• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:15 ]


    El Diablo.

    Santana

    'Mhm, het was zeker een hele zware dag' lach ik.
    Ik leun wat tegen hem aan, en kijk hem grijnzend aan..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik keek toe hoe hij mij uitkleede en me slaapkleding aantrok en bij hem zelf. Hij ging weer half op me liggen en drukte een kusje op mijn kaak en ik drukte mijn lippen op de zijne. 'Ik wil niets liever dan met jou twee schattige kindjes hebben. Inderdaad, een jongetje en een meisje. En ik kan niet wachten op ons bruiloft. Ik heb er al nu zin in en vooral het huwelijksnacht' zeg ik grijnzend en zoen hem weer zachtjes en vervolgens druk ik tedere kusjes in zijn nek. Met mijn goede arm trek ik goed de deken over ons heen en ging onder zijn shirt en streelde zijn onderrug. Ik had zoveel zin in de bruiloft en in de huwelijksnacht. Ik wou gewoon zo graag samen met hem leven, dalijk een eigen gezin en in de bossen wonen. Ik hield zoveel van hem en niemand kwam er tussen. Ik zou Kurt zo gelukkig mogelijk maken, als dat kon. Ik wou dat hij gelukkig was met mij. 'Ik hou zoveel van jou, Kurt' zeg ik zachtjes en druk nog meer tedere kusjes op zijn gezicht en nek.

    David Lopez:

    'Achjoh, ik zit er niet mee' zeg ik zwak glimlachend en keek hem serieus aan en draai me om naar hem, dat het verzorgd dat we beiden stil stonden. 'Het maakt me niet echt niet uit en de hele bende weet het. Mijn moeder was overleden toen ik 5 jaar was en mijn vader probeerde me verder op te voeden, alleen hij raakte aan de drank en drugs' vertel ik hem simpel en keek hem aan. 'Omdat hij verdriet had, uiteindelijk sloeg hij me en maakte me agressief. Toen ik 13 jaar was ben ik weggelopen en zat ik op een gegevend moment hier, Henk heeft me opgevoed. Hij was toen in de tijd 20 jaar en nu is hij 28. Hij heeft me sterker in mijn schoenen laten staan en van me agressiefietijd afgeleerd. Ik ben hem dankbaar voor alles' vertel ik zwak glimlachend. 'Dus ik zit hier niet mee en waarom ik je dit vertel. Uiteindelijk kwam je er toch vroeg of laat te weten' zeg ik vervolgens schouder ophalend. 'Ik heb door Henk nu betere jeugd daarna gehad en ben nu geworden, wie ik werkelijk ben' zeg ik tenslotte.

    (Blaine vergeet het. XD En het maakt niet uit!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Hij drukte kusjes in mijn nek waardoor ik genietend mijn ogen sloot. Hij trok met zijn goede arm de dekens over me heen en streelde zachtjes mijn onderrug. Ik staarde verliefd uit mijn ogen en genoot nog van zijn kusjes in mijn nek en gezicht. 'Vertel me het alsjeblieft.' zei ik smekend toen hij begon over de huwelijksnacht. 'Alsjeblieft?' vroeg ik terwijl ik hem met puppy-oogjes aankeek. ik liet mijn handen onder zijn slaap shirt aan en streelde zijn onderbuik liefdevol.

    Jayden Ian Archibald

    'Daarom zeg ik, uiteindelijk is dat beter.' zei ik naar waarheid, zijn verhaal was best schrikbarend, maar het was maar goed dat hij weggelopen was. Ik twijfelde even, zou ik mijn verhaal aan hem verhalen? Hij had de zijne verteld, maar niemand wist het van mij.

    Finn Hudson

    'Nogal al,' verzuchtte ik.
    Ik sloot mijn ogen even.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik glimlach.
    'Poor you' grinnik ik...


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Je hoeft alleen maar door te denken, toen jij dat zei' zeg ik als hint en grinnik zachtjes. Ik voelde dat hij mijn onderbuik streelde, waardoor ik kippenvel kreeg en zachtjes kreunde. Ik drukte nog steeds kusjes op zijn gezicht en nek, terwijl hij nadacht. Het was niet zo moeilijk, toen hij dat zei. Hij moest gewoon even diep nadenken en doordenken. Met mijn goede hand ging ik in zijn broek en streelde zijn ene bil en kneep er zachtjes in. Ik kon gewoon niet van Kurt afblijven, hij was gewoon zo onweerstaanbaar.

    David Lopez:

    'Inderdaad en ik heb er geen spijt van' zeg ik glimlachend. Natuurlijk vond ik het moeilijk om dit zo tegen hem te vertellen, het was altijd een zwakke plek geweest, het deed pijn om zo terug te denken, maar ik had er mee leren leven door Henk. Henk was mijn redding geweest, hij had me sterker in mijn schoenen laten staan en echt soort als mijn broer geworden. Hij geeft om me, ook al merkte je er niets van, maar dat deed hij wel. Ik glimlachte naar Jayden en knikte bemoedigend, dat het goed kwam met hem in de bende. 'Wil je wat drinken?' vraag ik glimlachend.


    One Who Travels A Higher Path.

    (Ik moet gaan slapen! D: Morgen reageer ik wel op alles. Tot morgen en slaaplekker! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik dacht goed na en keek hem met grote ogen aan. 'Nee..' zei ik geschrokken, ging hij dat nou letterlijk doen? Ik keek hem vervolgens met pretoogjes aan genoot van zijn kusjes in mijn nek en gezicht. Zijn ene hand ging in zijn broek en streelde mijn bil en kneep er zachtjes in. Ik kreunde zachtjes door zijn handelingen en liet mijn andere hand in zijn boxer glijden en streelde zijn geslachtsdeel. Blaine en ik konden gewoon niet van elkaar afblijven, maar dat vond ik echt niet erg. 'Maar wat als ik jou onder de chocolade saus houd?' fluisterde ik zwoel in zijn oor en likte plagend mijn lippen.

    Jayden Ian Archibald

    'Lekker,' knikte ik glimlachend. 'Doe maar wat, maakt niet uit wat.' zei ik. Ik wist niet precies wat ik moest zeggen hierover. Ik voelde me ergens schuldig, dat ik niks zei. Maar ik had het gewoon nooit had iemand verteld. Het was niet dat ik me ervoor schaamde of zo, ik haatte het om me zo bloot te stellen aan anderen.

    Finn Hudson

    Ik grinnikte om wat ze zei en ging iets verder liggen, zodat zij iets dichter op me kwam te liggen. 'Valt wel mee, hoor.' zei ik droogjes. 'Zo slecht heb ik het niet, ik heb een dochtertje, geweldige vrienden. Dus waarom zou ik zeuren?' zei ik een beetje vermoeid.

    [Slaap lekker!!! Oh, ik moet ook gaan -.-]

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 10:05 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik grinnik, en haal mijn schouders op.
    'Weet niet' grinnik ik...


    El Diablo.

    Luke
    Ik luisterde naar Dave's verhaal, ik had het al half gehoord maar nog nooit helemaal. 5n preciepe leek het een beetje op mijn leven " je hebt mazzel dat er voor je iemand was" zucht ik. ik heb hetmet mijn vader moeten doen.

    Rahel
    Ik geeuwde, hoe laat zou het zijn?. Er was hier geen zonlicht, alleen tl-buizen die altijd aanbleven. Was het al avond? ik had geen idee, wat ik wel wist was dat mijn dagritme straks heel anders was dan de werkelijkheid. Vermoeid pakte ik mijn kussen op en slofte ik naar mijn bed. Ik sloeg het laken om me heen en viel in slaap.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde toen hij met zijn hand in mijn boxer ging en streelde mijn geslachtsdeel en ik kreeg kippenvel wat hij in mijn oor zwoel fluisterde. Ik grijnsde ontdeugend en keek hem met een twinkeling in mijn ogen aan. 'Dan moet je het eraf likken, waar je het ook op smeert' fluister ik zwoel terug en keek hem glimlachend aan. 'En wat ben jij af en toe stout' zeg ik zachtjes en doelend dat hij gelijk met zijn hand in mijn boxer zat en kuste hem harsttochtelijk op zijn lippen. Natuurlijk vond ik dat niet erg, ik hield alleen zo erg om hem te plagen. We konden beide elkaar niet weerstaan en wat hij allemaal deed bij me, daar genoot ik behoorlijk van.

    David Lopez:

    'Dan gaan we in de woonkamer zitten en haal ik wat drinken voor ons' zeg ik glimlachend en ging met hun naar de woonkamer. Ze gingen zitten, waarnaar ik gelijk naar de keuken liep en drinken in schronk voor ons drieën. Met drie glazen cola, liep ik terug naar de jongens en zette het voor ze neer, waarnaar ik op de bank plof. Ik hoorde wat Luke zei en wist ongeveer wat zijn verhaal was, voor de rest wist ik het van iedereen. En natuurlijk ging ik er niet chanteren, zo was ik nooit. En voordat ik Henk leerde kennen ook niet, ik was eerlijk en ben te vertrouwen en zou nooit iemands beschamen schenden. Troostend legde ik een hand op Luke's zijn schouder en schonk hem een zwakke glimlach. Ik zat er niet mee in, dat ik mijn verhaal vertel, natuurlijk deed het pijn, maar ben er overheen gekomen om het te vertellen. Ik nam een paar slokjes van mijn cola en keek de jongens aan. 'Nog nieuwtjes?' vraag ik glimlachend en nieuwschierig.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Dat zou ik doen met alle plezier.' zei ik weer zwoel tegen hem. Toen hij dat zei keek ik hem aan met een ondeugende blik in mijn ogen. 'Oja?' vroeg ik uitdagend aan hem en kneep ik zachtjes in zijn geslachtsdeel om hem te plagen. Ik glimlachte speels naar hem en zoende hem, waarna ik zachtjes in zijn onderlip beet. Hij vond het altijd leuk om mij te plagen, en ik vond het weer leuk om hem terug te plagen. Hij was gewoon zo lief en leuk! 

    Jayden Ian Archibald

    Ik keek even naar Luke, we waren goede vrienden, maar ik wist niks af van zijn thuissituatie. Maar hij wist evenmin iets van de mijne. Behalve dat mijn ouders nooit thuis waren. Ik nam een slok cola en keek naar David. 'Niet echt, ik wist niet eens dat er iemand was neergeschoten. En "dat ding" weer ontvoerd was.' zei ik lachend. 'Dus, jullie lopen waarschijnlijk voor op de nieuwtjes.' lachte ik. 

    Finn Hudson

    'Nou, jij weet ook niet veel, zeg.' grinnikte ik
    En keek haar aan met een speelse glimlach


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik kijk hem aan, en lach.
    'Ik weet tenminste één ding zeker' lach ik..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik lachte en keek haar onderzoekend aan.
    'En dat is?' vroeg ik nieuwsgierig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Dat ik héél leuk ben' grinnik ik.
    Ik kijk hem lachend aan, en grijns vervolgens...


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'En je enorme ego niet te vergeten.' grapte ik lachend. Ik volgde de film nog maar voor de helft, want ik kon me amper concenteren erop.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.