• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:15 ]


    El Diablo.

    David Lopez:

    Ik kijk hem verbaast aan, toen hij dat zei en keek even weg. Eén van de leiders worden en samen met hem samenwerken en alles. Ik glimlachte breed en kijk hem aan. 'Heel graag, Mich. Ik zal je niet telerustellen' zeg ik blij en kon het niet geloven. Nu was ik ook een leider en ik ging Micheal helpen en mijn plannen aan hem vertellen. 'Bedankt, man' zeg ik uitgelaten en geef hem snel een mannelijke knuffel. 'Alleen één ding snap ik iets niet' beken ik eerlijk. 'Waarom hebben we Rachel? En ben je verliefd op haar? Wat zijn je plannen met haar?' vraag ik alles en kijk hem afwachtend aan.

    (@Fashionitaa: Ik ga jouw wel missen hoor!! D: En ik kan ook niet zonder jou. XD LOL. Maar ik vind het goed, dat we een nieuwe dag doen, aangezien we nu wel erg lang bezig zijn met deze dag. XD Maar als iedereen het goed vind en weer online zijn, kunnen we een nieuwe dag doen? En veel plezier met het uiteten, Chey!! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Micheal

    Ik lach en kijk hem aan.
    'Ik zou haar leuker vinden als ze een nosejob zou nemen maarja' mompel ik.
    'En de jongens hadden een boksbal nodig, en Rachel is nou niet de leukste dus..'


    El Diablo.

    David Lopez:

    'Dat kan ik me begrijpen, dat ze niet echt de leukste is. Meer de irritanste, alleen voor hoelang wil je haar hier houden? Of je kan haar neus zo kapot maken, dat ze dat wel moet doen' zeg ik lachend en stel het voor aan hem. Ik kijk hem lachend aan en kijk hem afwachtend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Micheal

    'Volgens mij heeft Tyler dat al gedaan' zeg ik droogjes.
    'Mhm, geen idee, tot haar dood ofzo' antwoord ik op de hoe-lang-vraag


    El Diablo.

    Rachel
    "maar je zit wel in het groeje zak" mompel ik en kijk hem chagerijnig aan.
    Mijn neus drupte nogsteeds van bloed en mijn rechteroog begon dik te worden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [btw ik vind het een goed idee]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    David Lopez:

    'Mmhhh...Oke' zeg ik bedenkelijk en knik dat ik het begreep. Ik stond op en glimlach naar hem. 'Maar bedankt' zeg ik dankbaar, dat hij me nu een leider heeft gemaakt en nu kon ik hem helpen. Ik geef hem nog een vriendschappelijk schouderklop op zijn schouder en liep weg. Ik gaapte misschien was het wel tijd om naar bed te gaan, morgen zou het wel weer een lange dag zijn en ik zag Jayden morgen wel weer. Ik liep naar mijn kamer en deed mijn slaapkleding aan, waarnaar ik naar bed ging.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jayden Ian Archibald

    'Sinds pas, en wie zegt dat ik hier zit om jou zo nodig te ontvoeren?' vroeg ik gemeen aan haar, zonder op antwoord te wachten schoof ik het raampje dicht. Ik besloot om maar weer naar huis te gaan, het was al laat en morgen weer een nieuwe dag. Ik ging naar huis toe en kroop in bed en viel al snel in slaap.

    Finn Hudson

    Als Emily het flesje op heeft haal ik haar uit de armen van Santana en klop ik zachtjes op haar rug, zodat ze een boertje kan laten. Als ze dat had gedaan doezelde ze al snel weer in slaap, maar ik legde haar even in de Maxi-cosi. 'Het is al laat, moet ik je thuis brengen? Ik heb namelijk liever niet dat je alleen over straat loopt, met die bende zo actief.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Ja, is goed' zeg ik.
    Ik sta op, en trek snel het riempje van mij hak goed.
    Vervolgens doe ik mijn leren jasje aan...


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik nam Emily in de maxi-cosi mee naar de auto en liet Santana uitstappen en reed naar haar huis. 'Zo, dan ben je nu weer veilig thuis.' glimlachte ik na aankomst. 'Zie ik je morgen op school?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Waarschijnlijk wel' zeg ik lachend.
    Ik draai me naar hem om.
    'Ik zeg het nog eens, je bent een goed gezelschap' grijns ik, en grijnzend plaats ik een kus op zijn wang.
    Vervolgens loop ik naar de deur, en ik loop naar binnen...


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik glimlachte door haar, het was echt heel gezellig met haar en ze was echt lief. Ze was echt een hele goede vriendin van me. Ik reed terug naar huis en parkeerde de auto voor mijn huis een haalde de slapende Emily eruit. Ik hoopte dat ze een goede slaper was en de hele nacht doorsliep. Ik liep naar haar kamertje en drukte liefdevol een kus op haar hoofd. 'Slaap lekker, schatje.' fluisterde ik lief naar haar waarna ik haar in haar bed stopte. Ik nam de babyphone mee naar mijn kamer en liet mezelf op bed ploffen en viel al snel in slaap.

    [Volgende dag?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Jep]


    El Diablo.

    (Yup!!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Santana

    Zodra ik wakker ben loop ik gapend naar mijn douche. Ik neem een snelle douche en loop dan naar mijn kledingkast. Snel trek ik mijn rode lingerie aan en daarover het cheerio uniform. Ik doe snel mijn make-up en doe mijn haar in een strakke staart. Eenmaal beneden neem ik een snel een machiato en eet snel wat. Daarna pak ik mijn tas in en vertrek...


    El Diablo.