• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:15 ]


    El Diablo.

    Santana

    Ik keek naar mijn Iphone, en dan weer terug naar de film.
    Niet heel eng ofzow..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Hij duwde me voorzichtig weer terug in bed en ik glimlachte zwak. 'Dat wil ik wel elke dag' zeg ik grijnzend en kijk hem lief aan. Hij was echt zo lief en hij verzorgd me ook gewoon goed. 'Ik hou van je, Kurt' zeg ik gemeend en liefdevol. Waarnaar ik mijn mond open doe, dan kon hij het erin stoppen en kon ik lekker van zijn eten genieten. Hij stopte het erin en ik eet het op, ik maakte een goed keurend geluidje, dat ik het lekker vond. En deed mijn mond weer open.

    David Lopez:

    'Dat ziet er inderdaad er goed uit' zeg ik grijnzend, waarnaar hij naar ons toe liep en nu bij ons stond. 'Dan kan ik je nu officieel je van harte welkom heten bij de bende' zeg ik grijnzend en geef hem een harde klap op zijn rug, als teken van welkom en glimlach. Hij was echt aardig en we konden zeker vrienden worden.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Maar als ik het iedere dag doe, is het niet bijzonder meer.' zei ik lachend, hij was toch zo schattig. Ik lachte lief toen hij zijn mond weer opende deed en drukte snel een kusje op zijn mond. Die zag hij niet aankomen, waardoor ik even in de lach schoot en hem daarna serieus verder voedde. 'Ik hou ook heel veel van jou, Blaine.' zei ik gemeend terug. Ik besloot om de confrontatie met Jayden en Luke voor me te houden. Ik wilde dat hij nu even niets aan zijn hoofd had en rustig beter kon worden. 'Bella is zo'n schat,' glimlachte ik tijdens het voeden door. 'Ik heb haar over de verloving verteld en ze was echt zo enthousiast.' vertelde ik glimlachend aan hem.

    Finn Hudson[\b]

    ik lachte omdat Santana weer op haar Iphone keek. 'Volgens mij vind je het toch stiekem eng.' vroeg ik om haar een beetje te plagen. Ik zag aan haar dat ze het niet eng vond, maar het was gewoon leuk om zo tegen haar te doen.

    Jayden Ian Archibald [\b]

    'Thanks, mate.' glimlachtte ik dankbaar naar bem. Ik keek van Luke naar David en vroeg me af wat er nu zou gebeuren. 'Dus wat gaan we nu doen? En wat doe je zoal als je geen mensen neerschiet of ontvoerd?' vrieg ik grijnzend.

    [Sorry voor mijn traagheid, zit weer op mijn mobiel.]

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 19:44 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik moet eten! Kom hopelijk dalijk terug, anders zit mijn moeder erop. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Santana

    Ik kijk hem aan en steek mijn tong uit.
    'Nee, ik verveelde me ' lach ik.


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Oh, dus mevrouw verveeld zich, hé?' vroeg ik lachend en zette de volume iets zachter. 'Misschien was film kijken toch niet zo'n goed idee.' mompelde ik lachend tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik grijns breed, en ga nieuwsgierig wat dichter bij hem zitten.
    'Heb jij een beter plan dan?' lach ik...


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Dat is echt leuk' zeg ik gemeend en lief en deed mijn mond weer open en at het weer op. 'Ik ga Finn trouwens vragen, als mijn eerste getuigen of hoe je dat ook moet noemen' zeg ik lachend en kijk hem verliefd aan. 'Jij moet trouwens ook eten' zeg ik streng en kijk hem aan van, -neem-een-paar-hapjes blik. 'Elke dag is het met jou bijzonder, Kurt' zeg ik gemeend en lief. Ik probeer weer echtop te zitten, wat Kurt niet leuk vindt, maar ik wou hem liefdevol zoenen. Ik negeerde de pijn en zat eindelijk recht en zoende hem liefdevol en teder op zijn lippen. Ik wou zijn lippen op de mijne en zoende uiteindelijk hartsstochtelijk.

    David Lopez:

    'Dat leg ik je uit' zeg ik glimlachend en sla een arm om zijn schouder en leid hem door het gebouw. 'Als we geen mensen ontvoeren of neerschieten, kan jijzelf bepalen, wat jij wilt doen' leg ik uit aan hem. 'Bijvoorbeeld, je kan tv kijken, mensen in de gaten houden in hun cellen of hun irriteren' zeg ik lachend. 'Je kan naar buiten gaan om wat leuks te doen, wat jijzelf leuk vind om te doen' vertel ik glimlachend. 'Hier zijn de wc's, hier is de woonkamer, badkamers, slaapkamers, maar je mag ook gewoon thuis slapen dat is geen probleem' leg ik uit rustig uit. 'Waar Micheal zat is de kamer waar je kan zien wat mensen doen, dus ook in de cellen. We hebben twee afdelingen. De eerste afdeling is voor mensen die maar een paar dagen verblijven en de tweede voor een langere tijd tot altijd, maar dat ligt er natuurlijk aan wat voor persoon het is en wat hij of zij heeft gedaan' leg ik lachend uit en wijs alles aan voor Jayden.


    One Who Travels A Higher Path.

    [ben er]
    Rachel
    Ik kijk weer even rond, mijn flesje dronk ik leeg en gooide ik in het rondte.
    Toen bedacgt uj wat, Ik brak al het brood in stukjes en propte het in de fles, ik had geen honger dus datmaakte niets uit. jToen het flesje gevuld was het redelijk zwaar. Ik mikte op een van de camera's en raakte ereen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik was bezorgd en wilde tegen hem zeggen dat ik het geen goed idee vond, dat hij rechtop ging zitten. Maar voordat ik iets kon zeggen, drukte hij liefdevol zijn lippen op de mijne en zoende hij me hartstochtelijk. Ik zette het eten snel op het nacht kastje en ook mijn lippen kwamen in beweging en zoenden hem liefdevol en hartstochtelijk terug. Ik legde mijn handen op zijn borst en duwde hem voorzichtig weer plat op bed, waardoor ik nu op hem lag maar wel goed uitkeek voor zijn arm. Ik haalde mijn lippen van de zijne en probeerde hem streng aan te kijken, maar mijn veraderlijke lippen bleven in een glimlach hangen. 'En nu blijf je liggen en rust je lekker uit.' zei ik streng, maar ik kwam niet echt streng over en keek hem vervolgens weer verliefd aan en zoende hem weer hartstochtelijk. Daarna klom ik bij hem in bed, met het bord eten bij ons en gaf hem weer eten en at zelf ook mee. 'Je bent echt lief en Finn zou dat geweldig vinden. Ik vraag denk ik Bella.' zei ik terwijl ik even met mijn handen door zijn haren woelde. Ik kon het niet laten.

    Jayden Ian Archibald

    David gaf me een rondleiding en vertelde alles aan me, het was echt aardig van hem. Ik luisterde aandachtig naar wat hij te zeggen had. Ik vond het interessant en eigenlijk had ik spijt dat ik meteen niet mee had gedaan. 'Het is nog beter dan ik dacht,' zei ik glimlachend waarna ik David onderzoekend aankeek. 'Hoelang zit jij eigenlijk in de bende?' vroeg ik belangstellend aan hem.

    Finn Hudson

    'Niet echt,' gaf ik zuchtend toe, het was best laat, we konden nergens heen omdat Emily sliep en verder was er niks te doen. 'Heb jij soms een beter idee?' vroeg ik aan haar.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 20:48 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ik ga, ik ben morgen maar om 11 uur moet ik ff op nichtje en neefje passen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte lief, toen hij met zijn handen in mijn haren zat en zoende hem zachtjes. Nu kon ik er beter bij, bij zijn lippen, aangezien hij nu half op me lag en nog steeds me af en toe voerde. Gelukkig at hij zelf ook wat en luisterde wat hij zei. 'Ik zal braaf liggen, als jij de hele tijd bij me ligt, zodat ik kusjes aan je kan geven' zeg ik verliefd en at weer verder. 'Hij is mijn beste vriend, tuurlijk zou hij dat geweldig vinden. Trouwens morgen komt hij weer met Emily, dat had hij me gesmst' zeg ik glimlachend en blij. Ik was echt blij dat hij morgen kwam met mijn schattige nichtje. Kon ik haar weer in mijn tedere armen leggen en met haar knuffelen. Ik keek Kurt lief aan en zoende hem weer liefdevol.

    David Lopez:

    'Dat is het ook, het is niet alleen dat we agressief zijn en dat we alleen maar mensen ontvoeren en neerschieten. In de bende zelf zijn we ook gewoon aan elkaar gehecht geraakt. Natuurlijk niet allemaal, maar ik heb mensen hier die mijn familie zijn' zeg ik glimlachend. 'Al 8 jaar, op mijn 13de ben ik weggelopen door familieproblemen en Micheal had me gevonden en gevraagd of ik bij zijn bende kwam. Er waren mensen hier in de bende die me opvoedde en alles leerde, wat ik moest leren als kind' zeg ik simpel en trok er niets van aan, dat ik dat zei. 'Ze zijn hier echt aardig, alleen laatste tijd komen er veel mensen bij die agressief zijn en die moeten we voorlopig niet meer hebben, zulke jongens zoals jouw, moeten we pas hebben' zeg ik grijnzend.

    (Ik heb echt nu het gevoel dat David pas echt een leider kan zijn. XD Trouwens Kurt heeft het al gevraagd of Bella dat wou. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Santana

    Ik haal mijn schouders op, en kijk hem aan.
    Ik tik met mijn nagels op mijn been, en zucht..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    We hadden alles opgegeten en ik zette het lege bord op het nachtkastje. 'Ik kan ook niet wachten om haar weer te zien.' zei ik glimlachend waarna ik Blaine's wang streelde. 'En ooit hebben we zo'n schattig lief kindje voor onszelf.' zei ik dromerig en glimlachend. 'Wist je dat je bij adoptie kunt kiezen wat voor geslacht het wordt? Ik wil een jongentje en een meisje.' zei ik gelukkig en leunde met mijn hoofd op zijn borst maar ik keek hem wel aan. 'Maar dat is nog ver weg, voor nu gaan we lekker ons nichtje verwennen.' glimlachte ik, ik trappelde een beetje met mijn voeteen tegen het bed, zoals ik altijd deed als ik vrolijk was. Ondanks dat we in het ziekenhuis lagen en ondanks de situatie was ik best vrolijk. Ik keek naar mijn kleding en zag dat ik nog ziekenhuis kleding aan had. Ik ging van Blaine af en pakte de sporttas en haalde zijn slaap shirt eruit. 'Je wilt vast iets comfortabel aan.' vermoedde ik waarna ik de dekens van hem afsloeg en mijn vingers naar de knoop van zijn broek liet glijden. Ik opende het en trok zijn broek uit, zodat hij in zijn boxer lag. Vervolgens trok ik zijn shirt heel erg voorzichtig uit, vanwege zijn arm. Ik liet mijn ogen stiekem over zijn gespierde boven lichaam glijden en grijnsde terwijl ik zijn slaaps shirt aantrok bij hem. Dit zou veel lekkerder liggen voor hem. Zelf trok ik ook mijn slaap shirt en broek aan en ging ik weer half op hem liggen en drukte ik een kusje op zijn kaaklijn.

    Jayden Ian Archibald

    'Fijn om te horen,' zei ik gemeend, ik voelde me gevleid omdat ze mensen zoals ik nodig hadden. Hij had wel een punt, we konden verder komen met mensen zoals David en ik, aangezien wij rustiger waren. Mensen vermoedden zo ook minder snel dat we in een bende zouden zitten en konden meer bereiken. Ik wist niet precies hoe ik moest reageren, nadat hij zijn verhaal had verteld aan mij. Moest ik zeggen dat ik het rot vond voor hem? Al gauw wist ik het. 'Waarschijnlijk is het dan beter, dat het zo gelopen is.' zei ik gemeend. Al gauw meende ik het niet als ik zulke dingen tegen iemand zei. Maar deze keer meende ik het wel. Zelf had ik namelijk ook geen geweldige jeugd gehad, maar dat wist niemand en ik dacht er nooit aan. Snel probeerde ik mijn gedachten op iets anders te focussen. 'Het is beter zo.' zei ik er nog achteraan.

    [Oh, ik dacht dat dat ging over een bruidsmeisje XD Maar dan was het dus een misverstand van mij, dus doe maar alsof Kurt dat nooit zei tegen Blaine, haha XD En sorry voor de late reactie, mijn nicht wilde ''even'' haar facebook checken XD]

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 21:50 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn Hudson

    Ik liet mezelf tegen de rug van de bank en sloot even voor een paar seconden mijn ogen, deze dag was ongelofelijk zwaar, en dat had zo zijn sporen achter gelaten. Maar toch zou ik niet kunnen slapen, door alle spanningen van vandaag.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.