    ´En je blijft altijd een slet´ zeg ik, en sluit het raampje en vertrek...


    El Diablo.

    rachel
    Ik kruen als ik van het trappetje naar beneden gegooid word.
    Stil bleef ik liggen, mijn hoofd bonsde en mijn zicht was wazig van de trappen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Je hebt een punt,' gaf ik toe. Op dat moment begon Emily te huilen, ik zuchtte en ik liep naar haar kamer toe om haar te sussen, maar ze bleef huilen dus ik nam haar mee naar Santana en probeerde haar daar te sussen. Was Rachel hier maar bij, ik vond het moeilijk om te zien wat Emily nodig had of wilde. 'Denk je dat ze honger heeft?' vroeg ik aan Santana


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ik kan nog 20minuten daarna moeti k naar scouting tot 3 uur]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    ´Denk het´ zeg ik.
    ´Geef maar, kan jij wat maken´ glimlach ik, en steek mijn armen uit naar Emily..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik keek haar dankbaar aan en legde de huilende Emily voorzichtig in haar armen. 'Dank je, Santana.' bedankte ik haar waarna ik naar de keuken liep om een flesje voor haar te maken en op te warmen. Na een tijdje is het klaar en controleer ik of de temperatuur goed is. Daarna liep ik terug naar Santana. 'Wil jij haar flesje geven ' vroeg ik aan haar, misshien vond ze dat wel een keer leuk?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.